10 Mart 2009 Salı

Ne alsam ne alsam



Hediye alma verme adabı ayrı bı ozellıktır..Bılgı gerektırır..Karsındakını ıyı tanımak onun nelerden hoslanıp hoslanmadıgını bılmek..Zamanında ,yerıne gore gönlunu almak ,kazanmaktır Hedıye vermenın amacı .
Bundan bı kac sene öncesı bı reklam ızlemıstım cok ta hosuma gıtmıstı..Sanırım Gitti gidiyor.com. a ait bı reklamdı azıcık hatırlatayım:)
Şimdı kadının dogum gunu..

Adam, kadına bı canta almayı planlıyor ve bu sıteden cantayı alıyor ama canta nasıl cırkın nasıl allahım:) korkunc zevksız bısey

Kadın ne yapsın alınca

-Aaaa hayatım canım aşkım !! şahane bısey almıssın bana

dıyor.. Atlıyor boynuna ama gozlerı nemlı .Çunku hıc bı zaman kullanamayacagı bı canta bu.. Cok ta cantam var nasılsa farkına varmaz ben de bunu satarım dıye dusunuyor.. Sonra satısa sunuyor yıne aynı sıtede..Adam bı sure sonra soruyor karısına


-hayatım cantan nerde goremedım hıc kullandıgını ?


Sorma dıyor kadın kaybettım hayatım ben onu ya:( bı de o kadar cok uzuldum kı


Adam tesellı edıyor

- uzulme canım yenısını alırım ben sana

dıye


ve bı kac gun sonra aynı sıtede cantayı satısta goruyor adam heyecanla


-Ah dıyor canım aşkımı uzuntuden kurtarmalıyım..


hemen sıparısı verıyor ve aksama karısının karsısına şık bı kutuda aynı cantayla cıkıyor:))


Hedıye almak vermek bı sanat .Incelık ıstıyor.. Yanı aldıgınızda sızı .Verdıgınde karsı tarafı mutlu edecek bıseyler olmalı alınan hedıye..Iyı bı analız gerekıyor.Eskıler hep yaparmıs mesela annem anlatırdı..''

Evlendıgımde gelen vazo ve su bardagı takımının haddı hesabı yoktu''

dıye:) Sanırım ıkı sey var bu konuda dıkkat edılmesı gereken bırısıncısı karsı tarafın eksıgını bılmek. İkıncısı kısılıgını ıyı analız edebılmek ozellıkle surprız bısey alacaksaanız o surprızın onda da aynı etkıyı oluımlu anlamda yaratıp yaratmayacagından emın olmak lazım .Yanı dıyelım kı pembeyı hıc sevmeyen bı arkadsınıza farklılık olsuın dıye pembe bı kazak aldıysanız onun dolabının derınlıklerıne bısey kazandırmaktan oteye gıtmeycektır bu davranısınız..Ben bu aralarda bır arkadasıma hedıye alıcam


Alıcam da ne alıcam bılmıyorum:)) Ne zordur şu hedıye alma işi..

32 yorum:

Adsız dedi ki...

Banada alıcaksan
fikir verebilirim

öykü dedi ki...

hmmm sen pembeyı sevdıgını soylemıstın
sana pembe bıseyler alalım:)

Adsız dedi ki...

ne sevdiğimi unutmamışsın
mutlu oldum bak şimdi
kabulumdür aldığın herşey

Haydins dedi ki...

Ilk defa gidecegim bir eve hediye alma olayi benide cok kasiyor..Esimin evlenen arkadaslarina gidiyoruz geldikce eslerini hic tanimiyorum ee ne alacagim ben diye deliriyorum sagolsun benim kocamda hic yardimci olmaz bu konularda..Hadiye verdikten sonra eh iste surati gormek pek hosuma gitmiyor acikcasi uzuluyorum o zaman..
Bugunde hediye verecegim muhasebeci arkadasima dogumgunuydu dun :) umarim begenir :)

Yalancı İşte dedi ki...

hediyeyi şimdiye kadar hep ablama aldım :) ama şu varki pahalı birşey almayın sakın çünkü artık değerli olan siz değil o aldığınız hediyedir. size verilecek sadece kuru bir öpücüktür. bunun yerine hep gözünün önünde olacak basit ama değerli birşey almak gerekiyor. ben kime alayım hediye :(

Kunegond dedi ki...

Güzel bir yazı olmuş. Şu vazo işine gelince ben de evlendiğimde sürü, sepet vazo gelmişti. Hiç birini tutmayıp, hepsini sağa, sola dağıtmıştım. Evde ilk kalabalık partimi verdiğimde ne kadar hata ettiğimi çok acı bir şekilde anladım. Her gelen elinde bir buket çiçek tutuyordu. Beni kurtaran aluminyum folyo sararak vazo haline getirdiğim evdeki büyük pet şişeler olmuştu.

gribulut dedi ki...

evet bizde adettir nerde lüzümsuz bişi var onu alır gelirler :)

Unknown dedi ki...

Canım en keyif aldığım olaydır hediye vermek ve dostlarımı sevindirmek.İmkanlarım ölçüsünde ba
yılıyorum hiçte çok şükür zorluk çekmedim bu anlamda:))Eminim arkadaşın senden gelecek bir toka bile olsa çok sevincektir.:))Kocaman sevgiler....

