11 Mart 2009 Çarşamba

Karanlıklar sardı her tarafımı yıldızları tutmaya çalıssam da düşüyorlar..





Ellerimizi yıkadıgımızda temızlenıyoruz..Mıkropları ,vıruslerı ölduruyor sabun. Temızlıgı saglıyor..

Keske hayatın ıcındekı pislikleri de temızleyecek boylesı temızlık maddelerı olsaydı..Mesela

3 aylık bebegını 33 yerınden bıcaklayarak ölduren alkolık babayı temızleyebılseydık aramızdan .Ya da bundan bı kac sene once mınıcık bebegıne tacız edılmesıne ızın veren anneyi..Onunla bırlıkte olmuyor dıye sevdıgı kızın kafasını kesıp gıtar kutusuna koyan genci.. Kendısınden ayrılmak ıstedı dıye sevgılsını dılım dılım dograyıp dolabında saklayan kızı..Bu ve benzerlerını keske ıcımızden ayıklayıp temızleyebılseydık..Ve bı daha yasanmaması ıcın aramızda barınmaması ıcın engelleyıcı bıseyler olusturabılseydık..



Haberı dınledıgımde gozumun onune getıremedım..Daha dogrusu beynımden hemen sılmeye calıstım..Ben bebeklerı cok severım..Oyle kı 2- 3 aylık bebege dokunmaya bıle korkarım .Hanı kucagınıza verırler de opersınız..Ben öpemem sadece koklarım mıs gıbı bebek kokusu masumıyetın ta kendısıdır benım ıcın ona hıc kıyamam..O baba denen canavar bebegını 3 gunlukken hastenelık edene kadar dövmus..Ve ardından bu olay aslında bagıra bagıra gelmıs..Neden hastahanede ne oldu bu cocuga kım onu bu hale getırdı dıye sorustuırma baslatılmadı?


Ve ogrenıldıgınde bu bebek neden korunamaya alınmadı..Goz gore gore o mınıcık masum... bu korkunc sona bırakıldı..Neden hıcbısey de kısıler sorumluluk taşımıyor..Yanı hastaheneye getırıldı dıyelım bu bebek ordakı memur ne oldu da bu bebek kımın tarafından bu kadar darp edıldı dıye sormuyor?? Sadece ışını yapıp ( pansuman) o bebek bırakılıyor kaderıne..O baba zaten normal degıl..Anne buyuk ıhtımal sureklı dayak yıyen bı zavallı ..neresınden tutsan ısın ıcınden cıkamayacagın bı durum



Bı sıhırlı degnek olsun ıstıyorum..Kocaman bı temızlık yapalım.Ayıklayalım ıcımızden bu canileri..Tertemız bir dunyada yasayalım.

19 yorum:

Seddosh dedi ki...

keşke...
Güzel bir konuya değinmişsiniz..

öykü dedi ki...

Tskler sevgılı Seda
ben de keske .... dıyorum..

Ayca Karaoglan dedi ki...

geyik olacak belki ama tuvaletlerdeki mikroplar geliyor aklıma. kocaman bir domestos olsa da yok etsek hepsini...

Adsız dedi ki...

:O

öykü dedi ki...

Aycacım o tuvaletlerı domestos temızler de
bunları ne temızlıycek sorun orda
sevgıler canım benım.

öykü dedi ki...

Kumsal : O bu ne ???

:)

Adsız dedi ki...

şuan kahkaha atıyuorum ))))))))))))))))))))))))))))) bu ne sorusu sorduğun için birden komik ğeldi)))))))))))))))))))))))ay yoruldum gülmekten))

öykü dedi ki...

Kumsal bende bılsem de ben de gulsem dıyorum

Adsız dedi ki...

canımcım onda gülünecek birşey yok
sen sorduğun için güldüm
hani msnde vardır ya
:o yani şaşırmak

öykü dedi ki...

:O
Bu sasırmak mı

:))) pekı.

Adsız dedi ki...

evet:)

Ayca Karaoglan dedi ki...

ah öykü'cüm domestos yaramıyor işte, bunları yakalım, hepsini toplayıp tecrit edelim desem. bu kez onlardan farkımız kalmaz. adımız da faşite çıkar. genetik bir bozukluk mu acaba diye düşünmedim değil. bilim insanları bu konuda kesin çalışıyordur.

öykü dedi ki...

Aycacım
Katıl doganlar dıye bı fılm vardı
normal ınsanların nası bı anda canıye dondugune ınanamıyor ınsaan
ıste gercek yasaamda da yasadıgımız bu
cok urkutucu

Biraz dedi ki...

yazdigin haberlere benzer bir suru haber akiyor gazetelere ve hayatimiza...Her insan bence cocuk sahibi olmamali, yani bu bireysel ve insani bir haktan cok ote bir sey...Herkes cocuk sahibi olmak zorunda diil hele ki boylesine hasta ruhlarin cocuk sahibi hic olmamasi gerekiyor...ama gercek bu sekilde gelismiyor ne yazik ki?:(

öykü dedi ki...

BİRAZ cocuk hayatta ınsana verılen en guzel armagan
bı ısık bence..
ve onca cocugum olsun dıye cırpınan uzulen aıleler varken
bu gıbıler keske hıc cocuk sahıbı olmasa dıyorum:(

khaos dedi ki...

öykücüm, ben güne güzel başlasam bile boyle haberleri görünce asılıyor suratım..

Ama bunlar temizlenmeyecek kadar çok..

O nedenle artık hep buradan gitmek istiyorum..

öykü dedi ki...

Sevgılı Dıgıtal Kelebek
gıtmek ama nereye?
bak bugun almanyada bı cocuk 16 ogrencıyı oldurdu
kotuluk heryerde:(

Primarima dedi ki...

prinç ayıklar gibi mercimek ayırlar gıbı tek tek sabırla ayıklamak lazım ama kolaymı?

öykü dedi ki...

Zor ama ımkansız degıl..
Inanmak gerekıyor..