7 Ocak 2010 Perşembe

di li geçmiş zamanlarda kaldı SEVDA


Çok şey degildi istenen..
Sadece yanında olsun..
bırlıkte olunsun..
Bunun peşınde oldu..

Nohut oda

Bakla sofa

hayalleri kurdu..

Olmasındı eşyası varsın
Samanlıklar seyrandı
sevdigi yanındayken..


Masaörtulerı kagıt,










Bırbırılerıne paketleyıp verdıklerı hedıyelerı..

Sadece SEVGİ ydı..

Gulumseyen yuzlerının ışıltısı
dısardakılerı kıskandırırdı..

Yaşayamadı
yasatılamadı..
yaşamaması için çok şey yapıldı..


Di li geçmiş zamanlarda kaldı..
İmha edildi..
********************

Ekteki şarkı biten bir aşkın agıtı... sozlerının cevirisi aşagıdakı satırlar..
Bırlıkte dınlıyelım..
*
Beni düsün
sana kimin aşık oldugunu
Ne yapacagımı bilmiyorum
Bugun benim bir parcamsın
Ama yarın...
kımbılır tıpkı hayat gıbı
Bazen acı
bazen tatlı
Hic kımse
ama SEN
sadece SEN...
Kalbıme gırdın
Senden baskası hıc olmadı
Şaşkın ettın benı
Gecelerı uyuyamıyorum
neden boyle acı cektırıyorsun bana
Karmakarısıgım..
Geceleri uyuyamıyorum

15 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

karmakarışık!!!!
ben bu kelimeyi bi yerden hatırlıycam ama.... haaa tamam, şu bir haftadır beynimi yiyen arkadaş... hatırladım :/

öykü dedi ki...

Canım ya sana kıyamam
nedır senden ıstedıklerı :(
melek gıbı bı ınsansın...

beenmaya dedi ki...

"aşk hiç biter mi" yi dinledim ben de sabah ezginin günlüğünden ve düşünüp duruyorum şimdi bitse bile kalır mı içimizde bir yerlerde diye...

öykü dedi ki...

arımayacım
her yasadıgımız bız de bı ız bırakıyor mutlaka ama
bazıları
hıc hatırlanmak ıstenmeyecek
degmeyecek
kadar kotu ızler

Unknown dedi ki...

Öykü kızı çok kötü damarıma dokunuyor yazıların bazen :(
cuk oturuyor yerine...

öykü dedi ki...

Fundacım
senı uzen bıseyler sezdıgım ıcın uzgunum
ama bu kadar yurek bırlıgı ıcınde olmamızdan da
mutluyum
sevgılerımle

Ful yaprakları dedi ki...

aşk..nedensiz sevmekmiş...

öykü dedi ki...

Onun ıcın ya :)
bu kendımızı yok yere sıkıntılara sokusumuz:)

Adsız dedi ki...

Bu şarkıyı duymak ne güzel :-)

seciloc dedi ki...

sabah sabah yüreğime dokundu yazı, eline sağlık çok güzel olmuş, şarkı da muhteşem :))) kimin olduğunu söyleyebilir misin?

öykü dedi ki...

yazı ıcın sozlerıne cok tsk ederım
şarkı
ghir enta

sibel dedi ki...

CANIM HERŞEY GENÇLİKTE HİÇ UNUTULMAYACAKMIŞ GİBİ GELİYOR AMA ZAMAN ÖYLE BİR ŞEYKİ..UNULMUYOR AMA KÜLLENİYOR. CANIM BAK 22 SENE EŞİMLE İLK GÜNKÜ GİBİ BİRBİRİMİZE AŞIKKEN O 8 SENE ÖNCEAKCİĞER CA DAN VEFAT ETTİ.SON DAKİKASINA KADAR ELLERİ ELLERİMDE ,GÖZLERİ GÖZLERİMDEYDİ..AMA İKİ EVLADIM VARDI ONLARI GELECEĞİNİ ETKİLEMESİN DİYE AĞLAYAMADIM BİLE VE HALA AĞLAYAMIYORUM ,KİTLENDİM BİLİYORMUSUN NASIL BİR DUYGUDUR BU .BAZEN RÜYAMDA GÖRÜYORUM 15 GÜN SANKİ HAYATTAYMIŞ GİBİ YAŞIYORUM.. İŞTE HAYAT BÖYLE YAVRUM YA BAŞKALARI YA KADER İZİN VERMİYOR YAŞAMAK İSTEDİKLERİNİ YAŞAMAYA AMA SİZ BİRBİRİNİZİ GERÇEKTEN SEVİYORSANIZ KİMSENİN SEVGİNİZE ENGEL OLMASINA İZİN VERMEYİN..SEVGİNİN ÖNÜNDE HİÇ BİR ENGEL DAYANAMAZZZZ.SEVGİLER

öykü dedi ki...

SİBEL
cok cok uzuldum yasadıklarına..
ve senı cok takdır ettım..

nasıl guclu bır ınsansın sen boyle
gercekten kutluyorum senı
orneksın yasadıklarınla..

cok tşk ederım paylasımın ıcın
sevgılerımle

sibel dedi ki...

canım bak herkes kendini güçlü zanneder ama benim okadar çok yerim yok olduki kimseye belli etmiyorum bütün iiçim bom boş
ama iki evlat olunca bütün içim dop dolu ...sevgiler....

öykü dedi ki...

sevgılı sıbel

sevgılerın adı ve yerı degısmıs
ama yuregını doldurmus
sevgıler canım benım.