16 Mart 2009 Pazartesi

İki ters bir yüz

Örümcekler hepimize ne kadar ürkütücü ve itici gelsede , ördükleri ağ da bı o kadar hayranlık uyandırıcı...
Nasıl ördügünü siz de benim gibi merak edıyormusunuz?
Hadi birlikte görelim İKİ TERS BİR YÜZ ÖRÜMCEK AGINI NASIL ÖRER ?

(linki tıklayın lütfen )

24 yorum:

asia dedi ki...

vay be... ne kadar güzel. kafası karışmış bir insan gibi ordan oraya gidip gelio. ama örümcek bile ne yapacağını biliyor.sonunda istediğini elde ediyor. onun kadar olamıyoruz bazen.demekki bünyeyi adamak lazım :)

öykü dedi ki...

Evet ısınde en ıyı olmak lazım:))

Bız de var ya hanı
( ne ıs olsa yaparım abı )

bu durumdakıler hıc bı ısı ıyı yapamıyor
Olay bı ısı en ıyı yapan olmak bu orumcek gıbı
Hay Allah asıa bak bana da felsefe yaptırdın örumcek agı üstüne:)

funda dedi ki...

ağzım açık kaldı izlerken Allah a inanmayan taş olur dedim kendi kendime...

öykü dedi ki...

Çok haklısın Funda
Mucıze gıbı dımı..

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...

harbiden mucize..hayvan bildiğin geometri üstadı :D

öykü dedi ki...

:)

tatsız-tuzsuz dedi ki...

matematiğin atası örümcekler :)

öykü dedi ki...

Bu anlamda süperler gercektende.

karahilal dedi ki...

Yüce yaratıcının var olduğunu anlamak için doğaya bakmak yeterli.Yalnız görüp anlayanabilene...

Verago dedi ki...

çok güzel animasyon ve gerçekten yararlı.. teşekkür ederim paylaşımına..

öykü dedi ki...

Begendıgıne sevındım Verago:)

Verago dedi ki...

bunu sık kullanılanlara aldım ben her zaman izleyebilirim.. biliyorum tuhaf gelebilir ama daha çok böceklerle ilgili yazı yazarsan sevinirim.. korkunç iğrenç demeden ama :)

öykü dedi ki...

böcekler ıcın yazarım ama
:))
ıcınde korkunc ve ıgrenc sozcuklerı gecmeden olmasına so veremem:))
mumkunu yok bunun:P

Biraz dedi ki...

herhalde orumcek olsaydim soyle olurdu;
-Abicim ortaya gelince saliyorsun ipi sona gidince diil...bi daa dene
-bak mahvettin yine, bir suru de ip harcadin...bak yine ortaya gelince sal ipi...sonra o iki ipin arasindan yukari cik
oyle kenardan diil!!!!!!!...

yaa sey ben bi sey sorucam orumcek olmasam...yapamiyom bakin.

-tamam o zaman seni insan departmanina yolluyoz..

Hah valla iyi oldu cok tesekkur ederim...

öykü dedi ki...

Abıcım o ıpı ne bıcım ördun oyle ya
sagdan bı ılmek alıcaksın hah ıste oyle sımdı sıse gecır evet ustten bı ııplık sar ıkı ılmek gec bı daha işle
hıh olmuyo olmuyoooo
bu da kaprıslı bayan orumcegın orguusu oldu:)))

Digital Kelebek dedi ki...

Harika ya öykücüm..
Çok sağol.. süper paylaşım..

öykü dedi ki...

Seve seve :)

Hayalbemol dedi ki...

Örümceklerin benim hayatımda ayrı bir önemi vardır. Birtakım anılardan dolayı. Çok güzel bir görüntü olmuş bu, örümceğin dansını izlerken, büyüleniyor insan.

NISHANT NISCHAL dedi ki...

Thanks for watching my blog. I loved your blog too. I also took a similar kind of pic once, like you took. (the spider net).

And flowers are liked by many in this world. We all are humans. Cheers. xxx:)

öykü dedi ki...

Nishant goodmorning :)

malla dedi ki...

Çok ilginç Allahın hikmeti ,işte. Tevekkeli çok sağlam hep sağlama alıyor. Teşekkürler Öykü.

öykü dedi ki...

Sevgıler malla

Hayalbemol dedi ki...

Uluslar arası takılıyorsun :) Var bi kaç tane de bende, tarzanca anlaşıyoruz :)

Ful yaprakları dedi ki...

inanılmaz!