18 Ocak 2010 Pazartesi

uzat elini ... minik bi el sevgiyle tutmanı bekliyor.


Hani diyoruz ya bazıları bızım kadar şanslı degıl..
Hanı uzuluyoruz ya bazı evler soguk.. bazı cocuklar sekerın tadını bılmez
o soguk evlerde üşür
Şimdi
o cocuklardan bırısıne elımızı uzatma şansımız var sevgili nehircce
böyle bır mınıkle ellerımızın bulusmasını saglayan bı adım atmıs..
Emınım cok kısı o mınıgın elını tutmak ısteyecek..
Emınım ıcınızde varolan o kocaman sevgıyı bu minige de taşıyacaksınız..
Hepınıze sımdıden sonsuz teşekkürler..

10 yorum:

kucuksurat dedi ki...

yazılarının hepsi çook içten çok samimi!bir süredir hemen her gün uğruyorum bugün ne var diye:))

öykü dedi ki...

:) ne mutlu bana cok cok sevındım

nehircce dedi ki...

Canım tekrar teşekkür ederim.Eline yüreğine sağlık iyi varsın sevgiler :)))

öykü dedi ki...

Dılegım o guzel kardesımıze
cok fazla yardım elının uzanması...
umarım o guzel yuzu gulsun bundan sonra... saglıklı ve ıyı olsun
ben teşekkur ederım nehırcım bı sekılde benı de kattıgın ıcın bu olayın ıcıne
sevgılerımle

ceydabural dedi ki...

ne güzel bir yazı

öykü dedi ki...

Teşekkur ederım.. umarım ki amacına ulaşssın.

MAYRI dedi ki...

Nehircce nin çabaları ve senin yazın ellerinize sağlık.
<:)

öykü dedi ki...

tsşekkur ederım mayrıcım

beenmaya dedi ki...

hemen nehircce'nin bloguna gittim ve akşama ev halkıyla konuşup neler yapabileceğimize bakacağız...

öykü dedi ki...

sen hep boyle kal olur mu arımayacım
hep boyle guzel
hep boyle ıyı yureklı
cok sagol canım benım.