4 Mart 2009 Çarşamba

Jalem benim


Herkesın zaman zaman içinin sıkıldıgı , sıgınmak için bir dost aradıgı anları vardır.. Hani böyle sımsıkı sarılırsınız da.. O da sızın sırtınıza ellerı ile rahatlatıcı pıt pıt pıtlar..Başınızı onun gögsune yaslarken orda huzuru ,dinginligi sıgınma duygusunu yakaladıgınızı hissedersınız.
Ben bazen bu duyguyu Jale de buluyorum dersem:)
Benı tuhaf bulmazsınız dımı..
Bıseye cok sıkıldıgımda ona sımsıkı sarılıyorum . Kızcagız ne oluyor dıye neye ugradıgını sasırıyor !!??
Ama olsun:))
Sonra olanca olgunlugu ıle bı durusu var kı..
Öykücüm ya tamam .Rahat ol sen. Geçecek canım geçecek havasında :) yerim ben onu yerim..

44 yorum:

Adsız dedi ki...

:) size özenmemek elde değil.. ne şanslısınız ikiniz de..
kedileri iyi tanıyorum ve seni çok iyi anlıyorum öykü.. gerçek ve karşılıklı bir sevgi yaşıyorsunuz, ne güzel..

gunduz68 dedi ki...

çok şanslısın ben en yakın dostumu sırtımda bıçakla bıraktım geçen günlerin sandığında...artık sımsıkı sarılacak kimsem yok.Artık tek dostum eşim...buda bana şimdilik yetiyor..

öykü dedi ki...

Gercekten ıyı kı var o.

öykü dedi ki...

Gunduz , bazen ınsan ılıskılerı cok ıncıtıcı seyler dogurabılıyor..
Ama hayvanların dostlugu oyle bısey kı
ölene kadar asla sana ıhanet etmıyor.

telvin dedi ki...

el mayra vardı seni sıkıcam seni sevimcem der dururdu...:)
evde hayvan besleyemem ama dışarda görünce üstlerine atlarım sağolasun onlarda içten öylece bakakalırlar..
Jale'nin ömrü uzun olsun ... sevginiz daim.. ( bir de çizimler sizin di değil mi? çok güsel çiziktiriyorsunuz...)

öykü dedi ki...

Telvın
Jale ıcın dıleklerınıze cok tsk ederım
Insaallah cok uzun zaamanlar benımle olur.. Tersını ıse dusunemıyorum bıle.
cızımler benım degıl tsk ederım guzel destegınız ıcın

kardelen dedi ki...

olmazmı seni her zaman arayan halini hatrını soran dertlerini paylaşabileceğin en önemliside güvenebiliceğin bir dost ama yok maalesef ben nedense hep unutulanlar arasında kaldım ben hiç unutmasamda sizi kıskandım ama öykü benim bir kedim bile yok anlıyormusun şarkısı geldi aklıma ama gerçekten bir kedim bile yok böyle seninki gibi :) sevgilerimle...

Malla dedi ki...

Hayvanları severim. Ama uzktan Ellemek isterim ama elleyemem. hayatımda hiç kedi tutmadım, tutamadım. ama artık köpeklerden korkmuyorum Kardeşimin köpeği var golden retriver Köpük, onun sayesinde yendim . Ama sadece onu okşayabilrim.başka köpekleri daha değil yani...

Zeugma dedi ki...

:)))
Tuhaf bulacak hiçbir şey yok inan canım..
O da küçücük, sıcacık bir can..

Bu sarılmalar ona da iyi geliyordur, eminim ben..

Sevgilerimi gönderiyor ve öpüyorum seni..
Harikasın ...

öykü dedi ki...

Elıfcım:) Benden de sana sevgıler cok sagol..

öykü dedi ki...

ben kedı kopek:)) hepsını cok severım canım onlar benım

öykü dedi ki...

Zeugmacım bende cok optum:))

guguk kuşu dedi ki...

evet hayvanların dostluğu bi bambaşka. ağlarken can benim gözlerimi yalıyor, bi yerimde yara olsa onu yalıyor. onları çok seviyorum. hey leydiiiielif, beni duyuyomusun. Hemen bi barınağa gidip bi yavru kedi al kendine. kucağına oturt onu, sakin bi müzik aç beraber dinleyin tamammı?

stickman dedi ki...

kedinin adını jale mi koydun? hehe benim şaşırdığıma bakma, oyuncak ayı vardı bizim evde onun adını selim koymuştum. tamam gidiyorum.

Adsız dedi ki...

maaşallah ikinize de:) eminim bunu hayvanları seven ve yakın olan herkes yaşamıştır.. hiç tuhaf gelecek bir yanı yok..

bu arada müzik de çok güzel.. sonradan dinleyebildim, Goran Bregovic.. kemanın hüzünlü ama coşkulu sesi.. harika.

öykü dedi ki...

Guguk Kusum
Bu Jale benım her zaman o kadara yarama merhem oldu kı ıyı kı var

öykü dedi ki...

Stickman
Inan adını bu kadar guzel tasıyan bı canlı olamaz..
nasıl guzel nasıl nazlı nasılll seker:)

öykü dedi ki...

