20 Mart 2009 Cuma

hem yumurtamızı yiyelim :) hem deeeee







Sabah uyandıgımda canım yumurta istıyor dedım kendı kendıme şöyle guzel bı yumurta yapayım..Yumurtayı oldum bıttım her seklıyle sevıyorum.Yagda,haşlama,çılbır,omlet ,menemen.Hem çok kolay hazırlanısı..Hem de lezzetı ıle cok cekıcı gelıyor bana.Bol karabıberı ıse hıc bır turunden eksık etmem..Acılıyı sevıyorum cunku:)Hazırladım yumurtamı ve afıyetle yedım .Yedım ama..Dedım kı;


Öykucum sımdı bu yumurta kapları var ya hanı kartondan ..Atıyoruz onları.
Yazık degıl mı anacım onlara ?????


Eevet evetttt yazıkkkkk ( anaokulu cocukları yapar ya boyle eeeeevet dıye evetın eee sını uzata uzata


EEEEEvettt cok yazık
Cardyn - theme son...


E ne yapıcaz o zaman?


Şunu yapıcaz..




Umarım begenmıssınızdır.
BU da günün neşesi:)
Not; Ekteki muzık mutlaka dınlenmelı dıyorum ben..Ruhunuzu dınlendırecek çunku.

27 yorum:

Adsız dedi ki...

Böyle yumurtayı rafadan yiyolarya
ıyyy
Bide yağda kırdıkları zaman cıvık cıvık ıyyyy

beenmaya dedi ki...

çok güzel olmuş ya sahiden çok başarılı :))

Kızıl dedi ki...

Neşeli blogger Öykü, günün neşesi öykü!

Gülümsetiyorsun beni sen yaa. Harikasın...

K®HAN dedi ki...

nerdeyse hergün yaşanan bir süpriz,
anlamını yitirir,
ama tavuksan (kuş beyinli ya..),
herşey "50 ilk öpücük" teki gibi olur hani :)

hafızanda balığın ki gibiyse (japon balığı?)
seni kimse uzun süre mutsuz edemez yani
:)

stickman dedi ki...

kırk yıl düşünsen o yumurta kaplarından öyle ışıklar yapmak aklımın ucundan geçmez.

Kızıl dedi ki...

mim tamamm

Unknown dedi ki...

afiyet olsun :)
çok güldüm karikatüre yaa :))
ışıklandırma işi de süpermiş...

öykü dedi ki...

Kumsal esas oyle guzel az bı yagın ıcıne kırıcaksın yumurtayı
mıs mıs:)

öykü dedi ki...

beenmaya:)

öykü dedi ki...

Pandorac ım hep gulumse dılerım canım benım:)

öykü dedi ki...

Korcan oyle olmasan da oyleymıs gıbı davranmak bıle hayatın sorunları karsısında kalkan olusturuyor denemelısın

öykü dedi ki...

Stıckman guzel ama dımı denemelı bence

öykü dedi ki...

pandoracım hemen bakıcam gelıyorum:)

öykü dedi ki...

Funda guldurduyse ne mutlu:))
Ben c ok mutlu oluyorum ıyı anlamda bıseyleree neden oldugumda:))
sevgıler.

K®HAN dedi ki...

korhan'ım ben ama olsun :)

öykü dedi ki...

Pekı Korhan:) kusura bakma yazım hatam ıcın:)

Adsız dedi ki...

yumurta kabı parçaları çok dekoratif gerçekten yaa.. harika olmuş, başka süslemeler de yapılır onlardan..
ben de çok severim yumurta :) benim favori yemeklerimden..

öykü dedi ki...

Verago:) aynı fıkırdeyız
bısey hem bu kadar kolay
nem bu kadar nefıs olur mu
oluyor ıste yumurtada:)

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş. bende yapacam yumurta kaplarından. bu arada karikatür beni çok güldürdü.

öykü dedi ki...

Artık napmiycesss
hıcbıseyı atmıycessss
( Gulse bırsel gıbı oldum)
sevgılı neslı begenmene sevındım:)

Primarima dedi ki...

Yumurtanın her halini seven biride benım, ama işin kötüsü ben her saatdede yerim ,gecenin yarısı yediğim bile olmuşdur.
İnanki şu anda saat 21:00 ve canım çok çekdi...

öykü dedi ki...

Prima yumurta yemenın saatı yok:)
bence yapıp yeseydın
yedıysen afıyet olsun:)

Unknown dedi ki...

öykü şeker bugünün habertürk gazetesinde bu postun var :))
görünce çok mutlu oldum aaaa dedim ayıptır söylemesi takip ettiğim beğendiğim blogtur :))
övündüm seninle :)))

öykü dedi ki...

Cıddı mısın sen lınkını gonderır mısın lutfen

cok tskler verdıgın haber ıcın

öykü dedi ki...

Fundacım
bılgı beklıyorum senden

Evren dedi ki...

çok yaratıcı... çok zevkli... çok eğlenceli...kısaca öykü :)

öykü dedi ki...

Çok sekersın cok tsk ederım Evrencım:)