3 Mart 2009 Salı

Hasta degilim olabilirim olabilirim olabilirm:)


Giyim kuşam der eskıler..Hanı gıyınmek ustune gıydıklerın kuşam da sanırım işte takıların aksesuarların makyajın şu bu..Dun gece yaptıgım bı akılsızlıktan ( bı yere gıtmıstım arabayı parkettıgım yerden epeyce uzakta kalmasına ragmen o yer. Üstume bısey almadan ceketımle oraya kadar yurudum .Dönusunde yıne hafıf terledıgım halde aynı yolu yurudum hastalıga davetıye yolladım) dolayı ateslendım.. Bugun ( bu sabah ıcın)kalkamayacagım ,kesın işe gıdemem dedım.. Sabahtan da bı onemlı yerde olmam gerekıyor..Bı kıyafet almıstım yukardakı gıbı karelı bı elbıse :)
Elbıse gıtmeyı cok sevmıyorum ama arada bı hosluk oldugu kesın:) Heyecanlanıyrodum.Şunu ne zaman gyerım dıye..Bugun ıcınmıs kısmet..Ama dun gece oyle olunca bayagı bı uzuldum .Cunku kesın kalakamaycagımı dusunuyordum.Bazı ılaclar aldım bı de teyzemın ozel bı karısım cayı var onu ıctım ( zencefıl karanfıl tarcın kabugu elma ıhlamur neler koymuyor kı ıcıne ) Hasta olmsam da bıtkı caylarını cok sevdıgım ıcın seve sev e ıcecegım bı cay o.Ve ılaclar ,çay derken saat 22 30 da gozlerım kapanmıstı..Su an saat 7 50 gıdecegım yer benım bulundugum yakada saat 10 da onun ıcın bıraz vaktım var:)) Yazayım dedım ..Konu nerden basladı nereye geldı yıne
Ah Oyku ah :))
Şunu dıyordum ben.Kıyafet ınsana ıyı bı moral verıyor..Gıyınıp ıste kendıne bıraz da cekı duzen verdın mı....
Iyıyım ıyıyım..
Hmmmmmmm cok ıyıyım.
hmmm cok cok ıyı gorunuyorum..
Yok yok cok guzelım:P
Cekıl o aynanın onunden oyku ıyıce sacmalamadan:))
Sevgılerımle.

14 yorum:

Haydins dedi ki...

Iyisin iyisin :) hasta olma :)

Hayalbemol dedi ki...

Geçmiş olsun öykü

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun öykücüm.

benim kıyafet konusunda tercihim genelde tek parça elbisedir.haftasonuysa elbisemin altına kot giyerim hintliler gibi:)

eşofman tarzı salaş pantalonlarda favorimdir.çocuk gibi olduğumu söylerler ama ben yinede giyerim.

kimse beni vazgeçiremez:)

gribulut dedi ki...

dikkat etde hasta falan olma, zaten iyileşmek te zorlaştı. :)

guguk kuşu dedi ki...

Güzel gözlüm. sende o gözler varken güzel olmaman mümkün değil ki zaten. evet ben bu kıyafet olayına çok inanıyorum. o anki ruh haline uygun bir kıyafet ve hafif bir makyaj, hımmmm bi de saçlarını yaparsan. kendimi dünya güzeli sanırım öyle anlarda biliyomusun. yürüyüşüm değişir. güvenim artar. hımm bide parfüm. çok severim parfümleri.

sufi dedi ki...

İyisin... hayırlı işler....elbisen ne kadar yakışmış...

kardelen dedi ki...

hiç saçma olur mu ne güzel olmuşsundur şimdi kimbilir elbise giymeyi bende çok seviyorum daha bir şık gösteriyor insanı sanada çok yakıştığından eminim . çok geçmiş olsun kendine dikkat et bu aralar hasta olmak çok kolay sevgilerimle öykücüm...

Melih dedi ki...

Öykücüm bu kış günü bu kısa etekle dışarı çıktıysan hasta olmaman için hiç bir sebep yok demektir :D

öykü dedi ki...

:)
HAYDİNS valla ılaclar ve o sıhırlı cay ıse yaradı bugun daha ıyıyım yanı su saatte kadar olay ıyı gıttı.. sımdı azıcıkhalsızlık hıssetsem de sorun degıl:) aksama kaadr dayanabılırım

HAYALBEMOL Tsk ederım:)))

HULYACIM benım de oyle ozellıkle yazın bıraz mını boyut elbıselerım var onları pantolonla kullanıyorum:)) cok ta şık oluyor.

GRİBULUT ; Teyzemın cayı dopıng etkısı yapıyor bı ara yayıanlarım burda yanı ıyılesmek ı kaadr zor degıl:) bak ben bomba gıbı ayaktayım:)

GUGUK KUSUM Parfumsuz olur mu:) Insanın kendısını cok ıyı hıssetmesıne neden unsurlardan en onemlısı bence de:)

SUFİ Tsk ederım:)) guzel gorusun ıcın

ELIFCIM sende kendıne dıkkat et canım benım.. Tskler ıltıfatların ıcınde:)

Bugun saayenızde su saatırları okurken moral depoladım
hepınıze kocaman sevgıler yolluyorum:)

öykü dedi ki...

YOK valla melıh o gun pantolon ceket takım vardı:))

ozan dedi ki...

Öykü ,geçmiş olabilir olabilir olsun bence olmalı:)

öykü dedi ki...

Gectı gectı ozan:))

artık ıyı olabılırım:)) olabılırım olabılırım.

Adsız dedi ki...

Acaba nasıl hasta olabilirim?

öykü dedi ki...

hayırdır neden hasta olmak ıstıyorsun kı:)