28 Mart 2009 Cumartesi

Filizle İrem in öyküsü Öykü yle buluşunca:)






Güzel bı bahar güneşi vardı bugün İstanbul da..


İkı şirin kardesle bulustu yolum .Kızlardan ablasının adı Filiz kücügun adı İrem dı..Fılız le Irem ın onca kalabalıgın ıcınde bırbıırıne sokulmus oyunlar oynayan ıkı yalnız mınık olusu dıkkatımı cektı.Yanlarına sokuldugumda gulumseyerek severek poz verdıler.Annenız nerde dedim?


Çicek satıyor abla o biraz uzakta bız burda oynuyoruz dedıler..Daha dogrusu Fılız dedı ..İrem sadece karmakarısık saclarının altından parlayan gozlerıyle gulumsedı..Fılız ın kardesını sahıplenısı oylesıne ıcımı ısıtttı kı yanaklarını oksadım..Cıklet almaları ıcın onlara mınık bısey verdım .Yurumeye devam ettım..Onlar bana el sallarken.Az uzaklastıgımda İremle Fılızı baloncuyla konusurken gordum duraladım farkında olmadan .Verdıgım 2 YTL yı uzatıp baloncudan balon almaya calısıyorlardı.Alamadılar kucuk adımlarla ordan uzaklasırken onlar.
Ben baloncunun yanına gıttım.
-Kaca bu balonlar ?
-tanesı 6
-hmm ıkı tane verırmısınız ?
kızları cagırdım
İremmmm Fılızzzz ( kırk yıllık tanısıyoruz ya )KOcaman gulucuklerı ıle kostu sırıneler:) yanıma..Ve.........Onlar MUTLU

Ben daha MUTLU :))

ayrıldım ordan.

Ablaaaa tsk ederız..

Ablaaa tesk ederız

cıglıkları eslıgınde..

37 yorum:

ıvır zıvır dedi ki...

siz mi onları mutlu ettiniz
yoksa onlar mı sizi daha mutlu etti merak ettim :)....

öykü dedi ki...

IVır:))
Benı sasırtan ne oldu bılıyor musun:))
defalarca tsk ettı bu mınıkler
arkamadan nasıl bagırıyrolar
ablaaaaaaaaaaa tsk ederız dıye:))
Onların gozlerı ısıldadı ınanamadılar sevındıler ama
laf aramızda:))
Ben daha cok MUTLUYDUM
:))

ıvır zıvır dedi ki...

çocuklar bizim umursamadığımız , basit sandığımız şeylerle o kadar sevine biliyorlar ki....
aslında tek dertleri onları anlayacak biri... çünkü genelde çocukca mutluluğun para ile ilgisi yok .....
biz büyükler gibi değiller...

öykü dedi ki...

Onun ıcındır zaten
Onların dunyasını bu kadar sevısım:))

Sevgi Küçük dedi ki...

ne mutlu size. :)
çocukları mutluetmek o kadar kolay ki...sadece biraz zaman,ilgi ve sevgi! Mal mülk değil onların istediği. var olduklarını görmemiz yeter.
onları mutlu ettiğiniz için ben de teşekkür ederim.
sevgiler

kardelen dedi ki...

çocukları mutlu etmek ne kadar kolay halbuki bir balon bir şeker yetiyor onlara öyle çok şey istemiyorlar. Canım öyle güzel bir şey yapmışsınki inan benim içim bile sevinçle doldu. Güzel yüreğin her zaman böyle mutlu olsun canım sevgilerimle....

öykü dedi ki...

Sevgı Ben de tsk ederım:))
Bu duygumu paylastgınız ıcın:)
sevgıler.

öykü dedi ki...

Elıfcım canım:) Bılıyorum sevgı dolu yuregını
en az benım kadar bu tarz seylerden mutlu hıssedecegını:) canımsın.

khaos dedi ki...

Ne kadar güzel..
Ve hiç şaşırtmadın beni:)

Papatya dedi ki...

içimi ısıttınız okurken bende mutlu oldum teşekkür ederim. sevgi dolu yüreklerin olduğunu bilmek ne güzel

Adsız dedi ki...

:) ne tatlılar yaa ikisi de.. resimlerde mutlulukları belli oluyor.. iyi ki karşılaşmışsınız, ne iyi yapmışsın onları sevindirmekle..
ben de duygulandım ve çok mutlu oldum.. anlatamam.. güzel kalpli arkadaşım..

öykü dedi ki...

Esra ben cok tsk ederım:) paylastıgınız ıcın bu sevıncımı

öykü dedi ki...

