8 Mart 2009 Pazar

yemezsen küserim bak

Oldum bittim hep tuhaf bulurdum..Hatta çok saçma gelir.Özellikle şehırlerarası yollarda göruruz..Boyle tabelalarla çagrıda bulunan yol üstü lokantalarını ..İşte onlara 1 km falan kala...
Bı tane aşcı kılıgına gırmıs tavuk ,basında aşçı bonesı sızı tavuk yemeye cagırır..Ya da baska bı tabela da tavuk butumu yemeden gitmeeee :(
dıye huzunlu gözyaşı döken bı tavugun resmı ıle karsılasırsınız..Insan duşunmeden edemıyor.
Yanı bı tavuk ne dıye beni ye desın ki ya da yemedıgın ıçın sana küssün..Sütaş ın son reklamı da bana aynı şeyı düsundurdu..Tabakta kalan son lokma peynırı yemezse kucuk kıza küsen inekImage and video hosting by TinyPic
Düşününce tuhaf ötesi bı durum gıbı gelıyor ınsana
O son lokma da yendıgınde mutluluktan dans edıyor inekler :)
Beni kes ..beni ye ..sütümden, etımden faydalan . yoksa valla küserim
Bılmıyorum ... ben vejeteryan oldugumdan mıdır nedır..Bı de hayvanlara boyle anlamsız roller bıçıldıgınde olayın ıyıce çıgrından cıktıgını düşünuyorum.

19 yorum:

Melih dedi ki...

o inek dediğin hayvanın sütünü içiyorsun ama. :) o zaman inek gel benim sütümü iç sütümü iç diyomu sana:D

öykü dedi ki...

içiyorum ama yanı reklamlardakı gıbı ıste gel tavuk butu ye dıye aglayan tavukların butunu yemıyorum en azından:)

sihirlirloklava dedi ki...

Bir de Gülen İnek var ya:)çok hoş bir yazı olmuş.klavyene sağlık.kadınlar günün kutlu olsun.

öykü dedi ki...

Tsk ederım:) sevgılı sıhırlı oklava senın de kadınlar gunun kutlu olsun:))

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Akıllıca reklamlar bence. O sizin vejeteryanlığınızdan kaynaklanıyor :)

öykü dedi ki...

:)pekı

guguk kuşu dedi ki...

uff bi de ben vejeteryan olabilsem, bu gün kandil, du bi gidip dua edeyim

Adsız dedi ki...

bu şekilde ilgi çekmeye çalışıyolar. mesela en çok ta çoluk çocuk üzerinde etki ediyodur. anneee yiyelim bundan yoksa küser bana falan :))

öykü dedi ki...

Guguk kusum ben daha oncekı yazılarımda yazmıstım benım kı tam bı vejeteryanlık degıl..kndıldıgınden oldu koyunlara ıneklere kıyamaam derken:)
etlerını de yıyeymez oldum..
bı tek balık yıyorum..sut yumurta da yıyorum.

öykü dedi ki...

Gulcancım:) haklısın olay o sanırım.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bence de haklısın Öykü'cüğüm.

sufi dedi ki...

İnsan bedenine girmezse tavukluktan nasıl kurtulacak? Bir de böyle düşünmek lazım.Onun için yenilmek istiyor belki de.Bu konuları sorguladığım bir dönem rüyamda kurbanlık bir koyun "kesilirsem adım mürsel olacak" diyordu.Mürsel diye birini bekliyorum hala sevgilerimle dilek.

Adsız dedi ki...

:)

Kızıl dedi ki...

Öykücüğüm Alara zaten tam bir süt delisidir, ama o reklamdan sonra içtiği sütün sonlarına doğru " Aman içeyimde inek kardeş bozulmasın bana" diye espri yapmaya başladı :) Çocuklar üzerinde etkili gerçekten. Bir reklamcı gözüyle bakıyorumda, güzel bir çalışma olmuş. Sonuç olarak hayvansal gıdalar çok önemli. Bu arada vejeteryansın, peki süt içiyor musun ? Merak ettim. Ya da içmen gerektiğini biliyor musun? Bilmiyorsan bil ve iç. Bak çok kızarım heee :@

kardelen dedi ki...

Reklam bu ya öykücüm nasıl olduğu hayvanları nasıl kullandıkları önemli değil yeterki insanların dikkatini çekebilsinler. bak senin bile nasıl aklında kalmış . Ama bende şuda var eğer bir reklamı çok kötü bulduysam sırf o yüzden o ürünü almıyorum ilginç bir durum aslında. reklam gerçekten insanı çok etkiliyor...

denizim dedi ki...

Öykücüm bak başarmışlar burda bahsediyouz ))))Sanırım istenen bu

öykü dedi ki...

Yorumlar ıcın tsk edeırm.))
Ama yorumlardan cıkardıgım ortak sonuc şu reklam basarılı olmus kı konusuyroruz:)) bu dogru olumlu ya da olumsuz hersey reklamın kullanım alanına gırer cunku.
Ikıncısı ıse:)
Ben aslında tam bı vejeteryan degılım
sut ıcıyorum
yumurta yıyorum
balık yıyorum
kırmızı et ve tavugu yıyemıyorum
o da tamamen duygusal:))
bu hayvanları cok sevısımden kaynaklı balıgı sevmıyormusun oyku dersenız elbette kı sevıyorum:)
sıra onda yakında ondan da vacgzcıcem dıyorum ama proteın oranım sıfırlanmıs:))
bence sız benım gıttıgım yoldan gıtmeyın:) Sevgılerımle.

Seddosh dedi ki...

sütaşın inekleri çok şeker ama..:)
Ühüüüü:))

öykü dedi ki...

Bence de cok sekerler:))
yemezsen küserım dıyor dusun:)) kıyamam onlara ben