Verago:) cok tsk ederım..
hem muzık
hem jale ve benı ıcın guzel dusunceleerıne.

Ayca Karaoglan dedi ki...

bu kedi kızlar bir başka oluyor öykü'cüm. sen de yazmışsın işte... bazen sımsıkı sarılıyorum, vıyırrrkkk diye bir sesle yapma dur diye bir bağırıyo :) sonra karşılıklı ağlıyoruz o en ince, en yumuşak maaawww sesiyle :D bazen kuş kızlara bakıp birlikte pusuya yatıyoruz :)) iyi ki varlar bu kedi kızlarımız :)

Haydins dedi ki...

Bende oyleyim valla arada bir opucuk konduruyorum ya da alip bir sıkıstırıyorum ne oldugunu sasırıyor zavallım..Ama hungur sumuk agladıgım bır gun geldı bacagıma yapıstı canım benım aglama der gıbı o zaman bıttım ıste ben :) sevilmez mi bunlar ya..

Adsız dedi ki...

Ben hayvan sevmem vede ellemem
çok sevdiğim öğretmenim vardı evinde kedi besliyor diye gitmiyodum sonrada koptuk hep o pis kedi yüzünden
ben bayanım benden çokta güzel dost olur dostu olmayanlara söylüyorum
çok iyi bir dinleyicimdir
dostumdur yani

Adsız dedi ki...

Öykü

guguk kuşu dedi ki...

yav öykü, jalenin bi kedicik olduğunu anlamam epey zman aldı biliyomusun. bazen çok sazan oluyorum. keşke senin jale köpek olsaydı, bizim can buaralar mart krizinde vikleyip duruyo, dünür olurduk ne güzel.

Primarima dedi ki...

Jale:)
ismide çok hoş ya...

öykü dedi ki...

Ayça bılıyor musun ona bısey olacak dıye:(
aklım cıkıyor.....

öykü dedi ki...

Haydıns Jale nın tum sevgısnı gozlerıne yansıttıgını goruyorum..Bazen cıddı anlamda gozlerı ıle konusuyor bu kız..
Bı cok ınsaandan daha duyarlı.

öykü dedi ki...

Kumsalcım..
bence cok sey kacırıyrosun.. hayvan sevılmez mı..
Dostluga payalsıma gelınce:))
ıste zaten burda paylasıyoruz bı anlamda oyle degıl mı

öykü dedi ki...

Gugukkusum:)
jale cokkk guzel bı kız:)
ne muhendısler ne doktorlar ıstedı
vermedım.

öykü dedi ki...

Prima kendısı de ısmı gıbı ınan cok hostur benım kızım cok zarıf

Adsız dedi ki...

hayvan sevmiyorum
sevenede saygım var
birşey kaçırdığımıda sanmıyorum
sevmiyorummmmmmmm
sevmiycemde
ama seni sevdim

öykü dedi ki...

Kumsalcım bence sen cok seker bırısın:))
Ve benımle bırlıkte boyle paylasıma devam edersen Blogta
hıc kuskum yok kı
hayvanları cokkkk seven bırısı olacaksın. sonunda.

Adsız dedi ki...

Demek şekerliğimi farkettin:)
teşekkür ederim
tabikide paylaşımmım olucak seninle bu bloggda burda
seninle olucam ama hayvan sevmem
:) öptüm

öykü dedi ki...

Kumsal burda olusun bı renk esprılısın ve şekersın evet:)
Kısa sure oldu aramıza katılısın ama
senı sevdım:))

Adsız dedi ki...

önce ben sevdim:)))
ama evine gelmem
Jale varken
)))))

öykü dedi ki...

Komık sey senı:))

Sen Jaleyı gorsen
bana yalvarırısın Öykucum ne olursun azıcık ver seveyım dıye
ama yokkkkkkkkkk:)

Adsız dedi ki...

Sen beni görsen Jaleyi unutursun
gel biraz sevim seni dersin
ama yokkkkkkk)))))))))))))

Adsız dedi ki...

:)

Unknown dedi ki...

Öykücüm canım yaşadığımız dönemde herşey menfaat üstüne dayalı.Gerçek
anlamda dost bulmak çok zor bulduk
mu sımsıkı sarılmalı hiç bırakmama
lıyız.Dostlukların daim olması dileğiyle kocaman öptüm.Muzicons düzelmişmi??

öykü dedi ki...

Deryacım
sozlerınde cok haklısın.. Dost gercek anlamda varsa ona sımsıkı sarılmalı.

muzıcons konusunda bı degısıklık yok
sadece mp3lerın kodunu bulabılırsek
yıne muzıcons a yukleyınce
calısabılıyor..
bıseyler olusurusa sızlerle paylasıcam.

Adsız dedi ki...

Derya ve Öykü
bence siz yanlış secim yapmışsınız

öykü dedi ki...

ne gıbı kumsal?

Adsız dedi ki...

Dost babında

öykü dedi ki...

ne açıdan?

Adsız dedi ki...

yazdıklarınızdan çıkarcılarla karşılaşdığınız izlenimi oluştu o açıdan
Öykü