17 Mart 2009 Salı

Gönderilmemiş mektuplar

Öyle çok sevdım ki seni.. İçime sıgmadı sevgım .Yerı geldi kuşlarla paylastım..martılara söyledım sevdamı ..Dedım o yok..duymuyor benı..Ne olur siz soyleyın.. Gokyuzundekı gunes..
Gecenın aydınlıgı ay ,
Sen soyle ona
sevdıgımı anlat..Her gece ve gunduz hıc bıtmemecesıne sonsuzca sevdamı anlat ona..
Ayrıldı yollar uzaklara düstük..Ama engellemedı sevgimi ..Kesemedı icimde ona ulasan yolları ..Daha cok O oldum.. Daha cok onunla doldum..Yazdıgım mektupları bırıktırdım gonderemedım..Hıc bılmedı hala onu ne kadar sevdıgımı..Yerıne kımselerı koyamadıgımı bılmedı..Nasıl acı cektıgımı bılmedı..Onunla yurudgum yolları tek basıma yururken nasıl kolumun kanadımın kırık oldugunu bılmedı..Nasıl bı daha hayatıma bı baskasını sokmaycagımı bılmedı..
Aşk gercek anlamda bı kez yasanır.. Sadece bır kez tanınır ınsana bu şans..Seversın bırını oylesıne kı hucrelerının hepsıne işler duyguıların.. Artık sen o olmussundur.Sana dokundugunda ölecek kadar sevdalı..Hatırlar mısın bı keresınde gozlerının ıcine acı dolu bakmıstı..Yapma demıstı sana .Kopmayalım..Ne olursun yapmayalım bunu. İhanet etmeyelım sevgımıze..Mecburdunuz . Ayrıldı yollarınız..Gıttı ...
Ya sen ?
O senden hıc gıtmedı..Ikı kısılık yasadın hayatını ..Gonderılmemıs bı suru mektupla doldu yatagının basucu .Gozyaslarınla ıslattın uclarını ..Yıllar yılları kovaladı..Yaşlandın..Tek degısmeyen genç kalan sevdandı..
08 Ola se Thimizou...

18 yorum:

beenmaya dedi ki...

AŞK'ın hiçbir sıfata ve tamlamaya ihtiyacı yoktur. başlıbaşına bir dünyadır aşk. ya tam ortasındasındır, merkesinde yada dışındasındır hasretinde...

elif şafak/aşk

öykü dedi ki...

Tam ortasında olmak......
Evet sanırım bu.

kardelen dedi ki...

Aşkın en zoru bu olza gerek öykücüm
Tek başına yaşamak zoruda olmak içindeki sevginin günden güne sana ağır gelmesi .Aşk bu, acı çekmeden yaşanılmıyor sanki...sevgilerimle canım...

öykü dedi ki...

Elıfcım
Askın buyuklugu acı cekmekle pararel yasanıyor belkıde bı sınanmadır kımbılır.

Biraz dedi ki...

tek avuntu..."ya hic yasanmasaydi ya hic olmasaydi" olsa gerek belki de

Anlattigin gibi pek bir yarim kalmis da olsa...o guzel duyguyu (aski) yasamissin...ya hic bilmeseydin?!

Adsız dedi ki...

son 6 aydaki depresyon nedenim :((

Adsız dedi ki...

aşk yok

khaos dedi ki...

Büyük aşkların derdi de, acısı da büyük oluyor..

guguk kuşu dedi ki...

AŞK= hormon kandırmacası.
imza
romantizm yoksunu guguk
:))))))))))))))))
(deneyin, farklı hormon uygulamaları ile, aşkınızla kanka olursunuz)

Aylak Kedi dedi ki...

aşktan hep korkarım
tetikledin sanırım..
bağlanmak, acı çekmek, özlemek istemiyorum..
yazı çok hoş olmuş...

Ayca Karaoglan dedi ki...

"ya dışındasındır çemberin
ya da içinde yer alacaksın
kendin içindeyken
kafan dışındaysa "

demek geldi içimden...
başka söylenecek elbette çok şey var. ama herkesin yaşanmışı kendine işte... geçtiğini bil yeter öykü'cüm, eğer istersen...

Primarima dedi ki...

Gönderilmemiş mektuplar diye bir film vardı değilmi?
Türkan Şorayın.Onu hatırladım.

Adsız dedi ki...

2 ay oldu. Onsuz. Hala o var. (:

Evren dedi ki...

aşkıma akan gözyaşlarım arasında cılız bir ses duymuştum günün birinde; siz en azından aşkı biliyorsunuz, ben hiç tatmadım demişti. kendime getirmişti; evet biliyordum, ben aşk içinde yol almıştım. önce onunla sonra tek başına...

Hayalbemol dedi ki...

Kimi zaman kaleme aldığım, kimi zaman aklımın boş sayfalarına karaladığım o kadar gönderilmemiş mektubum var ki, anımsamama yardımcı oldun öykücük, hep böyle sıcak kal. Sevgiler...

SİBEL - engüzeltatlar dedi ki...

Aşkın tanımı yok derler çoğu zaman. Bence herkesin yaşadığı aşk kendince tanımlıdır zaten. Sende o kadar güzel anlatmışın ki... Biraz acı da olsa, tek başına yaşamakta güzeldir aşkı.

Zeugma dedi ki...

Of..Naptın sen böyle Öykücüğüm..Satırlardaki duygusallık tavan yapmış..
Şiirsel güzellikte bir anlatım bu..

Büyük bir ihtimalle tanıdığın biri ve seni çok etkilemiş..
Çok üzüldüm şu an,onun adına :(

Yazan ellerinden öptüm,sevgiyle..

öykü dedi ki...

Evet o bırı cok uzgun bırısı...
cok tsk ederım...onun adına .