5 Mart 2009 Perşembe

muzicons tan blogunuza müzik eklemenin yeni yolu

Yazılarımız resımler ve muzıkle butunlestıgınde daha bı anlam buluyor..hem bence yukledıgımız parcalarla secımlerımız sayesınde bırbırımız hakkında daha bı bılgı edınıyor..Ve guzel parcalar eslıgınde yazıları okuyoruz..
uzun suredır kulandıgımız MUZİCONS eski işlevsellıgını kaybettı..Ancak bu sıteyı yenıden kullanmak ıcın ayrı bı sıteden elde edecegımız kodları kopyala yapıstır ıle tekrar muzıcons a yukleterek eskı sekılde bloglarımızda kullanabılırız..
Faydalaancagınız sıtenın adı FileDEN bu sıteye once üye oluyorsunuz.. sonra UPLOAD a gırıp
burdan kendı bılgısaayarınızdan sectıgınız parcayı yukle dıyorsunuz.. ardından cıkan kodlardan direkt link ı tıklayıp cıkan kodu kopyala yapıp muzıcons a donuyorsunuza ordakı mp3 kod bosluguna bu kodu yukledıkten sonra cıkan embed kodunu eskıden yaptıgınız gıbı blogunuza eklıyorsunuz.. Kolay gelsın..
sevgiler

23 yorum:

Ayca Karaoglan dedi ki...

Öykü'cüm harikasın... Muzicons'u bulup, hemen kaybetmiştim. Bu sayede yeniden ekleyebilirim :) İyi geceler...

öykü dedi ki...

Rıca ederım Ayca cım:)) sevgılerımle

sufi dedi ki...

Teşekkürler öykü paylaşımın için.

öykü dedi ki...

Rıca ederım sevgılı Sufi

kardelen dedi ki...

çok sağol öykü bende yeni bir site arıyordum çok iyi oldu bunu söylediğin tekrar teşekkürler...

öykü dedi ki...

Bısey degıl Elıfcım:))sevgıler

Primarima dedi ki...

teşekkürler, biraz zor gibi ama deneriz:)

tutsak dedi ki...

2 defa iş yapmaktansa imeem ya da esnips e sadece 1 kere upload ettikten sonra oradaki embed kodunu alıp sitenizde kullanabilirsiniz daha kolay olmaz mı?

Adsız dedi ki...

Sevgili öykücüm,öncelikle bu güzel taktik için teşekkürler.Muzicon bence bu kadar ilgi beklemiyordu bizden :) kaldıramadı..:P
Fileden.com gayet güzel bir site çogu flash yapabilen insanlar için bir Diva desem yanılmam ama buranın tek kötü yanı kota yani bandwitch sınırı var ama mp3.lerde sorun çıkaracagını sanmıyorum..Bende senin bu güzel taktiğini deniycem..

Sevgilerle Öykü..

Zeugma dedi ki...

Canımsın sen:)
Çok teşekkür ederim..
İyi geceler...

Zeugma dedi ki...

Yine harikasın :)
Çok teşekkürler canım..
İyi geceler..

Unknown dedi ki...

Canım ya ben üye olamadım bu yeni siteye ingilizcem yok çözemedim:))
Yardımcı olursan sevinirim iyigeceler öptüm...

öykü dedi ki...

Prima benım XP de sorun oldgu ıcın ben ıkı kez basarılı olabıldım..yuklenmıyor su anda.. bır format ıstıyor bılgısayarım.. sonra kullanıcam..Zor gıbı gozukuyor ama degıl bı ıkı deneme sonucu alısırsın

öykü dedi ki...

tutsak
soyledıgınız cok guzel bı yol .Haklsınız öyle cok kolay olur
ama muzıcons un ıkonları daha bı renklı. Çıcek, bocek, renkler .Ben blogdakı durusunu cok sevıyrodum:))
çabam ondan.

öykü dedi ki...

Sevgılı Leon
Öyku bunu denedı:)) 2 kez basarılı oldu ..Isleyısı cok guzel eskısı gıbı muzıcons kullanılıyor..Ama bı sorunum var benım bılgısayarımda olmuor.. tam yukleme anında sorun cıkarıyor ve yukleyemıyorum en kısaa zamanda format yolu gozuktu bana:)

sevgılerımle.

öykü dedi ki...

Zeugma :))
Mcukkk !!!

Sevgıler.

öykü dedi ki...

deryacım bı ara bırlıkte yaparız sevgılerımle:)

Kızıl dedi ki...

Günaydın Öyküm, sayende bunu öğrenmiş oldum canım. Çok teşekkür ediyorum. Muzicons bitmişti, bu bilgi süper iyi oldu :)

Öpüyorum seni, hoşçakal!!!

öykü dedi ki...

Gule gule kullan pandoracım:)

Benden de kocaman öpucukler:)

Ful yaprakları dedi ki...

Öykü'cüm harikasın,
teşekkürler!

öykü dedi ki...

Ful:))
ne demek seve seve.

Böcek dedi ki...

öykücüm dediğin gibi yapıyorum ancak hala hata veriyor :(
linki yukluorum ama uyarı veriyor..

öykü dedi ki...

Böcek
Canım o sıtede artık hazır olan muzıklerı ancak yukleyebılıyrosun..
kendı muzıkleırnı ekleyemıyrosun artık o ozellıgı kaldırılmıs
ben sımdı baska bı sıteden yukluyorum son yazılarımda o ste var ıstersen sende ordan ekleyebılrısın.