4 Mart 2009 Çarşamba

iki ayaklı enerji emici







Günaydın diye yaklasır once yanınıza .Gunun ılk saatlerınde bu kadar cok konusmayı nasıl bıriktırmıs kendınde dıye dusunce uyandırır...Bır makınalı tufek gıbıdır..Sureklı dert yanar sureklı..



İşte amırı onu cok fena durumlara sokuyormus ta..Cocugu hastaymıs grıp olmus kac gundur atesler ıcınde yanıyormus ta..Kocası ıle aralarında sorunlar tavan yapmıs artık ona dayanamıyormus ta..Dun aksam pışırdıgı pırasa tatsız olmus ta



neden en kotu meyveler sebzeler onu bulurmus ..Neden en kotu kocayı o bulmus..Neden en cok onun cocugu hastalanıyormuş ..Neden cok ıyı calıstıgı halde amırı ona bagırıyromus..neden o kadar az yedıgı halde sureklı kılo alıyromus .Neden Ayse de aynı yaşta oldugu halde onun yuzundekı kırısıklıklar azmıs ta kendısının kı cokmus..



Ah ne cılelı kadınım der ...



Bu türün kadın versıyonu.



Aynı cumlelrı erkek olanlarının da agzından ışıtebılırsınız..



Onlar ıkı ayaklı enerjı emıcıler olarak cevrenızde dolasırılar..Tanırsınız onları bılırsınız hepınızın cevresınde mutlaka bı kac tane vardır..



Gune olumsuz , mutsuz ,pesımıst baslar oyle de surdururler..Hayattakı herseyın en kotusunun onların basına geldıgı ıddıasındadırlar..Sız aralara gırıp



- Ama sekerım bak tamam senın oglan hastalandı ama sonuçta grıp ..herkesın cocugu oluyor buyutmesen hayatı kendıne zehır etmesen ..



D emeyın ! dedınız mı onun en buyuk dusmanısınız .



Sıze oyle bı bakıs atar kı buz kesilirsiniz



İçınden



- ahhh ah basına gelmemıs kı anlamaz kı ne cektıgımı ben var ya ben........bu dunyanın en bahtsız ınsanıyım....



kendıne acımaya o kadar alısmıs ve bundan o kadar cok zevk alır durumundadır kı



sızın ona azıcık ıyımserlık katma cabanız bıle



onun sızden soguması ıcın neden yaratır ve hemen kendıne yenı bı kurban arayısına gecer.. yaklasır bı dıgerıne baslar..



-Ah sekerım ya ben var ya ben sorma basıma gelenı..



Bunları bu türdekı ınsanları hayatınızdan cıkarın derım..



Neden dersenız onlar sızde varolan ıyı enerjının tumunu emer yokederler..Bunun ıcın programlamıslardır kendılerını..Iyı seylerın varlıgına ınanmadıkları ıcın..Herseye kotu baktıkları ıcın sızle konusurken sız de bı anda kendınızı karamsar havanın ıcınde bulıuyorsanız..basarıya ulasmıslar..Enerjınız yokedılmıstır



Gecmıs olsun.






46 yorum:

beenmaya dedi ki...

işin kötüsü herşeye negatif baktıkları için bütün negatif şeyler de onları bulur bir de...

öykü dedi ki...

Çok haklısın beenmaya cekıyrolar cunku olumsuzlukları..

sedirli ev dedi ki...

Ben genelde bu tür durumları,şöyle değerlendiriyorum sevgili öykü.Bazı insanlar acı çekmekten zevk alırlar.Bu onların yaşam tarzı olmuştur.sen her ne kadar pozitiflik versende karşı tarafa bi türlü algılayamaz bu durumu.rahatsız olur.negatiflik onun yaşam biçimi olmuştur artık.ben de sana katılıyorum bu tarz yaşayan insanlardan mümkün olduğunca kaçmaya çalışırım.
İki ayaklı emiciler demişsin süpersin ya:)insanlar mutsuzluklarıyla mutlu olurlar bırak öyle kalsınlar...)sevgiler...

guguk kuşu dedi ki...

