5 Mart 2009 Perşembe

Yazıyı çektim hepinizden özür dilerim.

42 yorum:

Adsız dedi ki...

Özür dilenecek bi durum yoktu
bence çekmemeliydin
ama yazı senin
ve düşünceler sen daha iyi bilirsin

öykü dedi ki...

Kımseyı uzmek ıstemıyorum..boyle olması daha ıyı.

ıvır zıvır dedi ki...

ahaaaa ... :)
merak ettim yazı neydi acaba :P

Unknown dedi ki...

Canım duygularını paylaşman çok doğal hayat sadece neşeden ibaret
değil.Keşke çekmeseydin bende şaşırdım yorum yazmıştım.Blogları
mızda hayata ne dair ne varsa payla
şıyoruz duam arkadaşın için kocaman
sevgiler...

öykü dedi ki...

Bır uzuntuyu anlatıyordu sevgılı Ivır kımseyı uzmek ıstemıyorum ... bı an yazdım yolladım..Ama sonra herkesın kendınce cok uzuntusu v ar zaten dusuncesıyle sıldım..
Guguk kusuna .. Derya ya cok tsk edıorum.. destekleyıcı yorumlarla yanımda oldukları ıcın.

öykü dedi ki...

Çok tsk ederım deryacım
gercekten cok kotu hıssetıgım ıcın yazmıstım. ama sonucta.. orda durdugu surece daha cok hem sızler ıcın hem benım ıcın uzuntu kaynagı olacaktı...
sıldım
yorumların ve destegın ıcın cok tsk ederım.

Adsız dedi ki...

bende senin desteklemiştim ama beni saymamışsın hıh
hıh
hıh
hıh
küstüm
hıh

Haydins dedi ki...

Ah canim neler hissettigini o kadar iyi anliyorum ki ..O kanser denen illet herkesin evinden , okulundan, is yerinden birilerini alip goturuyor..Anneme hastane de refakat ederken o kadar cok insanin kanser hastasi oldugunu gordum ki..Genci, yaslisi..
Sev canim daha cok sev..Daha cok saril sevdiklerine kaybedince is isten gecmis oluyor ne yazik ki..

öykü dedi ki...

Kumsalcım
yanımda oldugun ıcın destegın ıcın cok tsk ederım

öykü dedi ki...

Haydıns
Ben bunu ılk yasamıyorum kı( annemde de yasadım.
hanı ısyan gunahtır bılıyorum
ama ısyan edesı gelıyor ınsanın

Adsız dedi ki...

hıh

öykü dedi ki...

Küsme kumsalcım senı unutur muyum hıc.

Adsız dedi ki...

çikolata alırsan
bide yanağımdan öpersen barışırım

guguk kuşu dedi ki...

Canım yaaa niye özür diliyosunki. yarın benim bi derdim olsa, öykü yaaaaa diye sana koşmayacakmıyım. elbette kendimizce dertlerimiz var. ama paylaşmalıyız. herşey herzaman daHA güzele doğru gider. unutma emi.

öykü dedi ki...

anlastık bı bıtter cıkolata alacagın var
bı de yanagından mcuk!

Adsız dedi ki...

:)

öykü dedi ki...

Guguk Kusum okudukca gordukce hem sız hem ben daha cok uzulecektık
O kadar guzel destekle yanımda oldun kı cok tsk ederım canım benım..
Hangınızın ne derdı olursa tum samımıyetımle yanınızdayım
Ama dılegım hıcbırınız sorun yasamasın
sevgılerımle.

Adsız dedi ki...

Öykü
sen şimdi nerdesin ?
Türküyede mi?

öykü dedi ki...

Evet Kumsalcım
Türkiye_İstanbul

Ful yaprakları dedi ki...

şimdi merak ettim Öykü'cüm ne oldu ki?Neydi yazı da çektin acaba :((

öykü dedi ki...

Sen Nerdesın?

Adsız dedi ki...

Ümraniye

öykü dedi ki...

Sevgılı Ful
Arkadasım (kanser) son evresınde..onunla dolu dolu.. oldukca uzuntulu bı yazım vardı.. Bı ara cok kotuydum oyle aklıma esen hıssettıgım herseyı yazdım..
Sonra orda durdukca..Hem sızlerı hem de kendımı cok uzecektım..
Sıldım..

öykü dedi ki...

Bende anadolu yakasındandım

Adsız dedi ki...

memnun oldum
ama Jalede burda demi:S

öykü dedi ki...

Evet Jale de
İstanbul Anadolu yakasında ıkamet edıyor
sana cok yakın.

Adsız dedi ki...

Anadolu yakası ikimize dar
ya Jale gidicek
ya ben

öykü dedi ki...

Jale gıderse ben de gıderım..
Bu arada KUmsalcım sen kac yasınd asın:)
mınık gıbısın
gulumsettın benı cok yaşa.

Adsız dedi ki...

bütün derdim buydu demek ki başarmışım
yeho

Adsız dedi ki...

sen kaç yaşındasın sende büyük gibisin
düşündürüyosun beni)))))

öykü dedi ki...

Çok sagol şeker kız:)

öykü dedi ki...

Ah kumsal ah
sohbete cevırdık burayı:)

Adsız dedi ki...

pardon
tmm çekiliyorum
hoşçakal

öykü dedi ki...

hayır kumsalcım hayır
sakın
bak gulumsettın benı bı yere gıtmıyrosun.

öykü dedi ki...

Kumsal?

Ful yaprakları dedi ki...

Öykü'cüm çok çok üzüldüm...
Erkek arkadaşımın dayısı da maalesef:(( yeni öğrendik ama epey yayılmış durumda, çok çok zor, Allah bir mucize gösterse keşke...

öykü dedi ki...

Sevgılı Ful
O mucıze ıcın
hem arkadasıma
hem erkek arkadasının dayısına
ve nerde varsa hepsıne ulasması ıcın dua edıyorum..

Zeugma dedi ki...

Tüm yorumları okudum..
Çektiğn iyi olmuş yazıyı Öykücüğüm.

Bence de en doğrusu bu..

Tek dileğim mümkün olduğunca çok yaşaması..
Allah şifalar versin inşallah..
Söz tükeniyor tabii :(

öykü dedi ki...

Zeugmacım benı anladıgın ı cın tsk ederım...
Evet Allah nerde varsa sıfasını versın dılıyorum bende
cok sagol canımsın

gio dedi ki...

allah acil şifalar versin.

öykü dedi ki...

Çok sagol Gio.

öykü dedi ki...

Altug canım benım
kotu gunler yasanıyor ınsan hayatında.. bende oyle gunler yasıyorum su sıralar oldukca uzgun ama guclu olmak gerektıgını de bılıyorum
bu arada en buyuk destekte boylesı guzel bı elektrıkte. destegın ıcın dostlugun ıcın cok tsk ederım. canımsın.