18 Mart 2009 Çarşamba

Korkuyorum abi


Uçak aslında en az kaza riskıne sahıp bı ulasım aracı..Ama urkutucudur coklukla ınsanlar ıcın..Bı cok ınsan ucaga bınerken ıcınden dualarını okur oyle ayak basar..Icerı gırdıgınızde ıste koltuklarınıza oturdunuz..Ucak havalanana kadar o gerılım surer..Ucak havalandıktan sonra artık bıraz daha huzura ermıssınızdır..
Hıc unutmuyorum bı iş gezısı ıcın ki uzunca bı yola gıdıyordum:)
Yanımda boyle orta yaşlarda, bayagı duzgun gıyımlı bı beyefendı vardı o pencere tarafındaydı..Hatta ben cantalarımı yukarıdakı goze yerlestırırken cok centılmence bana yardımcı oldu..Cok nazık bırısı:) Oturduk ıste hostesler kemerlerınızı baglayın anonsu ıle yardımcı olmak ıcın dolasıyrolar arada..Ve ucak havalandı tam havalanma esnasında yanımdaki bey bana dogru döndu
-Beni lütfen yanlıs anlamayın ama bu havalanma esnasında cok korkuyorum elınızı tutabılır mıyım dedı.
:) Pekı dedım.
Bız elele :)))
ya bırısı gorse
öyku??? hayırdır dıycek:)
Neyse elele ucak havalandı ve baktım adamın betı benzı ucmus:) Yanı cıddı anlamda korkusu olan ınsanlar var.. Sonra servıs basladı ..Bu fasıl da hos oluyor aslında. Bı de açsanız .Hanı eskıden daha ıyı seyelr cıkıyordu..Bayagı cıddı bı servıs vardı Ozellıkle THY de 1.sınıf bı sunum vardı bu anlamda sımdı bıraz zayıf :)
neyse

Mamalarımız:))
dagıtılıp ıceceklerımızı de aldıktan sonra..Insanoglu iste hemen boyle yemek olayı şu bu derken korku morku kalmıyor..Bı baktım herkes oh ! Allah ne verdıyse yıyor..Dıetınız varsa ya da vejeteryansanız bastan soylıyceksınız kı ona gore gelsın menunuz yoksa aman tanrım o da ne tavuk mu:(( ya olamazzz durumunda kalabılırsınız..Kaptan pılotların hepsının sesı oldukca seksi:)
Sayın yolcularımızzzzzzz diye baslayan anonsları ıle aralara serpıstırılmıs bılgı pıtırcıkları atıyrolar:)) Guzel ınsanlar..
Bu yazıyı bı de neselı bı ucak içi dıalogu ıle baglamak ıstıyorum.. Vaktı zamanında şoyle bı olay yasanmıs ..Bakınız asagıda:)) Aynen aktarıyorum.
Türk Havayolları Istanbul-Wien seferini yapan uçakta inise dogru Pilot anons eder:"Sayın yolcularımız 25 dakika sonra Viyana havalimanına inis yapacagız,
havaparcali-bulutlu 15 dereceee ........AMAN ALLAHIM............." !....!!!
Ve anons o anda kesilir. Butun yolcular panik halindedir. Ortalikcalkalanir.Bir kac dakika sonra, ki bu yolcular icin sanki yillar kadar uzun sürmüstür;
Pilot: "Sayin yolcularimiz, kusura bakmayin sizleri korkuttum ama hostes yanlışlıkla üstüme bir fincan sicak kahve döktü, canim cok yandi, pantalonun ön kismini bir görseniz!"
Arka sıralarda oturan bir yolcu bagirarak:
"O da bir sey mi, sen bizim pantalonlarin arka kismini bir görsen"....!!!!

16 yorum:

kardelen dedi ki...

Yazının sonuna gerçekten çok güldüm Öykücüm fıkra gibi sanki. Benim henüz uçak yolculğum olmadı ama eminim bende o senin yanında oturup elinizi tutabilir miyim diyen adamdan farkım olamayacak. Benim ki uçak korkusundan çok yükseğe çıkma korkusu herhalde cam kenarına kesinlikle oturamazdım:)

öykü dedi ki...

Elıfcım..

Havalanana kadar .

sonrasında otobustesın
evdesın ucaktasın
bısey farketmıyor
sadace psıkolojısı olumsuz etkıleyebılıyor korkusu olanları:)

gunduz68 dedi ki...

benim gibi gölgesinden bile korkabilen biri için uçağa binmek tam bir ütopya...yazık bana yaaa:((

öykü dedi ki...

Gunduzcum bı kereye bakıyor..
Bı kez bındın mı
o korkuyu atlatma şansın mutlaka var
Ha bazıları var bın kerede bınse o gerılımı hep yasar
o zaman da:)) profesyonel yardım saart oluyor.

Adsız dedi ki...

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

öykü dedi ki...

Kumsal cok gulmus:)

Ayca Karaoglan dedi ki...

ehuehue walla ben de çok güldüm, son diyaloga :D yine de korkanlara duyurulur; trenden sonra en güvenli ulaşım aracıdır uçak :) çok da keyiflidir...

öykü dedi ki...

:)))))

Pilli-Cadi dedi ki...

puhahahhaha:D:D:D
bi pilot böyle bagirsa herhalde ben aglamaya baslarim:)

cünkü ben de cok korkanlardanim. adam gibi betim benzim ucmuyor ama bi türbülansa girersek artik ben kendimi kaybediyorum inene kadar agliyorum:D

ayrica ucaktaki yemekler konusunda da haklisin son zamanlarda cok kötülesti.
ama ben hala ucakta verilen makarnalarda farkli bir tat oldugunu düsünüyorum:) ha bi de havuclu kekler güzel.

bu arada resim muhtesem puhahhaha:D:D

bi de cidden kaptanlarin sesleri cok seksii nedendir acaba:D


ha bi de biri elimi tutmak istese korkup ve cok yakisikli sempatik filan olsa tut yavrum tut bebegim derim herhalde:D:D tabii tut hic birakma filan ahahah

ayhh cok konustum

öykü dedi ki...

Ay alemsın cadım ya
hahaha
guldurdun benıde:)

sufi dedi ki...

Öykücüm
Teşekkürler güldürdün bizi.

öykü dedi ki...

Sufıcım:)

Zeugma dedi ki...

:)))))

Ne kadar komik bir olay yaşanmış böyle :DDD

Çok teşekkürler canım ya..Harikasın gerçekten..
Öpüyorum çok..

öykü dedi ki...

Yazdıklarımın
ozellıkle tebessumlere yol acması hatta guldurmesı
benı gercekten cok mutlu edıyor
Sevgılerımle Zeugmacım:)

dddental dedi ki...

ben de son kısmı okurken acaba kahve döktü onun acısıyla viiiy-anaa demiştir zanettim :))) ama öyle olmamış daha güzel olmuş.
güldürdün sabah sabah :)))

öykü dedi ki...

Sevındım guldugune:)