27 Ocak 2010 Çarşamba

Aman biyeee


Yemege cıktım:))
Hava buz buzzzzz
Çicekcilerın önunden gecıyorum soguk zaten donmuş teyzem
Yakmıs önune böyle bı tenekenın ıcıne bıseyler atıp calı cırpı
Ellerını ısıtmaya calısıyor
Eller olmus mosmor catlak catlak el el olmaktan cıkmıs coktan..
Teyze dedım..
şu guzel kokulu cıcek
off aklıma gelmıyor adı ondan verır mısın bı demet
Bı de ..
sen donmuşsun burda uzuldum sana valla dedım
Teyze boyle yuzune yayılan genişşşş bı gulumsemeyle baktı bana bı
Aman biyeeeeee
dedı
kızım acı badılcanı kıragı mı çalarmiş..
Sardı guzelce cıceklerımı verdı..
Masamdalar sımdı mıs gıbıde kokuyorlar
*
Neydı bunların adı sahi !?
Laf karıstı soramadım kadına
Neyse
hep zaten böyle herseyın üstunde duruşumuzdan degıl mı uzuntulerımız
Takmamalı bıseyı kafaya ..
*
Aman biyeeee
adı neyse ne !
çok guzeller cok guzel kokuyorlar..
dedim... geçtım:)
Bi de bı paket tadım cekırdek aldım cıtlıyoruz sımdı ofıscek:)
hepınıze tavsıye ederım sıkıntıya bırebır
çıt çıt çıt püüüüü ( cekırdek kabugunu yandan tukurceksın usulu boyle)
Aman biyeee :)

18 yorum:

Unknown dedi ki...

Öykü Kızı nergis olabilir mi mis gibi kokar o da :)

öykü dedi ki...

fundacım sen nergıs deyınce:) baktım ınternetten
evet nergıs:)))
aman biye:) rahatladım ogrenınce
ffunda bak ıcın daralınca
amannnn biyeeeeee de gec
cok ıyı gelıyor:)

bozbek dedi ki...

amannn biyeeeee
aman biyeee

iyi geldi vallaha :)

hayranım romanların yaşama sevincine

öykü dedi ki...

İçi sıkılan
ıcık daralan
mutsuzum dıyene bırebır bu
Aman bıyeeee
deyıp gecıceksın:))
nasıl rahatlattı dımı bozbek:)

Ayca Karaoglan dedi ki...

evet evet nergiiiisss :) çok güzel kokar, ben de çok severim be yaaaa :) yalnııııızzzz o çekirdek olayı bir hastalık. bak dün akşam serhat eve gelirken 1 paket almış yine. offf bitiricem diye oturuyoruz başına :)) çıt çıt çıt çıt :)) dudaklarım şişti tuzdan :))

öykü dedi ki...

Evet Aycacım bu bı hastalık
çıt çıt çıt püüüü
bız de sıparıs aldık
bıtırmemız lazım:)

Agresifboy dedi ki...

kabukları önden püüüü etsek ne oluyo merka ettim :P)))

öykü dedi ki...

aman biyeeee
raconu bu bunun
yandan olacak:))))

ceydabural dedi ki...

nergis olmalı güzel kokar :)

öykü dedi ki...

evet nergis:)

bilge dedi ki...

şimdi nergis zamanı gerçi şubat ayının çiçeğidir erken açtılar güzel kokularla missssss gibi günler..sevgive dostlukla...

öykü dedi ki...

Çok guzeller bılge
mıs gıbı kokuyorlar..

Ece dedi ki...

AMAN BİYEEEEE BU YAZIYA YETISEMEDIM:)))))
BEN ROMANLARI ÇOK SEVERIM İÇTEN VE SICAKLAR AMA KOLAY KOLAY KIMSEYI ARALARINA ALMAZLAR...BI GUVENDILER MIDE BIRAKMAZLAR AMAN BİYEEE
TADIM CEKIRDEK DEMEEEE
SUREKLI YIYORDUM HASTALIK YAHUU
DAHA YENI YENI BIRAKTIM BIYEEEE
KILO ALDIRDI BANA :D

öykü dedi ki...

Ececım onları bende cok severım..
Hayatı en kotu en zor seklıyle yasayıp ta
bu kadar esprıyle yaklasan bı tarzları olması
onlara ozenmeme neden oluyor..

sufi dedi ki...

Nergis..
"acı badılcanı kırağı çalmaz" hepimiz acı badılcanız... sevgilerimle.

öykü dedi ki...

sevgıler sufıcım:)

Hayatın Ressamı dedi ki...

nergis diyecektim öyleymiş zaten.şimdi nergis zamanı suyunu 2 günde 1 değiştirirsen 2 hafta dayanır miss gibide kokar tüm oda.

öykü dedi ki...

Çok haklısın sevgılı sıhırlı eller
bugun de mesela hala cok tazeler
sularını degıstırdım
hala mıs gıbı kokuyorlar..