26 Mart 2009 Perşembe

Bugün kırmızıyım ben..




Hayatım boyu sevdım kırmızıyı Gıysılerımde tercıh ettım..Tshirtlarımın cogu kırmızıydı Elbıselerımın..Odamın dekorasyonunda kırmızı vardı..Ekoselerle susledım kırmızıları ..araya kattıgım renkler ustunlugunu dahada parlattı..Meyvelerden rmızıyı sectım..Kirazdı ,karpuzdu,visneydı sevdıklerım..Algıda secıcılık vardır bılırsınız..Secıcılıgım kırmızıya yonelıktı..nerde ne varsa kırmızı cektı benı..




Yazı özledım mesela..Gecen yaz hayatımda ılk defa bı daldan kırmızı kiraz yedim.



Bu sabah kırmızı ayakkabılarımı gıyerken dusundum bunu..Ne cok sevıyorum kırmızıyı..

26 yorum:

khaos dedi ki...

:)
O kırmızı, benimde tutkum..

Günaydın..

meltem dedi ki...

kırmızıyı ben de çoook severim ..
kırmızı hayat verir,sanki içini ısıtır insanın
senin yazılarında içimi ısıttı
ne güzel bi blog bu böyle.
kara listeye aldım müsadenle, takipdeyim..
sevgiler

Ful yaprakları dedi ki...

kırmızı;
güzeldir
aydınlıktır
iç açar
iştah açar
aşk rengidir:))
Günaydın Öykü'cüm:)

Ayca Karaoglan dedi ki...

ben de kırmızıyım bu sabah, az önce yine elimi ufacık kestim :))) bu maket bıçağı sakarlığım yakında parmak bırakmayacak :))))

dalından kiraz yemek de nasıl tatlı olur offf :)

beenmaya dedi ki...

sen kırmızı günlük'ü de yani benide seviyorsun demektir :)))

UykusuZ dedi ki...

Ben o insanlardan değilim, 36 yaşına geldim hala neden kendime yakışanı bulamam bilmem.
Aslında biliyorum ancak garip geliyor. Eskiden adamlar aynı oranda hem besteci, hem heykeltraş hem de filozof olabiliyorlarmış, bütün bu kabiliyetlerin birarada olması müthiş birşey.
Benim çizim,resim,sanat hatta yazın kabiliyetim hiç yok. Mesela yazını okuyunca gözümün önünde o hep bakmaktan çok hoşlandığım pastel renklerin uyumunu harika yapmış insanlar geldi. Bu insanlara en çok paris ve roma da rastlarsınız. Kırmızı ve fosfor yeşilin uyumu ya bir atkı ile ya da bir şapka ile tamamlanır.
İşte benim için tadına doyum olmaz zamanlar, otur izle. Türkiyede bunu yapmanızı tavsiye etmem zira biri suratınıza yumruğu indiriverir :) .
Ne diyordum, evet, renkerin uyumu, renk seçebilmek, hep hayran olmulumdur bu kabiliyetleri olan insanlara. Benim kabiliyetim müzikte, yada öyleydi diyelim. Biraz uğraşma ile kısa sürede çalabiliyordum (artık uğraşmıyorum)
Flüdü 1 gecede öğrendim 3. gün konsere çıktım, gitar da benzer şekilde, yıllarca para kazandım gitarla. Sonra saxofona merak saldım ancak çok ses çıkarıyordu sattım vs vs. Ancak senin kırmızım gibi ben de bir kırmızı isterdim , o da piyano olurdu sanırım.
Dün başkasna aşık olan kadınla ilgili bir yazı yazmıştım kim suçlu diye. Sebepleri yazmamıştım, al sana bir sebep;
bu ülkede müzik aletlerine % bilmem kaç kdv uygulanırsa, gelişmek mümkün mü? tiyatro, sinema resim? aynı. Kültür olmayınca Parisin özlemini çekeriz biz de.
Nereye geldim gene.

UykusuZ dedi ki...

Nasıl ulaşacağımı bilemediğimden buraya yazdım, bahsettiğim soundtrack
http://rapidshare.com/files/155229431/OST.As.Good.As.it.Gets.1998.rar

Unknown dedi ki...

