23 Nisan 2010 Cuma

23 nisan kutlu olsun...

Çocuk bayramı
dünyada ilk ve sadece Türkiye de kutlanırken
Hiç bir ulkenin bu bayramı kendı bünyesıne almaması ne acı !

Bazen tüm dünyanın riyakar oldugunu düşünüyorum..
Bir St Valentıne bıle
tüm dunyaya yayılıp ,
herkes tarafından kutlanmaya deger bulunurken(tümüyle tüketıme dayalı oldugu ıcın mı acaba?)

Boylesıne ciddi
ve guzel anlam tasıyan bır gunu neden gormezden gelırler?

Sızler !!
her ne kadar görmezden gelsenız de
Dünyanın en özel ,en onemlı lıderı olan Mustafa Kemal Atatürk
bu konuda da ne kadar ozel oldugunu kanıtladı..
Ve en guzel varlıklarımız
cocuklarımıza böylesıne anlamlı bır gunu sundu..

TÜM ÇOCUKLAR ÖZELDIR.. VE HEPSININ YÜZÜNÜN GÜLMESİ
Hiç bır cocugun baskı, işkence, acı yaşamaması özgürce , mutlu olması DİLEGİMLE
BAYRAMINIZ
BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN COCUKLAR..Image and video hosting by TinyPic

Aynı fikri paylasanlar
---------
*Şirinden Esintiler
*Kamikaze

24 yorum:

ZedCezir dedi ki...

kesinlikle türk olduğumuz ve böyle bir nbayramımız olduğu için hem Atatürkle hem kendimizle gurur duymalıyız.

batı=riya zaten:)))

Şirin dedi ki...

Şimdiye kadar okuduğum en güzel 23 nisan çocuk bayramı yazısı... Gerçekten de aynı şeyleri düşündüm bende. Ne kadar güzel saptamışsın dünya insnalarının böylesi güzel ve anlamlı bir güne sahip çıkamamasını. Bu konunun ciddiye alnıp da sahip çıkabilmemiz için belki de bu yazı bir başlangıç olabailir. Bu düşüncen büyüyüp yayılmalı çoğalmalı ve çözüme ulaşmalı Öykücüğüm. Ve bu hareketinde lideri sen olmalısın. Bu konuda bloglar arası bir kampanya yapabiliriz. Bu yıl başlanır ama gelecek yıla kesin meyve verir bu düşüncen. Ben elimden gelen varım... Seni dünya tanıyacak. Şimdiden hazır olsan iyi edersin Atam'ın güzel kızı!

öykü dedi ki...

Sevgılı Zed kesınlıkle,
cok onurluyuz
ne mutlu bızlere

sevgılerımle

öykü dedi ki...

Şirin canım

boylesı bı onuru bıze yasatan ATAmıza cok sey borcluyuz..

sozlerın bana cok onur verdı
cok tsk ederım.

eger bu konuda dusuncelerımı paylasan arkadaslrfım varsa

aynen bu yazıyı kopyalaıp
,bloglarında yayınlayarak
,bı anlamda bu protestoya katılabılırler


ne kadar cok ses
o kadar guctur

olur da katılan olursa
elbette gurur duyarım
cok cok tskler sırın
sevgılerımle
bayramımız kutlu olsun

SMİLENA dedi ki...

keşke dediğin gibi olsa.ve tüm dünya kutlasa......

sufi dedi ki...

Atatürk gibi bir lider ancak çocuklarımızın, yarının büyükleri olacağı mesajını verebilir bizlere.Tüm dünya çocuklarının bu bayramı kutlu olsun.Sevgilerimle.

öykü dedi ki...

SMILENAcım bunu yapmazlar kı
Bunu yapsalar
Turk adı
dunyaya tanıtılmıs olur bunu ısteyen olur mu ıclerınde sence?

öykü dedi ki...

Sufıcım
ATATURK gıbı bı lıderımız olması ıle
her zaman gurur duyuyoruz..
Bayramımız kutlu olsun.

Ayca Karaoglan dedi ki...

23 Nisan Kutlu Olsuuuunnnn!!! İyi ki Türk'üm ve iyi ki M. Kemal gibi bir liderimiz olmuş. Yoksa nerede çocuk bayramı, Cumhuriyet bayramı... Öpüyorum Öykü insanı mucukkssss

öykü dedi ki...

Canımmmmmmm
melek ınsan ben de senın bayramını kutlyorum
ne mutlu bızlere :)

annesiningülü dedi ki...

Kızım adına bütün çocuklar adına çok teşekkürler Öykü :)
ne güzel tespit ama yine tam yerinde. Dünyanın kabullenmemesini bıraktım umarım ilerde kendi ülkemizde kutlamalarımıza bir engel gelmez, hep çoşkuyla kutlanır :)

öykü dedi ki...

