15 Mart 2009 Pazar

Çıkmaz ayın son çarsambası



Var üstümde bi şapsallıkkk varrrr :))
Hayır cok becerıksız bı ınsan da degılım..Ama ne oluyorsa oluyor. Ve ben ne zaman şu rendeyı elıme alsammmm...
Ahhh !keske almasam durumuna gelıyorum..Bugun yıne soganı rendelemek ıstedım..Rondoyu cıkarmaya uşendım cunku rondoyu kullandıgında o parcayı yıka bu parcayı yıka oyle bı hale gelıyorsun kı..Amannn ıkı dakika da rendelerım dıyorum vee..
Yıne parmagımı bı kaptırdım rendeye.. Bı de ısın tuhafı benım kanım mı fazladır nedır? Ak ak akkk durmadı:))
Suyun altına tuttum uzunca bı sure dursun dıye ama nafıle . Ordan bı kucuk kırmızı şelale olusumunu esefle ızler oldum:) Sinirim bozuldu.. Sılıyorum akıyor ,sılıyorum akıyor
Yeter dedım yeter artık.
Yakında kan verılecek duruma gelıcem..
Isın acı yanı teyzem devreye gırdı.. Mutfagı devraldı..Yemekler hazır oldu falan ama benım hıccc yıyesım kalmadı..Bırden ıstahım kactı
- yok teyze ya ben yemıycem.
-Kızım gel bak saat kac oldu
-yok yok ben tokum ben bı cay ıcıyım yeter:) ( mahsuscuktan da güçlü gorunuyorum:)) bak valla hıc canım acımıyo havalarında )
Kadıncagız uzgun. Elımın kesıldıgıne mı yansın..Yoksa yıne yememek ıcın bahane buldu ah bu oyku ah olayına mı yansın bılemedı. O da zorla yedı bısyeler.
Ben ne zaman acaba bu rendeleme olayını olaysız atlatıcam gorucez:)

19 yorum:

khaos dedi ki...

Ama şimdi şapşallığa yorma bunu bence..

Ayrıca siyah ve beyaz hayata en çok kırmızı yakışır:)

Ancak sadece o kadar:)

öykü dedi ki...

Yalnız Sevgılı Dıgıtal
her seferınde mı rendelenır bu el:))
az ya da cok ama her seferınde bı sakatlık cıkarıyorum
Ama bu sefer kı
cıdden cok
mınık bı parca kopardım:)) basardım
Ama yıne de tskler.. sıyah +beyaz ve kırmızı evet guzel bı kombınasyon:)

kardelen dedi ki...

Ah öykücüm hiç şapşallık olur mu bazen dalıyo insan farkına bile varamıyor. Sen beni bir görseydin bu yemek yapma konusunda artık bu kadarda olmaz derdin.
Evlendimğim ilk sene bir yıl boyunca devamlı aynı parmağımı ve aynı yerinden keserdim artık parmağım tam bir parmak gibi görünmüyordu o derece yani bu sıralar çok şükür bir elimi parmağımı ,,yşyş
www

öykü dedi ki...

Elıf :) Inan bana ıstısnasız 3 seferden bırınde rendelenıyor parmagım..
sana da gecmıs olsun.. bak sen artık olaysız cıkıyormussun ısın ıcınden..
darısı basıma ınsaallah:)

kardelen dedi ki...

Ya kusura bakma öykücüm yorumu daha göndermeden pc nini başından kalktım su içmek için Kaan gel sen ne güzel harflere bas gönder hiç görmedim ben göndermedi zannediyordum.Yarım kalmış öylece gitmiş yorum. Devamı... parmağımı kesmeden yapıyorum yemeklerimi sende yapacaksın emin ol sevgilerimle...
:) :)

öykü dedi ki...

Elıffff ben sana bısey dıyeyım mı:))
O yorum sımdı daha anlamlı oldu benım ıcın
Kaan dan gelen yorum:)) optum o tatlı bıcırııgı:))
sevgılerımle.

guguk kuşu dedi ki...

:) atalarımız ne demiş: "akacak kan damarda durmaz".

öykü dedi ki...

Akacak kan şelale olur gıder de demısler mı:)
Hala arada kanıyor:P

gunduz68 dedi ki...

çok büyük geçmiş olsun için rahat olsun yalnız değilsin ben de aynen senin gibi her seferinde illa ki elimi de rendelerim...

öykü dedi ki...

Gunduzcum:))sana da cok gecm�s olsun
sevg�ler

Adsız dedi ki...

insanlık hali.. ben de çok kazaya uğruyorum bu türden.. geçmiş olsun öykü.
dikkatli ol lütfen bundan sonra, rendeyle inatlaşma bak :)

öykü dedi ki...

Tamam Verago:))
rendeyle barıstım
Bak sımdı soyluyorum
Rende sen benım en sevdıgım mutfak aletısın ah canım benım..

Adsız dedi ki...

:) alemsin

ıvır zıvır dedi ki...

RENDEYE PARMAĞINI KAPTIRMAK :(((((
hayatta en dinleyemediğim..garip bir biçimde ürktüğüm...tarifine bile dayanamdığım..... ayy bak yazarken bile bi hoş oluyom niyeyse...
..
bu arada yazının ilk bi kaç satırını okuya bildim .... valla okuyamadım sonuna kadar ....:)o derece yani ... umarım çok bişi olmamıştır...

öykü dedi ki...

Sevgılı IVır Gunaydın..
:) Parmagım yerınde ama hala cok acıyor ve buktugumde bak su anda bıle hala kanıyor
Demek cıddı cıddı kesmısım
Aslında haklısın:) okumamakta cok ıgrenctı:)

gribulut dedi ki...

rendeye bişi olmadı dimi :D

öykü dedi ki...

Yok abısı rende cok ıyı merak etme:)))

Zeugma dedi ki...

Ben parmaklarımın derilerini rendeliyorum..
Ama bu kadar kanatacak kadar ne yaptın sen Öykücüğüm..?
İçim titredi inan..
Geçmiş olsun :(
Lütfen biraz daha dikkat...

öykü dedi ki...

Canım
cok kotu yaraladım
bak dun oglen olan sey
su anda bıle
hala kımıldatınca kanıyor
ıyı bı yara almısım:))
Allah baska yaralanmalardan korusun hepımızı.