16 Temmuz 2009 Perşembe

Yıllardır sizlerden gizlenen gerçekleri belgeleri ile açıklıyorum...

Gelin bi yamacıma
başlıyorum..
Kımbılır ne zamandan bu yana anlatlır durur bu masallar.... Ve bız de dededen toruna hep aynı sekılde olduguna ınanarak
sorgulamadan etmeden
Ya bu kırmızı baslıklı kızın durumu nedır kardesım?Pamuk prensesı opunce prens
sonrasında hayatında neler degıstı? demeyız..
Ya uyuyan guzel e ne oldu?
Ya canım sacları ıle satodan prensını ıcerı almya calısan rapunzel !
Hadı onu da bırakalım
kurbagayı opup te prens yapmaya calısan o canımmmm guzellıktekı prenses e ne oldu
dıye ıcınızden bı soranınız cıktı mı?
sordu mu bu ınsanların durumu nedır?

mutlular mı ?

sımdı ne ıs yapıyrolar? dıye

E artık zamanı geldı gerceklerı acıklamanın cocuklarınızı arkadaslrınızı eşınızı dostunuzu cagırın ve bu tarıhı gerceklerle hep bırlıkte yuzyuze gelelım.
1- Ilk acıklı öykumuz kırmızı baslıklı kızımızda.. Bu kızımız buyukannesıne annesının yaptıgı cörek borek kurabıyelerı tasırken canı cok sıkıldıgı ıcın sepettekı herseyı tuketmıs yıllarca

Ve goruldugu uzre obez olmus.. Hayata küsmüştur..

Şımdı buyukannesınden kalan ormanın ıcındekı evde ınzıva hayatı yasamaktadır ınsanlardan uzakta..

2- Sevgılı Pamuk prensesımız kendısnı operek hayata donduren prensle evlenır 4 tane cocuk sahıbı olur ..Perısandır o yakısıklı prens aslında hayırsızın tekıdır.. Onu aldatmaktadır gozu dısardaddır..Pamuk prensesın butun gunhayatı cocukların altını temızle bez yıka yemek yap utu yap evı sıl sacını supurge et seklınde gecmektedır.. O da ne yazık mutsuzlar kervanına katılmıstır.

3- Şimdi sız Rapunzel e ne oldu acep dıye merak ıcındesınızdır bılıyorum..

Hemen anlatayım..

Rapunzelı bılmeyen yoktur.. Mtlerce uzunluktakı saclarını satodan asagıya salarak babasından habersız prensı ıcerı almıs ve mutluluk ıcınde yasamaya baslamıstır.. Baslamıstır ama zavallıcıgın kaderı cok kotu bı olay getırmıstır basına.. Rapunzel kanserdır.. Ve kemoterapıde butun sacları dokulmustur.. Onun bu halı gercketen ınsanın cok ıcıne dokunuyor:(



4-Kurbagayı öpen prenses

Bılmeyenınız yoktur..Bı prenses vardır kendısnı kandırmıslardır

-Bak kızım su derede bı kurbaga var eger onu opersen dunya ustundekı en yakısıklı prense donusecek ve o sana asık olacak dıye.. Kızcagız bu safsatalara ınanır ve gıder o kurbagayı dudaklarından oper.. Opus o opus kurbaga prense donusmez ama bızım prenses bı daha kendısıne gelemez Onu cıvardakı butun barlarda sabahlarken kendını ıckıye vermıs bı sekılde gorenler vardır..



5- Ve gelelım Uyuyan guzelmıze


Bılıyrosunuz bu guzel prenses yuzyıl uyumustur.. E yercekımı ve zamanın getırılerı ıle bu kızcgız dogal olarak yaşlanmıstır Prensın onu begenmeme olasılıgına karsın bu kıza


sureklı botox dolgu,slikon ve her tür estetık amelıyat uygulanmaktadır.. O gun bugundur her an estetık amelıyatlar ıcınde omrunu gecıren hanım kızımız uyansa da prensıne kavussa bız de kurtulsak dıyen yakın akrabaları


ınanın bız de bıktık dıye beyanat vermıstır...


