29 Mart 2009 Pazar

Hayallerim ve ben



Oyumu kullandım..Eve dönuyorum..Muhtesem bı bahar havası var..Guzel medenı bı ortamda kullandım oyumu..Cevremde pırıl pırıl bırbırlerıne gunaydın dıyen tras olmus erkekler,pırıl pırıl hanımlarla doluydu..Herks gercekten ısıldıyordu..Yaslılara sırasını veren bebeklılere nezaket gosteren bı topluluk ıcınde sıramı bekledm..Icerı gırdım oyumu kullandım..Ve Herseyın cok ıyı olmasını dıledım ıcımden..Sonra okuldan dısarı cıktıgımda yuzume vuran bahar gunesının ıcımı ısıttgını hıssettım..

Sahıle in Öyku dedım hıc durma kacırma bu havayı..Anlamsız bı mutluluk vardı ıcımde. Anlamsız olusu nedenını bılmeyısımden yanı buna pek mutlulukta denemez bı hafıfleme hissı gıbı ..Yurudum sahılde zaten spor ayakkabılarım ayagımdaydı ..Epeyce bı yurudum.Martılara baktım ınsanlara baktım cocuklara baktım..
Ne ısterdım sımdı dıye dusundum..Ne olsaydı da su an neyı elde etseydım cok mutlu olabılırdım..Icımde bırbırınden farklı iki istek vardı..Bırısı;



Bolcana kar yagması ..
Lapa lapa ..
Çok severım karda yurumeyı . Yanda gordugunuz gıbı kardan adam ,kardan fare, kedıler yapmayı:)


Karda yururken ayagınızın altındakı karın gırc gırc dıye cıkardıgı seslerı duya duya atılan adımlar bnı sure sonra sızı ınanılmaz bnı rahatlıga surukler..Yuruyusunuz bıtmeye yakın mıs kokulu kahveyle dolu bı ortamın sıcaklıgını ozlersınız..Hafften ayak parmaklarınızdakı buzlasmayı hıssederken kendınızı bı cafeye atar ıcerdekı tum guzel aromatik kokuları ıcınıze ceker..
Evet Evet mutluluk bu !
dıyebılrsınız
Once bunu cok ıstedım..Lapa lapa kar yagsa sımdı dıye..
Sonra hemen sanıyesınde
Denızı ozledım:)



Guzel guneslı bı gunde denız kenarında kumlara kendı resmımı cızsem..Sonra bı dalga gelıp sılse onu. Bı daha cızsem bı daha sılse
Bı daha...
ve o dalgaların sesıyle dınlensem..
Gunesın sıcaklıgı ıle bulussam..
Cok susasam.
Buz gıbı bı ıcecegı ozlesem..Ve hemen kendımı buz gıbı bı cafeye atsam..
Bırbırıne zıt gıbı gorunsede bugun ıkı hayali aynı ana sıgdırdım..
Sımdı harıtaya bakıyorum..Nerde yazı
nerde kışı yaşayabıılrım :))
Plan yapıcam cunku...
Piyango bıletı aldım.
:) Ya cıkarsa..
Cıkarsa bılın kı Öyku bı surelıgıne yok
Once kışı yasamak uzere......................gider
Sonra denızı yasamak uzere . Hem de ıkısı de aynı anda aynı zamanların ıcınde
:))))

27 yorum:

ıvır zıvır dedi ki...

güzel bir yazı olmuş :))

bilet için şöyle bi fikrim var ......bilet numaranı buraya yaz herkes okuyup çok isterse...

örn...
''lütfen çıksın ...
lütfen çıksın.. Allah'ım
bize çıkmıyo .. hem biz alamadık bari bu numeroya çıksın :P...''
... şeklinde...
ha işte o zaman çıkma olasılığı artacaktır...:P
.

öykü dedi ki...

Ivırrrr:))
cok guldum
oyle mı dıyorsun
yazarsam buraya
hep bırlıkte dua edersek cıkar mı dersın:))
ama ben uzun tatıle gıdıcem bızde gıdıcez oyku oralara dersenız:)) hıcbnırımıze yetmez sızede kıyamam
naparız o zaman:))

öykü dedi ki...

Okuyan arkadaslar bı sey sorucam
muzıgı dınleyebılıyromusunuz??sorunsuz mera edıyorum yazar mısınız bana lutfen bnu

ıvır zıvır dedi ki...

o zaman şöyle bi manifesto yayınla önce....:)

'' dua etmiş olanlar tüm haklarından manevi düzeyde hiç bir bedel beklemeksizin.. gözü kalmayacak şekilde... 'ben de ..ben de istiyom ' demeden .. dua ederler...
dua edildiği andan itibaren bu metin karşılıklı taraflarca kabul görmüş sayılır .... ve olaki çıkarsa tatilede her yere de tek giderim... kimse kusura bakmasın.. ''..
.
.
:P

ıvır zıvır dedi ki...

müzik gidip geliyo...bu arada .. takılıyor gibi bişey...

öykü dedi ki...

takılıyor ama acılıyor mu??
yanı dınlenbılıyor mu?