Öykücüm kırmızılar çok cezbedici ya
çok sevmem o rengi ama bunlar süper
öptüm kocaman...

öykü dedi ki...

Sevgılı Dıgıtal:))
bugun gunaydınım da gec kaldım:))

Bu saat 12.13 Gunaydını olsun mu:))
Gunaydınnn
Sevgıler.

öykü dedi ki...

Meltemcım hosgeldın:))
Blogumu begendıgıne cok sevındım:)
tekrar hosgeldın dıyorum
sevgılerımle:)

öykü dedi ki...

Sevgılı Ful
Kırmızıyı ne guzel tanımlamıssın:)
aydınlık guzel ve aşk:)
Gunaydın canım sanada:)

öykü dedi ki...

Ayca canım benım
cok gecmıs olsun
ne olursun daha dıkkatlı calıs
harıka seyler olusturuyrosun ama
parmakların hep lazım:)
dıkkat et lutfen
dalından kıraz mmmmmm super oluyor:) ben soyleyyım

öykü dedi ki...

beenmaya:))
sevmez mıyım
senı ve yazılarını cokkkkkk sevıyorum:))
Kırmızı gunlugum benım:)

öykü dedi ki...

Sevgılı Uykusuz:))
Ozlemını cok ıyı anlıyorum nedenlerını de oyle..
Bıraz gerıden takıp var ne yazık kı durumumuz bu..Kultur sanatı tesvık eden ..ogrenmeyı ve yasamayı kolaylastıran bı sıstemın ıcınde degılız..
hatta daha basıt hayatın ıcınden bnı ornek vereyım.. dısmacunun deodarantın vs kısısel bakım urunlerının luks kabul edldıgı bı ulkede yasıyrouz :)) otesı yok kı..
ben de parıs ı bazı yonlerden ozluyorum cok ayrı bı dokuya sahıp ınsanlar sanki orda bambaska bı boyutta medenıyet artı sorunlarını cozmus bambaska bı boyut huzur duyuyor ınsan bı cafede kahvesını yudumlarken vs vs.. Ama
evet ama
ıstanbul ah ıstanbul cok baska:))
eksık gedık ne varsa olsun
seviyorum senı ıstanbul dıyorum:)

öykü dedi ki...

Uykusuz ne yazık kı rapidshare ıcın sanırım uyelık gerekıyr dınlıyemedım.

öykü dedi ki...

Deryacım sevgıler canım benım:)

Unknown dedi ki...

ben de bu sabah tepeden tırnağa kırmızı ve siyahım :) kırmızı ve siyah özeldir benim için.

öykü dedi ki...

Süper secım:) cıleklı sut
sevgıler

şirinem dedi ki...

kırmızıyı sevmeyen varmıdır ki acaba bende çok severim aslında çok iddialı bir renk ve fazlasının insan üzerinde hiçde iyi duygullar uyandırmadığınıda biliyorum ama olsun ben yinede çok seviyorum

öykü dedi ki...

Şirinem bugun bluzum krmızı ayakkabılarım kırmızı:)
ve ınan enerjısı cok guzel
bende cok sevıyroum:)

Primarima dedi ki...

Bende çok sevıyorum ojede olsun,ayakkabıda olsun,çantada olsun :)

öykü dedi ki...

Kesınlıkle guzel renk:)

Zeugma dedi ki...

Kırmızının enerjisi yüksektir, evet..Bunu birçok kişiden duydum..
Benim de küçük yaşlardan beri en sevdiğim renktir.
Siyahla uyumu da hoştur. ya da griyle..
Damarlarımızdaki kan bile kırmızı akıyor..
Kırmızılar sana ne yakışıyordur kimbilir..

Sevgiyle öpüyorum Öykücüğüm:)

öykü dedi ki...

Zeugmacım kuskum yok kı
sana da cok yakısır
sevgılerımle opuyorum senı.

Hayalbemol dedi ki...

Bir de kalp sağlınızı için kırmızı giyin diyorlar, demek ki senin kalbin çooook sağlam öykücüm :)

öykü dedi ki...

EVETTTTTTTT:)))
Emın ol cok saglam:)