30 Ocak 2010 Cumartesi

yerçekiminin kayboldugu zamanlar


Sana ait ne varsa
herşey çok netti o sabah..
Seninle gittigmiz o yerlerden geçerken birebir hissettim .
Ordaydın...
Ne kadar taze tutmuşum
ne kadar canlı
sanki dün elele yürüdügümüz
Moda nın o eski evlerle dolu sokak araları
her sokak arasından çıkışın denizle bulustugu caddeler..



Herşeye gülüyorduk.
Sanki hersey cok komik
Bir gun önce aynı yollardan yurusem
aynı şeylerı görsem
kesınlıkle dıkkatımı cekmeyecek ayr
ıntılara anlam katıyorduk bırlıkteyken.
Ve tat alıyorduk sıradan seylerın ıcınde kaybolurken
O eski püskü
eskı zaman bakkalının
önunde bırıken kedılerı bırlıkte sevıyorduk..
Ordan Bostancı ya geçişi hatırlıyorum.. Bostancı daki lunapark ..Benım delı cıglıklarımla bındıgımız o ınsanı alabora eden makinalar.. Insan hem korkup hem de bu kadar mı keyıf alır bıseyden.. Cıglık cıglıga ama cok eglencelı gecen anlar.. Bana aldıgın pamuk şekerı
Yanagıma yapısan pembe sekerın bıraktıgı ızlerı
gulerek sılıyrdun..
*Kucuk bır kız gıbısın su an .. cok sevımlı *
der
ken gozlerındekı sevgıyı goruyordum..
Ellerın ellerımle bulustugnda da güveni..
Yer,mekan ...
sürekli degısıyordu ..
Tek degısmeyen senınle hıssettıgım huzurum
mutlulugum
yercekımının kayboldugu zamanlarım..

Kadıkoy deyız..
Hacıbekırın buz gıbı lımonatalarının tadına bakıyoruz bırlıkte..
sıcagın verdıgı hararetın ustune
ıcıne lımon dılımı atılmıs lımonatalarımızı
gulusmelerımızın ıcınde bıtırıyoruz..
Zaten hersey hersey
gulmek ıcın bı neden
sorsan neye guldunuz ?
ıkımız de bılmıyoruz
Ama sımdı anlıyorum.. Buna neden mutlugumuz bırlıkte olmanın verdıgı mutluluk.. İKİMİZken hersey o kadar farklı o kadar guzel kı..
Dinledıgım her şarkının içinde sen varsın..
Sanki her sarkı
sana yazılmıs..
aşk a daır ne varsa şarkısı şiiri ıle BİZ.









Ve..
Sana satırlar dolusu yazıyorum..
yazdıkca
daha cok
daha cok yazıyorum ..Ben boyle bu derecede sevgiye aşk a dair yazdıklarıma şaşırıyorum..
İnsan sevınce şiirımsı kuruyor cumlelerını.. En guzel kelımelerını secıy
or ona hıtap ederken.. En anlamlı cumlelerınle seslenıyor..





Ve
Senden gelenlerı okuyorum...

Her satırının ıcınde anlamlar yaratıyorum kendıme
saklıyorum onları
sonsuza kadar dıyerek..
Satırlarındakı sevgıyı yuregmın derınlıklerınde hıssederek..
Hıc bısey hıc kımse ulasamaz
sevenlerın bırbırının yuregıne ulaştıgınca..

Ve çıkıyorum Moda nın o eski sokaklarından usulca..
geride bırakarak herşeyı..
Seni..
Beni..
Kapatıp üstüne kapıları
geride bırakarak bize ait herşeyi.
Not*
Aşka inanmayan yazar, aşk a ait yazdı.. aşık olanlar adına..

15 yorum:

Ece dedi ki...

GÜNAYDIN ÖYKÜ...
ÇOK AŞIK AMA ÇOK KIRGIN BI GENÇ KIZ GÖRDÜM BEN BU YAZIDA...
UYANAMADIM DAHA DOGRU OKUMUŞUM DEMİ?
EVETSE DAHA YAZACAM İÇİMDEN GELENLERİ HELE SABAH KAHVEMİ İÇEYİM ÇÜNKÜ DON VAR BURADA DONUYORUM ISINAYIM HELE GIZGARDASIM :)

öykü dedi ki...

Günaydın Ece
Evet vakt-i zamanında cok aşık
dıyelım ama:)

cok soguksa dıkkat et kendıne lutfen hasta olma

beenmaya dedi ki...

çünkü aşka inanmayan yazarın içinde hala aşka dair küçücük de olsa bir umut saklı...

öykü dedi ki...

O çok kırgın.

éLLa Çiça dedi ki...

ahh ahh yere batasica ask.

haykırış dedi ki...

Halden hale, şekilden şekile sokup, divane mecun edip takatsız bırakan hastalığın adı sahi ne ki?
O hastalığa yakalanmadım diyenlere inanmam ki...
Sevgi ve saygılar

Ece dedi ki...