Başımda 2 tane vardı o iki ayaklılardan. artık ilişkimizi merhaba seviyesine indirerek enerjimi koruyabiliyorum. tek tavsiyem: biran önce kurtul, bunu anlaması için elinden ne geliyorsa yap. o tipler akıl almak istemez, zaten dertleri bişeyleri düzeltmek değil dırıldamak ve rahatlamaktır. içindeki bütün karamsarlığı size kusar rahatlar ve giderler. fikir verince de acaip bozulurlar. başından bi şekilde acilen defetmenden başka bir tavsiyem olamaz. ben kurtuldum darısı başına.

öykü dedi ki...

hepımızın sorunları var paylasmak ta cok guzel aslında..
bı uzuntunu arkadsınla paylasmak huzur verır ınsana..Bu cok dogal ve olması gereken bır durum.
Ama ıste bazı ınsanlar aynı burda anlattıgım gıbı herseyı sıyaha cevırmeyı cok sevıyor oyle kı
sende varolan olumlu hıcbıseyı bırakmamacasına yapıyor bunu.
bu da cok kotu.

öykü dedi ki...

Tsk ederım Guguk kusum
kesın uygulayacagım.

Unknown dedi ki...

off o kadar çok varki çevremde bunlardan blogger camiasından bile var böyleleri hatta yapıştılar gitmiyolar..

öykü dedi ki...

Çilek ,
bence önce uyar .. baktın olmuyor..uzaklas...mesafe koy..
yoksa sen de varolan guzel seylerı de yoketmeyı basarıyrolar.

Malla dedi ki...

Bu tür insanlar hepimizin etrafında var, ister istemez dinlemek zorunda olunca onları aynı ben de senin gibi bütün enerjimin çekildiğini hissediyorum. dinliyomuş gibi yap bi kulağından girsin diğerinden çıksın.Çünkü bu tür insanlar konuşup sızlandıkça kendileri rahatlıyo, karşısındakini düşünen yok..

öykü dedi ki...

Keske onlara ayna tutabılseydık

Hayalbemol dedi ki...

Kötümser düşünceler, negatif enerjiler yayanlardan ben de uzak duruyorum. Her kişinin acısı, kendine göre büyüktür. Biz bunu içimize sindiremediğimiz sürece, dünyadaki en acılı yemeği biz yeri gibi hasta düşüncelerin esiri oluruz. Hayatta en büyük erdem, sabırdır.

öykü dedi ki...

Hayalbemol
ben uzuntulerınde paylasılmasından yanayım aslında.. ama bunun da dozu var..
Soylemek ıstedıgım hayatı butunuyle sorun gıbı alan
herseye olumsuz bakan bazı ınsanlar var kı
onlarla ıletısım bızdekı hayat enerjısını de sönduruyor.
Yoksa hepımızın hayatında sorunları var ve dostlar ıle paylasılmalı ama guzel seyler de yasanıyor onlarda paylasılmalı..
sabır konusunda gelınce..
bence de en buyuk erdemlerden bı tanesıdır.

Biraz dedi ki...

hani yazmistim ya uzmek icin 3 madde bunlardan cok yaslandin zaten sen su ara
ve de
kilo aldin yahu
filan da de...aglasmasina katkida bulun bir daha senin yanina yaklasamaz:) Rahat edersin..cunku bu tip robotlar hic duzelmeyecek ve hic susmayacak obur turlu.
Bu insanlarin en buyuk sorunu kendilerinden memnun olmamalaridir. Yeni koca, yeni is. yeni cocuk da versen bunlara yine boyle mutsuz olacakalr...cunku kendileri hep ayni...:(

öykü dedi ki...

BİRAZ
Onlar mutsuzluktan beslenıyor..

Adsız dedi ki...

:)

öykü dedi ki...

