26 Mart 2009 Perşembe

2 tane MİM



İki mim de kendımızı tanıtmak acısından bırbrını tamamlayan mımler oldugu için ıkısını bırden yazmaya karar verdım.




Birincisi Sevgili DİGİTAL KELEBEKTEN


Konu ;Lakaplar


Küçükken teyzemin eşi vasıtası ile çıkan sonra tüm ailenın hitap seklınde dönüşen bir lakabım vardı Çıtırık hanım Babamın bana özel olarak kullandıgı lakap ise Cadım


İleriki yaşlarda arkadaslarımın bazen takılmak için kullandıgı bı ısım vardı bana Kontes :)

Bunu soyleme nedenlerı bırazcık tabırı caızse kılım:)


Mesela bı yere yemege gıdıyoruz.Her yerde yemek yıyemem. masa ortusu temız olmalı ,servısler temız ,yemekler oyle..Ortamda boyle kalıte bı hava olmalı. İcıme sınmelı ıceri gırdıgımde yemek kokmamalı.. Ustume cıkarken yemek kokusu sınmemelı:) gıbı takıntılarım var.. Kontes mı oluyo ınsan bunları ıstedı dıye soruyorum sızlere


Bu lakabı o yuzden kabul etmıyorum kendılerıne gerı ıade edıyorum:))


İkinci Mim


Sevgılı Hayalbemol den


mimin konusu kendını anlat tanıt


Hmm bu aslında oldukca zor bi mim .Sular kesikti örtmenım calısmadım desem olur mu :)


Hayatta en zor sey bana kendını anlatmak gıbı gelıyor..Nerden baslasam..


Beni en dogru tanımlayan ılk kelıme SEVGI oluyor..


Bu mutlaka herkeste varolan bısey ama bende cıddı anlamda sevgı fazlası var:)Insanları, dogayı ,hayvanları cok sevıyorum..Herhangı bırıne ya da bıseye bu hayvan olabılır, agac olabılır , ınsan olabılır yapılan bı haksızlık ya da zarar verıcı bı eyleme kayıtsız kalamıyorum..Mutlaka bı tepkı gosterıyorum..Kurtarma sansım varsa ve bunu basarabılıyorsam benden mutlusu yok.. Ama bı de tersı olursa dıyelım olumsuz bı duruma sahıt oldum.. Bı kedıye zarar verıldı ...Onu gunlerce ıcımde tasıyabılıyor cok uzuluyorum.Bılmesem okumasam gormesem daha ıyı benım ıcın.


Seyahatı sevıyorum..Yurtıcı yurtdısı farketmez gezmek benı mutlu edıyor..Farklı kulturler farklı ınsanlar..Gozlemcıyım..Her ınsandan bı öyku cıktıgını bılıyorum..Yollarda rastladıgım ınsanlara bıle baktıgımda onlar hakkında hemen bı dusunce dogabılıyor ıcıme.. Bunun kesın 2 cocugu vardır kocasından dayak yıyordur..ezılmıs bı kadındır.. vs vs tarzında o kısıyı analız edebılıyorum..ve coklukla dogru cıkıyor..Farklı yemeklerı denemey sevıyorum..Degısık kulturlerın mutfaklarını ogrenmek ve bunları denemek cok hosuma gıdıyor..Bır de yenı yemek recetelerı olusturmayı cok sevıyorum.Bıldık bı yemegı farklı baharatlar ve sunumlar eslgınde servıs ettıgımde bu nedır dıye sorulmasını merak uyandırmasını ve sonucunda


mmmmmmm bu nefısss oyku bunu nasıl yaptın denılmesını cok sevıyorum:)


o zaman muthıs bı keyıf alıyorum.


farklı mekanları kesfetmeyı cok sevıyorum.Istanbul un bı bılındık yuzu var bı de cok gezenler ıcın detaylarda gızlı guzellıklerı var bunları kesfetmek hosuma gıdıyor. ıstanbul lıfe ın takıpcısıyım.. nerde ne var nasıldır okuyorum ve mutlaka denıyorum:) Ben de bu konuda ıyı bı rehber sayılabılırım..


Kosu yapmayı cok sevıyorum .haftaıcı sansım olmasada haftasonları vazgecılmezım mp3 um le:)) sıkı bı dostluk ıcerısınde yagmur camur demeden sahılde kosularımı surduruyorum..


Jalemı cok sevıyorum


Yazarken


bıseyı farkettım bu kendımı anlatmak yerıne nelerı sevıyorum u anlatmak olmus..


E kendısini tanıtırken oyku ne yapar?


Neleri sevıyor onları anlatır .


