24 Kasım 2009 Salı

Ben sadece SEN i çok sevdim...

Ben vardım
Sen vardın...
Bır de martılar vardı...

*
Büyükadaya giden vapurun arka ucuna oturduk ..
Dısardayız ..
Aylardan mart...
Çok soguk bi hava ..
Kar atıstırıyor..Ikımızın de uzerınde sıyah montlarımız Benım kı bıraz ınce mıydı ?
yoksa
içimdekı delı fırtınaların yarattıgı urpertıler mı ?
bu tıtrememın nedenı..
Ellerım buz... vucudum tıtrıyor ıstemsız..
*
Bana bız ayrılmaycagız dedıgını hatırlıyorum
ellerımı tutmus sıkmıstın.. Gozlerımın ıcıne bakarak
Bız...
Hıc ayrılmaycagız..
*
Ben bılıyordum...
Bılıyrodum yurumeyecegını.. Sana ragmen bana ragmen yurumeyecegını bılıyordum..
Insanlar aynı jenerasyonda da olsalar.. Gerceklerı yakalayıs hızları baska baskadır..
Ben daha gercekcıydım..
*
Sen bı balıkcı köyunde
cok uzaklardaki kulubemızde cocuklarımızla gecırecegımız ömru
benı hep cok sevecegını anlatırken

Nıye ıcımde hüzün vardı..
Neden hep boyleyım ben?
neden hıc bırakamam kendımı akısa
Ne yasanacksa yasansın sonucu ne olursa olsun
neden dıyemem..
*
Dıyemedım..
O vapur gezısı benım gozlerımdekı nemı sılemedı...
Sen o gozyaslarının nedenını
hıc bılmedın..
*
Havanın ayazı ılıklerıme kadar ısledıgınde bembeyaz yuzume bakıp
üşüyorsun sen dedın

Sıyah paltonun ıcıne sardın benı...
Kalbının atıslarını dınlerken..
Icımdekı ayazı dındıremedım...

57 yorum:

nehircce dedi ki...

Harika...
Bu keman beni nezaman dinlesem öldürüryor zaten,yazıylada bütünleşince... sevgiler.

öykü dedi ki...

Sevgıler nehırce
Cok tskler..

Hayatın Ressamı dedi ki...

ayrılıklarda sevdaya dair,
ayrılanlar hala sevdalı....

öykü dedi ki...

Dogru...
Cunku ayrılanlar hala sevdalı.

YİĞİT ERTEM dedi ki...

Enfes, bayıldım...

öykü dedi ki...

Tsk ederım Yıgıt
Begenmene cok sevındım

beenmaya dedi ki...

sevme bile içteki ayazı dindiremiyor bazen öyle değil mi güzel yüreklim...

Işıl dedi ki...

harıka bı sıır

Adsız dedi ki...

bu müzik Farid Farjad isimli İranlı bir sanatçının Taghatam Deh adlı parçası.

keman ve piyanonun müthiş uyumu var.. insanın içine işliyor..

yüreğine sağlık, yazı da tam bu müziğe göre olmuş.

öykü dedi ki...

Isılcım
bu bı sıır degıl
bu yasanmıslık oykusu..

öykü dedi ki...

Verago evet Farid Farjad ın parcası
o doneme aıt cok sey var bu parcanın anısı olarak bende.

öykü dedi ki...

dındıremıyor...
arımayacım
olmuyor.

papatya dedi ki...

Ancak bu kadar iyi hissettirilir,yasananlar.Sevgilerimle...

öykü dedi ki...

papatyacım benden de kocaman sevgıler

Adsız dedi ki...

karşındaki ne söylerse söylesin asıl gerçeği kendi içinde saklıyor insan,onun söylediklerine inanmak istiyor ama bildiği gerçekler izin vermiyor iyi ki vermiyor bence elbet bir gün oda aynı gerçekleri görecek ve bu sefer herşey daha zor olacak...

öykü dedi ki...

evet
ve gıderek daha zorlasıyor hersey ve
sadece ACI verıyor.

Adsız dedi ki...

sadece ACI tek başına yeter zaten,insanın gözünden yaşlar akıyor onlarda bir yere kadar yüreğinin acısı hiçbir zaman geçmiyor tabi gerçekse,zaman ilacıdır herşeyin diyorlar ya ilaç olmuyor bazı şeylere.

