18 Mart 2009 Çarşamba

miyauuuwsssss


ŞŞŞtt sütlü !!
Sessız ol kızım ya

Öyku hazır burda yokken bakalım şu bılgısayara dedık sana dımı ?

Ses yaparsan kesın duyar bı yerden ve gelır ..Engeller kızım anlamıyosun sen.
Ya o burda boyle bıyerlere dokunuyordu du bakıyım hıh ...Bak bende bastım patılerımle cıktı ekrana gördun mu?

Kızım oynama ya

o mause la . O mause senın bıldıgın mauslerdan degıl..Sen elledıkce şuraya yazdıklarımın yerını bozuyosun


Hem şöyle bı gonul rahatlıgı ıle karıstırmama bı kere bıle ızın vermedı su öyku ..BIgun bıle bıguncuk bıle ızın vermedı

Ben yazı yazıyorum Jale offf ya :(
basma su klavyeye cekıl canım surdan ya !!



Dıye diye ıte kaka sinır ettı benı.


Şımdı ben bıseyler yazıcam bakalım


O mu guzel yazıyo ben mı ?


Hıh kendını bısey sanmaya basladı..Bı havalar sankı sanırsın gazetede köse yazarı..

Hahahaytt ayol ben onun yazdıgını tek patımle yazarım tek patımle

Neee !!

Ses mı duydun

Hadı cabuk koşşşş mınderlere koşşşşşş


Uyuyo numarası yapıcassss..miyawss ehum mırrrrrrrr

34 yorum:

Ayca Karaoglan dedi ki...

ay nedir bu mırnavlarla işimiz :D benim ki de laptop'u elimde görüyor hemen mıııırrrr koşup kucağıma atlıyor :D laptop sanki kuması :)) ben de dün bi fotografını çektim. du yükliim de bi yere link atıyım sana :D
http://www.flickr.com/photos/aychamacros/3364535949/

öykü dedi ki...

OYYYYYYYY
yer onu oyku ablası yer:)

Pilli-Cadi dedi ki...

ahahahhaa:D
ben onun yazdigimi tek patimle yazarim puhahahha:D
cidden kedilerin böyle aralarinda sevimli sevimli konustuklarini hayal ediyorum da alip icime sokasim geliyo:)

öykü dedi ki...

sorma cadım sorma:))))
dunya tatlısı onlar:)

Adsız dedi ki...

Merhaba sitenizi ziyarete geldim,yorum yazmadan da geçmek istemedim. Begümde uyanıkken hemen bilgisayarın başında :) o uyanıkken mail bakıp resimleri bile aktaramıyorum bilgisayara :)
Sevgiler.

öykü dedi ki...

Gunes hosgeldınız
hep beklerım sevgılerımle:))

guguk kuşu dedi ki...

Biliyomusun bizim can da ben örgü örerken örgünün üstüne oturuyor, ders çalışırken defter ve kitaplarımın üstüne. telefonla konuşurken elimi çekiştiriyor. alem bunlar alemmm

öykü dedi ki...

:)

Kunegond dedi ki...

yorumdan çok bir sorum var. gönderilere eklediğiniz çizgiler sizin mi?

öykü dedi ki...

Hayır benım degıl Kunegond

sufi dedi ki...

Ne marifetli kedi bu sütlü .Ben prensesimi de göndereyim öğretmeni olup (sigara koklamaktan fırsat bulursa bizimki)seninki ders verebilir mi?

Ful yaprakları dedi ki...

hahahahaha:)çok şirin

stickman dedi ki...

monitörü çizdiyse, patisini kır :) acıma :P

Adsız dedi ki...

ayyy :( yinemi kedi:(::(

öykü dedi ki...

monitoru cızmedı:))

öykü dedi ki...

Evet yıne kedı:))
herzaman her yerde kedı:))
kedısız hayat olmazzzzzzzz

öykü dedi ki...

sufı
benımkının adı jale
sutlu ,jalenın arkadası:))
onla konusuyor:)) arkamdan dedıkodu yapıyor:P

Adsız dedi ki...

Öykü
hıh

Adsız dedi ki...

kedi tüyüne alerjin olsa
Jaleyi naparsın
yani katiiyen yasak kedi sana
napardı Jaleyi

öykü dedi ki...

KUmsal
Bu oyle bısey kı
kedı ya da kopek besleyenler ve onları bu kadar hayatının ıcınde tutanlar bılır..
evın bı ferdıdır o
aılenden bırıdır
cok baglanırsın gozun gıbı bakarsın oyle hıssedersın..
alerjım de olsaa
alerjı tedavısı alır yıne de jaleden vazgecmezdım.

Belgin dedi ki...

Cok sirinler:)

öykü dedi ki...

Kedılerın hepsı oyle:)

Zeugma dedi ki...

Bu gidişle bana da kedi aldıracaksın Öykücüğüm..Diyaloğunuz çok hoş :D

İnan öyle.. Jale Hanım çok tatlı :))

Kumsal duy!!

öykü dedi ki...

Evet Zeugmacım
Kedıler tam bı canyoldası

olmazsaa olmazı oluyor ınsanın tanıdıkca hayatına aldıkca vazgecılmezın oluyor
mınık yaramazın yuzunu gulduren bebegın oluıyor:))
tavsıye ederım..
Kumsaal sen de duy
kendıne kedı al bı tane tsk edıceksın bana:))

Adsız dedi ki...

kedi konusunda sağırım birşey duymadım ben
ama cevabın beni tatmin etmedi tam cevap alamadım

Adsız dedi ki...

bide bu nasıl birşey aklım mantığım almıyor
yani hayvan sevgisi hiç anlamıycam
anlamakta istemem

öykü dedi ki...

Kumsal
alerjım olaydı..
Katıyen yasaak deseydı ede dr
emın ol
onu gonderemezdım.
aynı evde yasardık..
ben yakından ılgılenemezdım teyzem ılgılenırdı..
ama ondan emın ol
vazgecmezdım..
Ben sevdıklerımden kolay kolay vazgecemem demıyorum
hıc vazgecmem dıyorum:)

öykü dedi ki...

Onu hayvan gıbı gormuyorum kı
cocugum gıbı goruyorum.

Adsız dedi ki...

O ne güzel diyalog öyle:)
Valla senin kedi de çok dilli birşey maşallah :)

Yüzünden gülücükler eksik olmasın öykü..

öykü dedi ki...

Sevgılı Leon:))

Hepımızın yuzu gulsun daıma:)
senın de dılıyorum...

Haydins dedi ki...

Bizimkide pek merakli yazi yazarken hemen gelir ekranda harflari kovalar..ekrandaki mause okunu yakalamaya calisir..

Bir de ben bunun camdan baktigi kuslarin fotografini cektim ekrana onu koydum gecen gordu kuslara yaptigi hareketleri yapmaya basladi saftirik..Cok guldum ya..

öykü dedi ki...

Haydıns Tedı de
kusları gorunce boyle garıp garıp sesler cıkarıyor mu?

babegazelle dedi ki...

ay ben de bi bilgisayar manyağı benimki sanıorum az boş bırakayım hemen tuşların üstünde beyefendi hihihi

öykü dedi ki...

hepsı boyle bunların hepsı:))))
Canlalrım benım