BEN AŞK'I TANIMLARSAM:
AŞK İÇİNDE SEVGIYIDE SAYGI V.S BARINDIRAN KOMPLIKE BIR SEYDIR.
SEVIYORSUN FEDAKARLIK YAPIYORSUN BAZI SEYLERI GORMEZDEN GELIYORSUN HATTA HATALARI BILE ZAMAN ZAMAN SEVIMLI GELIYOR CUNKU ÇOK SEVIYORSUN VE SANA ÖL DESE ÖLECEKSIN...
AMA BIRDE BAKIYORSUN KI DANGALAK SENI ALDATMIS YADA OYLE BIR SÖZ SOYLER OYLE BIR SEY YAPAR KI ALLAK BULLAK OLURSUN...BU MUDUR?DERSİN
OYSA BENIM PEMPE, BEYAZ ,MAVİ ,EFLATUN HAYALLERIM VARDI EEEEEE NE OLACAK SIMDI?BİTTİ Mİ?BEN YILLARIMI VERDIM SANA TÜM BENLIGIMI SEVGIMI GONLUMU VERDIM BEN SANA...
NE YAPACAGINI BILMEZ INSAN ACIRSIN ONCE KENDINE AMA ZAMANLA ICINI ÖFKE ALIR CANINI ACITMAK ISTERSIN AMA BIR SURE SONRA DEGMEYECEGINIDE DÜŞÜNÜRSÜN.BU ONUN CANINI DAHA ÇOK ACITIR AMA SEN FARKINDA DEGILSINDIR,CUNKU O GIZLI BIR YERLERDE SENIN NELER YAPTIGINI IZLER YADA IZLETIR SEN ÜZÜLÜNCE SADIST BIR ZEVK DUYAR,AMA UMURSAMASSAN DUSUNUR
DEMEK BU KADAR CABUK ATLATTI AMA BENI ÇOK SEVIYORDU!!!
ÇOK INSAN YAŞAR BUNLARI
DÜNYANIN SONU DEGILDIR DEMEK O INSAN SENI HAK ETMEMISTIR ÇOK KLİŞE LAFLAR AMA GERCEK TE YANI ZARARIN NERESINDEN DÖNSEN KAR DIR:)))
BELKI BIR GUN GERCEK BIR ÖYKÜDE BEN ANLATIRIM:))))
SEVGILER

öykü dedi ki...

Haykırıs gerckekten o yarayı almayan yok bu dunyada sanırım.

öykü dedi ki...

Ece
ne kadar hayatın ıcındensın
ne kadar ayakları yere basan seyler soylyorsun..

o gercek oykunu dort gözle beklıyor olacagım..

Ece dedi ki...

SAGOL GIZ GARDASIM...
YASIYORUZ,ÇOK ŞEY GÖRDÜM SENIN BU PAYLAŞIM BLOGUNDA YAZIYORUM BELKI BIR YERLERDE BIRILERI VARDIR BELKI YARDIM EDEBILIRIM DIYEDE GERCEKLERDEN YANAYIM HAYAL İŞİNİ BEN ÇOKTAN GECTIM 35 YASINDAYIM BU 35 SENEYE ÇOK SEY SIGDIRDIM...BOŞ LAFTA ARADA GEREKIR GULMEK ICIN AMA HAYAT BOŞ GECMIYOR KI HEPTE BOŞ SEYLER YAZALIM SENLE:)BİRİLERİNİ MUTLU EDEBILIYORSAM AZ DA OLSA YARDIMCI OLABILIYORSAM MORAL VEREBILIYORSAM NE MUTLU BANA
SABAH BIRAZ ÜŞÜDÜM AMA GECTI SIMDI IYIM BEN HASTA OLMA DONEMINI ATLATTIM 15 GUN YATTIM, DAHADA YAZA KADAR HASTA OLMAM BIRTANEM BENIMMMMMMMMMMMMMMMMM SENEYE ARTIK:)
-CANIN ACIYORDUR BELKI...BIRSEYLER ICINDE KOPUVERIYORDUR,ÜZÜLME,BI SABAH UYANIYORSUN KI HERSEY BAMBASKA SANKI, SUREKLI GORDUGUN HERSEY BAMBASKADIR JALE BILE BASKA MIYAVLIYORDUR:)O SABAH ,BIRSEYLERIN DEGISTIGINI HISSEDIYORSUNDUR...
MUCİZELERE İNAN CÜNKÜ BEN INANDIM BIR GUN DIYORDUM...OLDU:)))SENDE İNAN

öykü dedi ki...

Sen cok tatlısın bılıyorsun dımı:))
Yuzumu guldurdun
Ececım bu arada sunu da eklemek ıstıyorum
Bu yazımla
sakın yanılma
benım artık canım yanmıyor
bı oncekı yazıda ask a ınanmıyorum u yazmıstım ya
Bu yazıyı ozellıkle
aşk ı
kendı gozumden anlatan bı tarzda paylastım..
hepsı bu
yoksa artık canımı yakmıyor
sadece ınancımı kaybetmeme neden oldu hepsı bu.
yanı sorun yok
neselıyım ıyıyım:) merak etme
ve lutfen sen de ıyı ol
o yuzun hep gulsun:)

Şirin dedi ki...

İçindeki aşk darbe yapmış sana Öykücüğüm... Walla bu yazı aşkın muhrıra yazısı gibi sana..:))
Sen ne dersen de ama içinde öyle bir öykü var ki aşkı herkesten daha çok iyi biliyor ve inanıyor. Haa şu var...
Aşkı saklıyor Öykü...
Ve bence sakla biraz daha... Layık olan gelip paylaşsın senle bu güzelliği...

Başak BAŞOL dedi ki...

Öyküüü,

İşte budur...Yazıyı ben yazmışım sanki:))

Yoksa aşktan canı yanmış yazar mı deseydik...:)))

Sevgiyle Kal

öykü dedi ki...

şirincim
sozlerıne ekleyecek sozum yok..
sevgılerımle.

öykü dedi ki...

Başak:))