Kumsal gulumsemeyı sevıyor:))

Adsız dedi ki...

Öykü:)

ıvır zıvır dedi ki...

bu insanlar biraz yardıma ihtiyaç duyan insanlardır aslında... vadır böyleleri ve olmaya devam edeceklerdir... gülerek etrafına mutluluk yayanların aksine negatif elektron yükleri ile durmadan tüm pozitifleri kendilerine çekerler ama öyle açtırlar ki yinede hiç doymazlar... yani Biraz'ın dediği gibidir...
mesela bizimde böyle olma hakkımız vardır ..lakin hep kullanma(malı)yız... onlar ki iyi olan şeyleri görürken bile kendilerine dönüp bardağın dolu tarafını görme bildiklerini söylerler ...
doğru olan ise bardağa tekmeyi koyup ..dolusunuda yemişim boşunuda demektir :)
bi yerlerde yazmıştım... ve ya okumuştum.. nerde bilmiyom ama şöyledir durumumuz...
''ruh halimiz ...kaderimizdir....''amaannn içim bunaldı... :))...
Öykü sana bişi anlatırsa sen daha kötüsünü anlat... hehee... sık... boğ... yut... parçala ..acındır :)
çünkü pozitif oldukça ...seni emmeye devam edecektir ;)

öykü dedi ki...

Evet evet sevıyor:)
Allah gulmekten ayırmasın onu da kımseyı de:)

öykü dedi ki...

IVIR
benı gulumsettın:))
cok sagol
ordan buraya pozıtıf enerjı yolladın bıle

Bu arada neden kımse headerım ıcın bısey demıyor
ıyı mı
kotu mu
karanlık mı
hos mu cırkın mı:))
dusuncelerınızı paylasın kı
olmazsa degıstıreyım:)))

Adsız dedi ki...

Öykü :)))))))))))))))))))))))))
öyle kahkahalar atıyorum ki
gören yada duyan dertsiz sanır
öyle kahkahalrım var benim
çok seviyorum kahkaha atmasını atıyimmi şimdi=)))))

öykü dedi ki...

At at
Oh ya gulen bı ınsaan
pozıtıf enerjı
:)) mutlulugun daım olsun Kumsalcım

Adsız dedi ki...

Öyküm
ama akşamları annem kızıyo
biliyosun kahkaha sesli oluyo
benim se4simde maşşallah:)))

ıvır zıvır dedi ki...

aaa inanmıyorum :)... bende tam başlık resmine bakıyordum... :) ne güzel değiştirmiş dedim... ama ne yalan diyim sizden böyle bi yorum isteme talebi gelmese idi özellikle belirmeyecektim.... ben şahsen sevdim.. sizi uygun bi resim.... ..
yanlız ''ÖYKÜ'' yazısı ve karakteri biraz resme biraz daha uygun bişi buluna bilir miydi acaba (nacizhane) ... :)ama siz sevdi iseniz bencede tamamdır...

öykü dedi ki...

Kumsalcım sen de daha mınık seslı bı kahkaha at:) annenı uzme

foodbynil dedi ki...

aynı annemi tarif etmişsin he ne mutlu edilir ne susturulur.Kara haber tellalları gibiler.Negatif insanları gördüğümde en mutlu anımda bende öyle oluyorum ne kadar çok vakit geçirirsem o kADar beynim zonkluyo.Başlıyorum sonla benim kçüçkken sırtımda sigara söndürdüler demeye.Uzak olsun bizlere aman aman..

öykü dedi ki...

IVIR yazı nasıl degısısın
yanı boyle daha kucuk karakterlerle mı olsun?

öykü dedi ki...

Kesınlıkle uzak olsunlar
cunku onlaar mutsuzluktan beslenıyor.

ıvır zıvır dedi ki...

açıkcası resimdeki ve yazılarındaki rahatlık ifadesi ''ÖYKÜ'' ye de yansıması... belki biraz küçüktülüp yumuşak bir yazı karakteri seçilmesi yeterli olacaktır ...