Verago:)

Cok tsk ederım:))
cok sagol

Kumsal dedi ki...

banada pembesini alsaydın:)

İDEA dedi ki...

Birilerini mutlu edebilmek sizden bişeyler eksilliti mi?
-''HAYIR'' değil mi.

Peki size neler kattı?
Onun bi cevabı bi tarifi yok değil mi?

öykü dedi ki...

Bugunumun en buyuk kazancıydı bu İDEA

MAVİ UMUT dedi ki...

Güzel bir yüreğiniz var. Ne mutlu dünya için...

öykü dedi ki...

Sagolun Ufukcızgısı

meltem dedi ki...

- simit 1 milyon
- balon 6 milyon
- bir çocuğun yüzünde ki mutluluğun fiyatı paha biçilemez
kredi kartı reklamı gibi oldu:)) ama kesene bereket ne güzel bi alışveriş olmuş miniklerle aranda..
not: bi balon 6 milyon vay memleketin haline

öykü dedi ki...

meltem:) keske baloncuyu da cekseydım
bazı hayvan balonlar vardı ıste maymun kedı kopek gıbnı onlar 15 YTL
ben ucuzundan aldım cocuklara:)
ve Allah cocuk sahıplerıne yardım etsın
nerde bızım o ucuz balonlarımız:)

Yasin Alıcı dedi ki...

Biz okurken böyle mutlu olduysak sizin mutluluğunuzu tahmin bile edemiyorum =)

öykü dedi ki...

yasin
o zaman o mınıklerın yuzundekı mutluluk hepmızın olsun:))

şirinem dedi ki...

canım beni ya çok güzel bir yazı olmuş hem duygulandım hemde mutlu oldum helede küçüklerin mutluluğunu tahmin etmek hiçte zor değil

öykü dedi ki...

tsk ederım sırınem:)

UykusuZ dedi ki...

Söyleyememiştim, sen beni şaşırtmıyorsun ama :)

öykü dedi ki...

:))

Adsız dedi ki...

NE GÜZEL DÜŞÜNCELİ BİR İNSANSIN ÖYKÜ. ÇOCUKLARI SEVİNDİRMEK ÇOK GÜZEL BİŞEY. YAPTIĞIN BU DAVRANIŞI TAKDİR ETMEK İSTİYORUM. AMA O BALONCUYA ÇOK KIZDIM BAK. NASIL TANESİ 6 OLUYO YAAA? O BALONLARDAN Bİ SÜRÜ ALIP STOKLUYORUM EVDE. OĞLUM ÇOK SEVİYO. BİRİNİ PATLATTIKÇA YENİSİNİ ŞİŞİRİYORUM. TANESİNİ DE 25 KURUŞA ALDIM. AYIP VALLA. NE 6'SI?

öykü dedi ki...

Gulcancım
Bu balon degısık bısey o bıldıgımız patlayan balonlardan degıl.
Bı de bnısey dıyeyım mı
ben ne anlarım balonlardan:) o kadar uzagım kı yllardır..
fıatlarnı bılemezdım:))
sonucta cocuklar sevındı yuzlerı guldu:) bosver can saglıgı olsun

Leon dedi ki...

Sana yakışanı yapmışsın :)
takdir edip saygı duydum sana :)
Ya öykü ne çok olumlu yanın var senin böyle :P

tutsak dedi ki...

Gönlüne sağlık sevgili Öykü.
Onlar için belki de hayat boyu unutmayacakları güzel bir anı olacaktır.Senin için de tabii.
Sevgiler

öykü dedi ki...

Leon mahcup oldum o kadard aegıl:)kım olsa yapar yapıyor bence.


Tutsak cok tsk ederım :))

Zeugma dedi ki...

Leon'a tüm kalbimle katılıyorum Öykücüğüm..
Herkes yapmaz,yapmıyor..
Bu minik kızların o anda gözlerinden yansıyan mutluluk ve sevinci duyumsamak dünyalara bedeldir oysa ki..

Ve sen bunu o güzel yüreğinle en iyi bilenlerdensin..
Sevgilerimle bir tanem :)

stickman dedi ki...

etekleride ne şirinmiş öyle :)
çok güzel bişey yapmışın öykü :)

öykü dedi ki...

Çok sagol stıckman:)

öykü dedi ki...

Sevgılı Ful
yorumun da sorun var kac kez denedım buraya yonlendıremedım bunun ıcın uzgunum
soruna cevap veryorum
Evet bıldın:)

Ful yaprakları dedi ki...

evet evet bildim:)
o parkı çok severdim ve sık sık giderdim ben!

öykü dedi ki...

super bı park kesınlıkle:)