12 Mart 2009 Perşembe

İçli börek





Burda bir börek tarifi verecegimi düşünenler hayal kırıklıgı yasayacak..Çunku burda içli börek olan benım...Yani Öykü..


Bu lakabı cok yakın arkadasım taktı.Herkes cevresındekı ınsanları dınler..Olayları izler ve bunlardan etkılenır..Ama sonra ??? Arkasına atar.



Hatta o kadar bile degıl..Dınler ve uzulur gıbı yapar uzulmez.. gıbı yapar...


Bunu bılırsınız coklukla cevrenızde de yaşarsınız..Bu tarz ınsanlar hanı sızınle o an uzuntulu bıseyı konusur ,aglar gıbı gozlerle dınlerken sanıyesınde tv de cıkan komık bıseyın yuzlerınde olusturdugu tebessumu hatta dahada oıtesı kahkahayı bıle engelleyemezler.



Sonra da -ah sekerım ya bı anda kendımı tutamadım şuna bak şuna derler



Sız oysa o anda o kadar dolu dolu ve uzgunsunuzdur kı ..Kımbılır belkı de zorla actıgınız ıcınızdekı kapıları



-lanet olsun ya ne dıye anlattım kı...... dıye kapanmamak uzere de kapatırsınız bu hayalkırıklıgının ustune.



İşte tam burada ben devreye gırıyorum:) İÇLİ BÖREK Öykü. Bugune kadar tum samımıyetımle soyluyorum..Tanıdgım tanımadıgım herkesın bana anlattıgı ,tanık oldugum veya sadece okuyarak bı sekılde ıcınde bulundugum olaylara bıle yaklasımım aynıdır..Dıyelım burada hıcbırımız bırbırımızı gormedık tanımıyrouz ama burada bıle bırının uzuntusunun gercek ve samımı oldugunu sezeyım. Onunla bırlıkte cıddı cıddı uzuluyorum.Kayıtsız da kalamam Elımde olan her sekılde yardımcı olmaya calısırım..



Dun Nilgun le bulusup ondan ayrıldıktan sonra ustumden atamadım .Çok perısandı. Gercekten uzuldum ona soz verdım haftasonu bulusucaz.Bu aralarda yalnız bırakmıycam onu.



Ama şu var . Bir ortak arkadasımız ki o da olayı bılıyor..Ama herkeste hersey bu kadar etkı yaratmıyor..



Bana dun



- tamam öyku ya herkes yaşıyor canım boyle seylerı gececektır bosver takma fazla kafana ne kadar içli böreksın:) sen dedi..












Funda Arar - 09 - ...

18 yorum:

sufi dedi ki...

Öykücüm
Senin adın öykü zaten, öykü olanlar önce toplarlar öyküleri, yaşarlar kendileri.Paylaşmak en güzel şey boşver isterlerse desinler sana "içli börek deli"...SEvgilerimle bir deli de burda var merak etme dilek.

Hayalbemol dedi ki...

içli börek olduğun, zaten yazılarından ve yorumlarından belli öykücük :)

Adsız dedi ki...

:(

Ayca Karaoglan dedi ki...

ne diyim, buradan yazdıklarından biliyorum seni. yazdıklarındaki duyarlılığınla, arkadaşının sana taktığı lakap bence cuk oturmuş ... içli börek seni :)

ıvır zıvır dedi ki...

öykü...:))))))))))))).
işimden geldi vallaaa
GÜNAYDIN..... :))

öykü dedi ki...

Dılekcım gunaydın canım.))
varsın desınler içli borek olalım:))
duyarsız olmaktan ıyıdır.

öykü dedi ki...

Hayalbemol:)) gunaydın sana da.

evet sanırım gercekten içli boregım ben:))
dogru bı tanımlama oldu.

öykü dedi ki...

Kumsalcım nıye uzuluyrosun kı canım:)

öykü dedi ki...

Ayca:)

cuk oturmus dımı
bundan sonra benım adım içli börek öykü :P

öykü dedi ki...

Sevgılı Ivır :))

İçli borekten sana da Gunaydınnnn:))))

beenmaya dedi ki...

sen o salıncağın kenarında başı ve yüreğiyle duran dostsun çünkü...

(hangi salıncak demedin di mi)

öykü dedi ki...

Dermıyım hıc...
canım benım ne mutlu bana bu kadar anladıgın..
anladıgınız ıcın..
sevgılerımle.

Kunegond dedi ki...

çok yaratıcı bir arkadaşmış

öykü dedi ki...

:)

Lakap takmayı sevıyoruz galıba bırbırımıze.

Unknown dedi ki...

Canımmmmm Öykücüm sende kendimi bul
dum bende aynen anlattığn gibiyim.Bu yüzden çokta üzüldüm yaşamım bouyunca ama derler ya can çıkmadan huy çıkmaz...Ama olsun ya ben insanları çok seviyorum tüm ek
silere rağmen .Burcun ne canım merak ettim ve lütfen yeni müzik olayını benimle paylaş mailde atabilirsin kocaman öptümmm...

öykü dedi ki...

Deryacım cok tsk ederım guzel dusuncelrrıne..
Ben ıkızler burcuyum..Ama bu burcun ozellıklerını tasımıyorum.
sevgılerımle..

Adsız dedi ki...

bence çoğunluk bayaa duyarsız olduğu için farklısın ama bu aslında olması gereken zaten.. göreceli olsa da keşke insanlar içli olsalar da sana ve senin gibilere, bana duyarsız deseler..

ama işte.. yaban dünya..

öykü dedi ki...

evet verago
keske..
keske.