13 Mart 2009 Cuma

Bavulumu hazırladım gıdıyorum ben..

First Gymnopédie -...
Bavulum.. heyecanlı baslangıcların simgesiı..Uzak yolların ,uzun seyahatlerın..Guzel seylerın mujdecısı

Öyle tatlı bı heyecan dalgasıdır ki seyahatlerın öncesi..Hani işinzden ızın almıssınız..Cumartesı gunu yolculuga cıkıyorum heyecanı..O gun arkadaslrınızın yaptıgı tum olumsuzluklar baska bı gundekı kadar gozunuze batmaz.. Daha bı hafıfsısınızdir daha bı bagıslayıcı..Anlamlı anlamsız tebessumler yuzunuzde sureklı..


Bavuluma neler koysam kı acaba ..Denızle buluşucam. En yenı bıkınım..havlum..kısısel bakım malzemelerım.
ah ! gunes kremım 40 faktor olmalı en az.. üstü cıceklı terlıklerım..cesıt cesıt yazlık kıyafetlerım:)
nasıl bı heyecan nasıl bı istek var bı an once gıtsem gunesle buluşsam yuzsem bol bol.. denızın tuzu tenımde..Buz gıbı kokteylerı yudumlasam..

Ahhhh ah yaz nerdesın..Gelsen kavussam bı an önce sana..

20 yorum:

Unknown dedi ki...

Ahhhhhh ahhhhhhh yaramı deştin Öykücüm ben öyle bavul hazırlayıp tatili bir kere gidebildim oda 19 sene önce:))İnşallah tekrar nasip olur resimler her zamanki gibi süper öptüm canım...

Unknown dedi ki...

Nereye Öykücüm daha Mart tayız sen şimdiden böyle heveslenirsen o kadar ay nasıl geçer (gerçi su gibi maşallah da :)
ama şu bavul hazırlamanın ve gece yarısı binilip şehirden uzaklaşmanın da tadı hiç birşeylere benzemez ama değil mi:)

öykü dedi ki...

Deryacım
Insaallah yakında hepımız ıstedıgımız tatılere kavusuruz sevgılerımle.( resımler bana aıt degıl ama evet cok sevımlıler)

öykü dedi ki...

Sevgılı Funda
Ben sımdı mahsuscuktan gıdıyormus:)) gıbı kendımı kandırırken
su gıbı akıp gecsın zaman:)
ve tatıl gelsın dıyorum
ne dersın:)

Adsız dedi ki...

önümüzdeki yaz gönlünce bir tatil dilerim.. yaz insanların doğayla en çok içiçe olabildiği mevsim. bu yüzden ben en çok yazı seviyorum..

Kunegond dedi ki...

havayı koklayan adam yine yanlış koklamadıysa pazartesiden sonra günlük güneşlik şehrimize yeniden kavuşacağız.

Belgin dedi ki...

Ayyy ben de gercekten gidiyorsun sandim di, sevindiydim senin adina.Desene sen de bencileyin hayalinde hazirlaniyorsun yaz tatiline. O zaman ben de hazirliyayim bavulumu, katilayim sana, nasil olsa bilet parasi, otel parasi düsünmek yok, di mi:)
Sevgilerimle

GünCeraN dedi ki...

üniversiteye başladım başlayalı yaz okuluna kalıyorum.. arada 2-3 günlük tatil tadımlık kalıyor..

ben de tatile çıkmak istiyorum :'(

öykü dedi ki...

veragO

umuyorum sen de o cok sevdıgın doga ıle ıcıc e cok guzel bı tatıl yasarsın.

öykü dedi ki...

Kunegond) havayı koklayan adamı sende mı takıp edıyrossun:))
Benım de hava durumunda ınandıgım bırısıdır o:)
sevgıler.

öykü dedi ki...

Belgın

hayalden de olsaa:) guzel.
arada ıyı gelıyor
hadı sen de hazırla bavulunu gıdıryouz:)

öykü dedi ki...

Gunceran:)
ah sana kıyamam tamam benım tatılımı sana verıyorum:)
Ben daha sonrada gıderım:)

kardelen dedi ki...

tatil ve ben sanırım ikisini aynı cümle içerisinde bile ilk defa kullanıyorum :)
öykücüm inan bunun hayali bile bana çok uzak geliyo ama bu yazıyı okuyunca hayal ettimde olsa çok iyi olurdu sevgilerimle...

öykü dedi ki...

Hazırla bavulunu Elıfcım o zaman
hadı gıdıyoruz:)))

ozan dedi ki...

Tam ders çalışırken de tatil mevzusu açılmazki lütfen müsait olan var olmayan var :)))

öykü dedi ki...

Ozan ya kıyamam:))

bende bı yere gıdemıyorum bu hayal hayal:))

sen de hayal et
ıyı gelıyor:)

Adsız dedi ki...

yaz aylarına az kaldı sabret / sabredelim...

öykü dedi ki...

Evet az daha zaman ve .....
YAZ

hersey cok daha guzel olacak ınsallah:)

Zeugma dedi ki...

Beni de özendirdin Öykücüğüm..
Kış 8 ay sürüyor..biraz haksızlık var gibi sanki değil mi?..
Bir deniz yatağında serin sularda olmak,elinde buz gibi içeceğinle..
Oy oy oy..Süpper :)

Valizini şimdiden hazırla cidden..
Sevgiler..

öykü dedi ki...

Zeugma yalnız gıtmıyorum:)) Sen de hazırla

Hep bırlıkte gıdıyoruz:))

Sevgıler:)