öykü dedi ki...

Tamam sevgılı ıvır cok tsk ederım önerın ıcın:)

ıvır zıvır dedi ki...

ehemm ehemm kendimi kötü hissettim valla :)... aman böylede güzel... bakma bana sevdiysen bırak dursun :)
ama istersen... http://www.dafont.com/ adresi var ...bende genelde bu sitede
''Script'' başlığı altındaki ''Trash'' kısmına ilişirim... sana da kolaylıklar... :)
sevgiler..

öykü dedi ki...

Sevgılı Ivır
Inan bu tur onerılerı severek karsılıyorum..
Cunku ben yazıyorsam
sız de okuyarak paylasıyrosunuz bu blogu
dolayısıyla
en guzelını en ıysını bırlıkte bulmalıyız:)
cok tsk ederım.. guzel yonlendırmeleırn ıcın
sevgıler.

kardelen dedi ki...

maalesef hayata gülümsemek yerine surat asarsan oda sana gülümsemez. Elindekilerin kymetini bilmez devamlı dert yanarsan böyle yaşanılması zor bir hayatın içinde bulursun kendini bu sözlerim o enerji emenlere. Sevgili öykü her zaman hayata gülümseyerek bakman dileğiyle sevgilerimle ...

Adsız dedi ki...

bu tip insanlarla yaşamak zorunda kalanlara allah yardım etsin. diycek başka bişey yok :)

öykü dedi ki...

Elıf cım aynı dılekler benden de sana gelsın:))

öykü dedi ki...

Gulcan aslıdna haklısın..
sureklı bu tur ınsanlarla yasaamak zorunda olanlarda var
dusunsene eşın bu tür bı ınsan olsa..
ah hıc cekılmezdı:)

Adsız dedi ki...

Bencede bu tarz insanları kendimizden uzak tutmak en iyisi çünkü özellikle duygularını ve hislerini hemen gösteren insanlara daha bir yakın olup onun enerjisini alıyorlar..

öykü dedi ki...

Leon ozellıkle bı de onunla bırlıkte uzuldugunu farekederlerse yandın kı yandın....

babegazelle dedi ki...

amanıın ben de hç sevmem böle tipleriiii evlerden ırak

öykü dedi ki...

kim sever kı .. evlerden ırak

Zeugma dedi ki...

Yazıya bu kadar uygun başlık bulunamazdı herhalde :)
Harika anlatmışsın Öykücüğüm..
ekleyecek başka bir şey yok..
Bu terminatörlerden bol miktarda var çevremizde.
İşin kötüsü hiç tanımadıkları insanlara da yapabiliyorlar..
Sevgiyle kal :))

öykü dedi ki...

Zeugmacım
hepımızı bu tur ınsanlardan korusun Allah.

Primarima dedi ki...

olmazmı yaa....sınıfda öyle çok varki bu tiplerden inan yanıma oturdularsa canım çekiliyor bedenimden.Ders boyu hiçmi susmazsın allah aşkına be kadın.Ne için geliyoruz bu sınıfa diye sorasım geliyor.Ben belki resim öğrenmek için ama o kesinlikle deşarj olmak sıkıntılarını atmak için geliyor.İyi anlatmışsın Öykücüğüm.

öykü dedi ki...

Sevgılı Prima herkesın derdı vardır aralarda paylasım da cok guzel dogru bısey
ama bu ınsanlar herseyı olumsuz herseyı uzgun herseyı sorun gıbı alır.. bı de senın de onıunla bırlıkte mutsuzlasmanı ıster..
zor yanı zor..

Ful yaprakları dedi ki...

kesinlikle katılıyorum sana ,
kendi enerjilerini tükettikleri ve olumsuzluklarıuyla bizi bezdirdikleri yetmiyormuş gibi bir de bizim enerjimize el atıyorlar cıssss!

öykü dedi ki...

Evet sevgılı Ful
Boyle ıkı kısı var cevremde
cok zorlar..