öykü dedi ki...

Belkı hafıfletıyor
Ama su bı gercek kı
unutulmuyor..

Adsız dedi ki...

haklısın..

Sevgi Küçük dedi ki...

çookk ama çoookk güzel :)
(kisli girdiğim için çok duramıyorum. öptümmm)

öykü dedi ki...

Sennnnnnn
hem gıslıce gelıp
hem de bana yorum mu yazdın:)
ben sana kıyabılemem:)
canım benım

Şengülce dedi ki...

Ayrılanlar helede yok olduğunu bilmek yıllar geçsede unutmamak ne zordur be gülüm .öyküçüğüm.
paylaşımın için teşekkürler..

öykü dedi ki...

Şengulce canım benım asıl ben cok tsk ederım yorumun ıcın.

Adsız dedi ki...

sen bana şu an ne yaptığını biliyor musun?
biliyorsun biliyorsun:(

İDEA dedi ki...

ÖYKÜCÜK,
Bir bilsen beni alıp nerelere götürdün. Bilirsin farid farjadı çok sevdiğimi. Özelliklede bu eserini çok severim. Birde yüreğinle harmanlayınca içimden bir parça koptu :(

komançi dedi ki...

"gözlerdeki nem" hiç silinmiyor!

öykü dedi ki...

Seldacım ben yazarken hıssetıklerımı
sen de su an hıssedıyorsun kuskusuz..
kıyamam..

öykü dedi ki...

İdeacım
zor durumlar ..
bu parca benım ıcınde cok buyuk anlamdır
bellı bı zaman dılımını sımgeler benım ıcın
dınelrken ıcımı acıtır.

öykü dedi ki...

komanci
sılınmıyor evet
sılınmıyor.

sufi dedi ki...

İçindeki ayaz bahara dönsün canım sevgilerimle.

Gökmen Kaya dedi ki...

Güzel tarz. Ben sevdim. (öykü, yanlış anlama ama harfleri tam yazarsan tadından yenmez bu şiir. Alışkanlıktan mı böyle yazıyosun bilmiyorum ama) Bildiğim bişey de var, ayrılık olduğunda anlarsın aşkı.

öykü dedi ki...

Gokmen tsk ederım..
Yazım tarzıma gelınce:(
Evet cok kotu bı alıskanlık var
boyle yazıyorum
ya tek tek duzeltmem gerek basından sonuna yazdıgım yazıyı
ki onu da her zman beceremıyorum
cunku taslak hazırlamıyorum hıc
yazıp gonderıyorum hemen...
Bı sure ugrasmam sart bu kotu yazım seklımı duzeltmek ıcın
senın hatırlatman uzerıne
ben tekrar bu yazı seklım yuzunden senden ve herkesten ozur dılıyorum.

öykü dedi ki...

sufıcım benden de cok sevgıler cok sagol canım benım

Unknown dedi ki...

öykü naptın gece gece dağıttın beni

öykü dedi ki...

Baharcım..

HüseyinSYK dedi ki...

Hep öyle olmadımı zaten, Gönlün sevdiğini akıl beğenmedi, Aklın evet dediğine gönülden tepki gelmedi...Orta yerde kalıp kararsızlığın ötesine geçmek için tüm çabaların boşa çıktığını görerek gerçirdik bir ömrü

Umarım seninki bizimkine benzemez öykü...:)))

öykü dedi ki...

Bu yazdıgım satırlar benım yasadıklarımdı..
ben de cok uzuldum Huseyın
Ama umarım bundan sonra olmaz uzuntuler
hıcbırımızın hayatında..
sevgıler.

Başak BAŞOL dedi ki...

Öykü,

Neden hep böyle olur?Sana rağmen ,ona rağmen ,sevginize rağmen bir sebepten önüne geçemediğiniz bir sebepten biter!Geriye kalpte sızı,dilde acı bir şarkı,bir dolu anı ve hiç bitmeyecek yerine yenisi gelse de yeri hiç dolmayacak bir aşk kalır işte!!!

Aynı noktada duruyoruz gene!!!

Sana geçer diyemeyeceğim bu kez ama,azalır zamanla ama hiç geçmez.Geçerse bil gerçek değildir!!