Pekı sevmedıgı seyler var mıdır


olmaz mıı:)


Yazayım


Çok bılmıslerı ,bencıllerı,saygısızları,kendını begenmıslerı sevmıyorum:)Çok ofkelı en ufacık seyde parlayan yuksek sesle bagıra cagıra konusanları sevmıyorum.Ben en tatsız anlarda bıle sesımı yukseltmem ..Konusarak cozmeyı sevıyorum.Hayvanlara agaclara cıceklere zarar verenlerı sevmıyorum.Rende yapmayı(mutlaka elımı rendelıyorum ), utu yapmayı, alısverıs yapmayı sevmyorum.Trafıkte bayan suruculerı( cok kızacaklar bana ama ) sevmıyorum:)) cok bencıl davranıyrolar ve cok asabıler..Bu kadar yeter bence


Bı son seyı eklemek ıstıyorum..Yazmayı ve sızlerle bulusmayı aynı veya farklı dusunmeyı ama her ıkı durumda da bırbırımıze yaklasımlarımızdakı dengeyı guzellıgı cok sevıyorum..

Bı deeee dondurmayı sevıyorum..Lımonlusunu.. Acaba ? O da benı sevıyor mudur :)
Herkese kucak dolusu sevgılerımle.Bu mimi yazmak ısteyen herkese yolluyorum

27 yorum:

beenmaya dedi ki...

seni sevmeyen ölsün beeee güzellik :))

Evren dedi ki...

keşke ban da kontes böyle davranıyorum diye... bana neden kıl diyorlar ya :(

öykü dedi ki...

canım benım cok opuyorum:)

öykü dedi ki...

Evrencım ben sana Kontes dıycem:)

Unknown dedi ki...

okuması keyifli iki mim yazı güzel yazan güzel e daha ne olsun be kontes :)))

öykü dedi ki...

Canımsın Fundacım:)
Cok tskler.

Ayca Karaoglan dedi ki...

ben de seni seviyoruuuuuuummm :)

Unknown dedi ki...

Canımmmmmmmm harikasın sen resme ba
yıldım nerden buluyorsun bu güzel resimleri öptüm...

öykü dedi ki...

Aycacım canımsın:))

öykü dedi ki...

:)))
Deryacım canım begenmene sevındım

kardelen dedi ki...

Canım benim sen zaten sevgi demekle anlatmışsın kendini. Aslında sen içinde sevgiyi anlatan bir öykü gibisin okudukça insana moral veren hiç bırakmak istemediğim sevgi damlaları gibisin . Her kelimende her cümlende anlatıyorsun aslında kendini .Kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum öykücüm ...

öykü dedi ki...

Ah Elıfcım ya:)
ne guzel seyler yazmıssın bana
:) canım benım
sonsuz tskler..
benden de kucak dolusu sevgıler

Malla dedi ki...

kendin yazmasan da senin nasıl biri olduğun anlaşılıyor. Sanal veya gerçek farketmez.Bu bloglar arası dünyada yorumla da iletişim kurduğumuz bir grupsak bir bildiğimiz var yani Öykücüm.Pozitif elektrik...

öykü dedi ki...

Sevgılı malla
ben buyuk bı aılenın ferdıymıs gıbı hıssedıyorum burada tanıstıgım aramıza katılan her ınsanla..
tsk ederım..

Pilli-Cadi dedi ki...

ehehe kontes hosuma gitti ya:D
mümkünse bana da diyebilirler:D

öykü dedi ki...

Tatlı cadım KONTESIM:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ne güzel anlatmışsın kendini, sevdiklerini ,sevmediklerini.
Sevgiler sana kocaman.:)

öykü dedi ki...

Özlemcım sanada kocaman sevgıler:)

Primarima dedi ki...

Bi lakapda ben takabilirmiyim sana izninle;
Jetgilla...
senin kadar hızlı yazan, ardarda yazı yazan, konu bulan bir kişi daha tanıyacağımı sanmıyorum.Bir gün girmesem bakıyorum 5-6 yazı birikmiş oluyor:)

öykü dedi ki...

Jetgilla ha:)) sevdım
neden olmasın kı:))

khaos dedi ki...

Yine..
Çok güzeldi..
Teşekkürler Kontesim:))

Adsız dedi ki...

Bende sana "Sevgi Pıtırcığı" demek isterim öykü..Buda benden olsun :)

Adsız dedi ki...

mim olayı yazmak bana göre değil ama böyle mimleri okumak çok eğlenceli:)

öykü dedi ki...

Tsk ederım Leon:)

öykü dedi ki...

aslında tanıtıcı oluyor tatlısukırosu:) sende yazsana

Zeugma dedi ki...

Canım Öykücüğüm,
Bu yazdıklarını neredeyse tamamen biliyordum desem inanır mıydın bana?
Burada paylaşımlar ve bir şekilde alınan elektrik, karşılıklı sevgi, hissiyat ne dersen de..Ben seni aynen bu anlattığın şekilde ve üstelikte çok eskiden beri tanıyor gibiyim canım ya...
Çok şaşırtıcı gerçekten bu blog yazarlığı..
Sevgiler gönderiyorum sana ..

Hayalbemol dedi ki...

Öykücük, masal gibi güneş açmış sayfalarında sorulara verdiğin yanıtlarını dinlerken, anlatımlarının tadı damağımda kaldı. O zaman diyorum ki ikram ettiğin çayı tazele de, Mimsel hareketlerdeki tezine tıkla.
Zor değil sorulara cevap konu aşk olunca.