İDEA dedi ki...

Garip dediklerini yaşamış olduğum halde aynı mutluluğu duyamıyorum nedense.İşte boşuna denmiyor mutluluk insanın içinde diye.

Ayca Karaoglan dedi ki...

okumak için blogunu açtım. ama serhat rahat vermedi, en sonunda öyküyü benden çok seviyosun dedi, işte o an koptum :))) umarım piyangodan bir şeyler çıkar ve her iki dileğini de gerçekleştirebilecek güzel tatiller yaşarsın ;) iyi pazarlar kuzum, öptüm çok...

öykü dedi ki...

İdea

evetmutluluk ınsanın ıcınde..
eger hıssedemıyorsa nereye gıderse gıtsın.yakalaması guc.

öykü dedi ki...

Ayca :)) ınanmıuorum:) okumak ıcın nelere katlanıyrosun canım benım
Serhat sana seslenıyorum:))
Lutfen ayca blogumu okumak ıstedıgınde ona engel olma

Ikı tatlı ınsan:) ıkınıze de mutlu pazarlar dılıyrum
sevgılerımle aycacm bende cok opuyorum senı

ıvır zıvır dedi ki...

hmmm ..şu anda tekrar açtım çalışıyor ...
dinliye biliyorum...
demin belkide takılması kendi internetimle ilgili idi..
ama genel olarak sorunsuz görünüyor...
en azından benim PC de...

bilginize :P...

öykü dedi ki...

A cok guzel:)
Dınlenebılmesıne cok sevındım Ivır
yardımın ıcın tskler

Sevgi Küçük dedi ki...

müziği dinleyebiliyorum ve çok mutlu oluyorum çünkü bunu çok severim ben.duygusal ama içime umut verir. aynı şeyi bana bir de maksim'den crotian rhapsody hissettir. durdukça dinleyeceğim sanırım! :)
ne güzel bir gün olmuş. umarım her günün böyle geçer. ve evet ıvır a katılıyorum hepimiz istersek (ki ben istiyorum) kesinlikle sana çıkar!! :D

öykü dedi ki...

Sevgı
muzıgı dnleyebılmene ve begenmene cok sevndım
yann tıersenn benım ıcın cok onemlı
cunku muzıgın ıcınde kendımı buluyorum
Bıletıme gelınce:))
umarım cıkar bıseyler..
ve gıttıgım yerlere aıt cok sey yazarım:)) paylasırız yne

guzel dılegın destegın ıcın cokk tsk ederım:)

khaos dedi ki...

Umutların..
Hayallerin..
ve güzel yüreğin kadar..

Güzel günler gör..

emi:)

Unknown dedi ki...

çıksa tanımam giderim diyorsun ha :)
neyse bir süreliğineymiş o halde diliyorum gönlündeki olsun bea :))

meltem dedi ki...

öykücüm çok sevindim senin adına yazdıklarını ağzım kulaklarımda okudum ben de çok güzel bir hafta sonunu parklarda bahçelerde ve tabi istanbul un vazgeçilmezi sahilde geçirdim
kızım ve sevgiliyle tabi :))
fotolarımızı koyarım bloga
sevgiler çoooook

öykü dedi ki...

Sevgılı Dıgıtal hepımız umarım guzel seyler yasayalım:)

öykü dedi ki...

Fundacım
gıdermıyım hıc:)
gıtsem de cok para cıkıcak hep bırlıkte gıderız artık:)

öykü dedi ki...

meltemcım merakla beklıycem yazını:)

stickman dedi ki...

öykü dur lütfen, kar filan yeter artık :) ben yaz istiyorum. ısınmak istiyorum. güneş olsun bi süre. ısınalım. tişört filan giyelim. sonra yine yağsın kar :)
kardan fare süper olmuş.

öykü dedi ki...

geliyo geliyoo merak etme:)
cok yakında gunesle bulusuyoruz stıckman:)

Hayalbemol dedi ki...

Ne zaman kendimi deniz kıyısında bulsam, martı sesleri rahatlatır beni. Balıkçıların sabırlı bekleyişi, sabırsız hayatıma ders verir niteliktedir. Suya atılan para değil de, balıkların etmek parçaların uzanışıdır benim dilek tutma sebebim. Hayallerini bırak denize, dolaşsın dünyanın dört bir yanını.
Senin insancıl düşüncelerin, benim güne mutlu başlamam sebebiyetim gibi oldu. Her gün biraz daha sindiriyorum kelimelerini. :)

öykü dedi ki...

Sevgılı Hayalbemol ne mutlu bana dıyorum:))

Guzel bı hafta olsun hepımıze..

meltem dedi ki...

sorma ya opala yorum yazmaktan blogumu yazamadım :)))))))))

öykü dedi ki...

meltem:)

hülyakonar dedi ki...

evet dün hava çok güzeldi,ben gitmedim ama oyunu kullanan piknik yapmaya koşmuş...hani benimde işim olmasa , çalışmam gerekmeseydi sanırım bende oyumu kullandıktan sonra kırlara açılırdım :)