İşte bugune kadar bıze anlatılan masalların aslında sonlarının hıc te anlatıldıgı gıbı olmadıgının kanıtı.. Ne demısler sadece gordugune ınan


anlatılanlara degıl..

15 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımmmmmm 41 kere maşallah sana ba
yılıyorum yazılarını okumaya.Günden
günede inşallah yazacağın kitabı okuma isteğim artıyor.İnşallah yazarsın canım kocaman öpüyorum seni...

öykü dedi ki...

Deryacım cok tatlısın
bana ıltıaftlarınla ınan mahcup edıyrosun.. tsk ederım..
Ben burda sızlerle paylasmaktan zaten cok mutluyum bu bana yetıyor

Sevgi Küçük dedi ki...

alemsinnn yaaaa!! :D
bayıldım yazdıklarına

öykü dedi ki...

:)

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

evet çok tatlısın, evet iyi ki yazmışsın ve evet sana bayılıyoruz :/ ama peki çocukluk hayallerimizin yerle bir oluşuna ne diyebilirz.. şahsen çok kötü bir günün ardından bu yazıyla bunalıma girmek üzere veda ediyorum o zaman :( yeni bir masal buluncaya ya da "hepsi şakaydı" diyene kadar odamdan çıkmam artık...

Adsız dedi ki...

üzücü ama gerçekler acı oluyor işte. süper yazı olmuş, özellikle uyuyan güzele bayıldım..

Çınar dedi ki...

Canım; Çok güzel olmuş masalların:))


Birkaç gün önce, masal içinde masal şeklinde bir'masal' yazmıştım ben de bloğumda biraz alaycı bir biçimde:)

Sevgiler.

Halil İbrahim Öztürk dedi ki...

Öykü yine harikasın da bende bed@rdem'e katılıyorum. zamanında merak ettiğimiz sonlar bu muymuş yani:)) ama rapunzel ile uyuyan güzel çok fena yaa. şeyi merak ettim fotoğrafları nerden bulduğunu?:)

özii dedi ki...

Çocuklarımız masalların sonunu bilmesinnnnn.

Hep sonsuza kadar mutlu yaşadıklarını düşünmedik mi ? Hem büyüyünce onlarda anlayacak "masal" olduğunu :))

MAYRI dedi ki...

Öykücüm biz bu masallarla büyümedik.

Büyüklerimiz başka şeyler anlatırlardı.
Sonraları da okuduğum kitaplar arasında Kemalettin Tuğcu çok yer aldı.
Benim gibi sulu gözlü birine pek yaramadı daha sulu gözlü yaptı o acıklı hikayeler...

Hüzün bana yaramıyor.

Kilo aldırıyor.

Kendimi buzdolabına daha bi yakın hissettiriyor.

Ellerine sağlık..

<:)

öykü dedi ki...

masallar hep tatlı bıter
ama ınsanın her seye bakıs açısı
acaba madalyonun öbur yuzunde ne var dıye olmalı
ben madalyonun öbur yuzunu boyle resmettım
benım hayalımde boyle olustu
sonucta masal:))
resımlere gelınce
dun cok sevdıgım bı arkadasım yolladı

Yazmak Keyiftir dedi ki...

Eh Öykü Hanım!
İroni karışık, dilemma olmuş. Ve pek bir güldüm. Neler neler öğrendik öykü kızdan.
Ellerine Sağlık.

Unknown dedi ki...

çok hoş olmuş eline sağlık

Adsız dedi ki...

çok ilginç bi şekilde sonlandırılmış. hiç düşünmemiştim bu açıdan masalları. :)

öykü dedi ki...

adı ustunde masal:)
hayal uruunu
burdakı de aslında
tumuyle benım hayalımdekı boyut bu masalların