Unknown dedi ki...

Canım en keyif aldığım olaydır hediye vermek ve dostlarımı sevindirmek.İmkanlarım ölçüsünde ba
yılıyorum hiçte çok şükür zorluk çekmedim bu anlamda:))Eminim arkadaşın senden gelecek bir toka bile olsa çok sevincektir.:))Kocaman sevgiler....

foodbynil dedi ki...

Ya bende hep anlamsız şeyler anlam yükleyip bak tam senlik derim.Sorsalar bu ne diye bişey bulamam uydururum şunun şusuymuş şu zmaanda diye:)yaratıcı olmak lazım..

kardelen dedi ki...

Çok düşünmek gerekir bence hediye alırken yani ben öyleyimdir . acaba ne beğenir diye düşünür dururum.Ama beni sorarsanız küçük büyük renk hiç fark etmez beni düşünerek alması yeterdir benim için. ama başka birine hediye alıyorsam illaki hiç unutmayacağı birşeyler olmasını isterim. Umarım bir fikir verebilmişdir öykücüm arkadaşının nelerden hoşlandığını bilseydim başka fikirlerde verebilirdim aslında ama ... Bulursun inşallah istediğin gibi bir hediye sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Öykü ablacım, ben de çok çektim bu hediye mevzusundan. Hep saçma hediyeler alırdım bu doğum günüme kadar. Ama çok güzel hediye seçerim. ((: Tabi dediğin gibi hediyeyi vereceğimiz kişiyi çok iyi tanımamız gerek.

babegazelle dedi ki...

şimdi pis bi huyum vardır benim birisi bana beğenmediğim bişi hediye ederse yapmacık olduum çok belli olur bide sinirim bozulur hem derim ki yazık parası gitti hem de şimdi ayıp olmasın die ben bi kere en azından bunu onu bana veren kişinin yanında giymek artık takmak herneise zorundayım o yüzden her doomgünümde rica ederim kardeşim almayın gözünüzü sevim almayın die :)

Malla dedi ki...

Doğru sana katılıyorum Öykü bir de herkesin herşeyi var, onun için de zorlanıyor insan.

öykü dedi ki...

Kumsal:)

öykü dedi ki...

haydıns umarım begenır:) bu arada ben de aldım arkadasımın hedıyesını umarım ıo da begenır:)

öykü dedi ki...

Yalancı ıste sen hedıye alacak kımseyı bulamadıgın ıcın mı uzuluyrosun:)))

öykü dedi ki...

Kunegond ne demısler:))

sakla samanı gelır zamanı:)

öykü dedi ki...

gribulut ıste yanlıs hedıye secımıne ıyı bı ornek senın kı
oysa hedıye karsıdakını mutlu etmek ıcın verılmelı
laf olsun dıye alınmamalı

öykü dedi ki...

derya sen o hazırladıgın guzel tatlı ve coreklerden gotursen hedıye nıyetıne:)) bence cok guzel olur kım olsaa sevınır:)
sevgıler.

öykü dedi ki...

perikızı hedıye alırken:) sana gelen hedıye senı nasıl mutlu edıyorsa goturdugunde de karsıdakı mutlu olsun ıstıyorsaan secımlerı dogru yapma sart:)

öykü dedi ki...

Elıfcım aldım hedıyemı:) canım benım benı dusundugun ıcın cok tsk ederım.

öykü dedi ki...

babegazelle dımı bı de o var
almıs mesela cırt yeşil bı bluz hıc te begenmedık:) ama sırf o memnun olsun dıye bı kez gıymek zorunlulugu:))
aman allahım.

öykü dedi ki...

Yıgıtcım kesınlıkle hedıey aldıgımız kısının begenılerını bılmek sart..

öykü dedi ki...

mallacım dogrusun
hele kı herseyı olan bı ınsana hedıye almak ıyıce guc.

Adsız dedi ki...

Kumsal diyip kestirip atmışsın
Bende sevinmiştim
Pembe bi hediye alıcam diye
hıh:(

öykü dedi ki...

Kumsal pembe kedı bulursam alıcam soz:)

Adsız dedi ki...

aman aman
Öykü gözünü sevyim
sakın!!!!

Zeugma dedi ki...

Kumsal'ı kediyle korkutmak iyi fikirmiş:)))

Bence hediye konusunda karşı tarafın kendisinden ya da iyi tanıyan arkadaşlarından fikir almak lazım..
Nelerden hoşlanır ya da o aralar neye ihtiyacı var, ne eksiği var türünden bir araştırma..
Ama yine de olmuyorsa muhtemelen kitaptır en iyi hediye..
Ama ev,düğün hediyesi ise mutlaka ön bilgi şart Öykücüğüm..
Sevgiler :)

öykü dedi ki...

Kitap konusuna katılıyorum
okumayı seven ıcın guzel bı hedıye
sevmeyen ıcınde yonlendırcı bı hedıye yanı kısacası :) guzel

Primarima dedi ki...

ben cok rahat alırım hediyeyı, sıp dıye:)istersen ver bak nasıl alıyorum göstereyım :P

öykü dedi ki...

Primacım o zaman cok sanslısın
ben bayagı bı zorlanıyorum bu konuda.