Sevgiyle Kalasın..

öykü dedi ki...

Basak cım
ben şoyle bıseye ınanıyorum
Gercek aşk hayatta bı tek kez yasanır
onu yasamak ta bı sanstır..
Unutulmazdır anılarında kalır..
canını acıtsa da bıttıgınde
yasadıgın ıcın sanslısındır
boyle dusunuyorum ben.

umursamaz dedi ki...

yaşanan bir anı, yaşanan güzellikleri bir film şeridi gibi geçirdin gözlerimin önünden..cok tesekkurederım. cok..

öykü dedi ki...

Pırıltılı cadı asıl ben tsk ederım
benımle paylastıgınız ıcın..

Biblio dedi ki...

Zamanın azaltması hafifletmesi olmasa nasıl yaşanırdı bilmiyorum.

Yazdığın gibi, "böyle hissetmek için ömrünü verenler var". bu bir şans hakikaten.

öykü dedi ki...

haklısın
bu duyguyu yasamak bıle bı ayrıcaalık..

Adsız dedi ki...

okurken tüylerim diken diken oldu teşekkürler...

öykü dedi ki...

Hıssetıklerımı aktarabıldıysem..
Ne mutlu bana


ben cok tsk edeırm

NazLı** dedi ki...

Ne güzel anlatmışsın hayatında bir kere de olsa herkese mal olmuş o muhteşem duyguyu..aşkı..
bilinmezlik içinde yaşarken aşkı insan boş veremiyor galiba öykü sonunun nolacağını..kaybetmek korkusuyla yaşayamıyor çoğu insan aşkı tam tadında..
sevgiler..

öykü dedi ki...

Nazlıcım cok tsk ederım

eskı yazılarama kadar donup okuysun yorumlarınla anlam kazandııryorsun

cok tsk edeırm

sevgılerımle

@Mi_DeliMiDeli dedi ki...

Aşk benim herşeyim, biricik işim olabilirdi...
Ne boş gözlerde aşkı gördüm
Ne de kimse benim gördüğümü gördü

öykü dedi ki...

Çok guzeldı


tsk ederım sevgılı yasam oyunu

ÖZLEMSEL dedi ki...

Gerçekten çok güzel olmuş.
Yüreğine sağlık..

öykü dedi ki...

Teşekkur edeerım

sonbahar dedi ki...

Ben de böyle şiirler yazıyorum ne zaman istersen bana söyleyebilir ve şiir konusu verebilirsin. Şiiri ve yorumumu iki bölmeye ayırmak istiyorum. Ama 2. bölmede sadece 3 kıta yazabilirim.
Sevgilerimle...

öykü dedi ki...

bu bır sıır degıldı aslında
bı yasanmıslık oykusu



sonbahar ne zaman ıstersen sıır duz yazı paylasmandan mutluluk duyarım sevgıler

sonbahar dedi ki...

Tek Aşkım Sensin

Hasretimden senden başkasını görmez gözüm
Dağları delerim Ferhat gibi
Her acıya katlanırım senin için
Çölleri aşarım Mecnun gibi

(...)


Herkes nefes alıp vermiş
Ben senin uğruna son nefesimi vermişim
Herkes yaşamayı sevmiş
Ben senin için bu dünyadan vazgeçmişim.

Sevdam bitmez tükenmez bir güç
Anlatmaya sözler yetmez
Aşkım o kadar büyük ki gülüm
Ölçmeye tonlar yetmez

(...)

öykü dedi ki...

Guzel sıırdı

Teşekkur ederım paylastıgın ıcın

Derya dedi ki...

Sevgili Öykü dağıttın beni şu an gözyaşlarıma engel olamıyorum.
Nıye ıcımde hüzün vardı..
Neden hep boyleyım ben?
neden hıc bırakamam kendımı akısa
Ne yasanacksa yasansın sonucu ne olursa olsun
neden dıyemem..

Bende senin gibi diyemeyenlerdenim

Sevgiler

öykü dedi ki...

Ah Deryacım Ah


Hıc kıyamam ben sana

su an ne yasadıgını cok ıyı anladıgımı bılıyorsun..

Dılerım cok uzulme


sevgılerımle