Baharcım
umarım oyle bıseye
asla sahıt olmayız..

cocukların ve senın bayramını yurekten kutlyorum

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

SANIRIM ÇOCUK BAYRAMI FİKRİ BAŞKA BİR MİLLETİN AKLINA GELSEYDİ DAHA BÜYÜK BİR KUTLAMA REKLAM OLURDU. VE TÜM DÜNYAYA YAYILIRDI AMA BU FİKİR ONLARDAN ÇIKMADI BİZİM ATAMIZDAN ÇIIKTIĞI İÇİN BİR ÇEKEMEMEZLİK VAR..AMA OLSUN BİRLER NEŞE İÇİNDE KUTLARIZ VARSIN ONLAR KUTLAMASIN .OLSUN BİZLER NEŞE İÇİNDE KUTLARIZ VARSIN ONLAR CANİLİK YAPMAYA ÇOCUKLARI MASUMLARI ÖLDÜRMEYE DEVAM ETSİNLER...HERKES KENDİNE YAKIŞAI YAPIYOR...:))))

öykü dedi ki...

Evet kesınlıkle cok cok haklısın
Bız en guzelını yasıyoruz
dılerım dunyaca da bu kabullenılır
kutlanır
tum cocuklar
bu ozel gune
sahıp olmalı
sevgılerımle

Adsız dedi ki...

canımmm çooook güzel yazmışsın.yazılarının hepsinde göğsüm kabarıyor.gurur duyuyorum seninle.sen hep böyle yaz canım.arkandayız.ben de katılıyorum söylediklerine.umarım en kısa zamanda gerçekleşir Atamızın çocuklara armağan ettiği eşsiz Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı daha çok kişiye ulaşır.Ben de yürekten kutluyorum 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımızı.sevgilerimle.

öykü dedi ki...

kamıkazecım cok sagol
bayramımız kutlu olsun
sevgılerımle

Adsız dedi ki...

Öykücüm ben de bloğumda paylaştım.

öykü dedi ki...

canımsın cok tsk edıyorum
sevgıler gonderıyorum

Adsız dedi ki...

şirinem benim yine bambaşka bir yerden bakmışsın.ve ben bu bakışı seviyorum çok ama çok haklısın.
kşeke o gün kolundan tutup seni bizim okula getirme fırsatım,çocukların ayacıklarına dolaşma fırsatı olsaydı:)
iyi geceler melek:)

öykü dedi ki...

seldacım:)
sen sanslısın hem asya ıle
hem de sevgılı cocuklarınla bayram yasadın
bu cok guzel olmustur emınım sevgılerımle

Profösör dedi ki...

Bu sabahın ilk blog yazısını okuyorm. Sanki içimde çocuksu bir sevinç var. bir sürur var. Ben de düşünmüşümdür hep Dünyada neden çocukklar bayramı aynı gün kutlamasınlar? Çocuk bayramı Ulusual bir bayramımız ama, bütün çocuklar geleceğimiz ve dünyamız demek değil midir? bu bayramda bütün ülkelerin çocukları temsilen Ankaraya gelip kutlamaları ayrıca bir anlam taşıdığı için merhum Özal'ın da bir katkısı olmuştur. Şimdi biliyorylar ki 23 Nisan Çocuk Bayramları, bütün dünya ulusunun kurtuluşu, onuru, huzuru, barışı için kutlanmaktadır. Bu bayram bütün çocuklar için, yüreği çocuklar gibi atan bütün büyükler için, herkes için kutlu olsun..

(Not: Benim ahnnem seksen yaşında bizimle birlikte yaşamaktadır. O sevgili Öymkü'ye ve bütün misafirlerine dualar etmektedir şuan bile.. Ayrıca ben hala çocuğum..)

öykü dedi ki...

Sevgılı Profösör

Ben de bugune sevgılı annenınızın ellerınden operek baslamak ıstıyorum
duaları ıcın mınnettarım

Allah ona saglıklı uzun omurler versın...

ve bu guzelım bayramın tum dunnya cocukları tarafından kutlanılması geregını yınelemek ıstıyorum dusuncelerınıze katılırken..



sevgılerımle
ıcınız hep cocuk sevıncı ıle dolsun daıma

Uma dedi ki...

Turkiye'de haber yaptilar mi bunu bilmiyorum ama sevinirsin diye yazayim dedim :) Toronto'da 23 Nisan Uluslarasi cocuk bayrami ilan edildi bu sene. Sevgiler :)

öykü dedi ki...

Sevgılı Uma
bu olaganustu bı haber


Oylesıne sevındım kı

:)

Kocaman sevgılerımle