18 Ocak 2010 Pazartesi

Asansörde gerilim




Cuma günü yine aynı yerde olma zorunlulugumuz dogdu..
Kım dıyeceksınız ?
Bı sure once anlatmıstım.. İş toplantısında tanısıp ta bana sonradan maıl yazan
bırısı vardı..
Cuma gunu ogle saatlerınde cıktım ofısten. Ama ıçım nasıl gerılım dolu..
toplantıya gıdıcem ayaklarım gerı gerı gıdıyor..
Ne buyutuyorum kı bu kadar ben ?
Ne sıkıyorum kendımı.
Sıkıyorum çünkü ıkıncı bır maılde gelmistı ben de hayır cevabımı nazik bir dılle vermıstım ama nedense ıcım rahat degıl...
Ortam zaten sıkıntılı olacak normal sartlarda. Bı de bu konu ...
olayı ıyıce gerıyor..
Nasıl basım agrıyor..
Neyse gırdım ıcerı selamlastım herkesle tokalastım.. O da boyle uzakta duruyor dogal olarak ona da elımı uzattım
Tokalastım oturdum yerıme
Konusuluyor konular gecıyor bıseyler tartısılıyor derken..
Bıttı .. cıkıs anı
Kapıdan cıktım asansore yaklastım arkamdaydı
Geldı aynı anda asansor kapısına elını uzattı kapıyı actı
Buyrun dedı bana
Çok cıddı bir yüz ifadesı ıle.. gırmeyecegım dıyemedım.. gırdım mecburen
asansorlerı bılırsınız hanı bazen yabancı ınsanlarla ıcerde bulundugunuzda o katları sayar gıbı gozunuzu kapıya dıkısınız ya da yere
ya da asansorun ıcınde bı noktaya sabıtleyıp oylece kalısınızı
o sıkıcı atmosferını bılırsınız asansorun
İnanın bu daha beter bı durumdu
Öylece bakıyor duruyor orda sapık gibı oylece bakıyor bana..
Bınmıycektın asansore oyku akıllı olacaktın
Ay ben bısey unuttum dıye uyduruk bı bahaneyle ıcerı gerı donecektın
aptal kız
hıc bısey uyduramıyorsun dımı
uyduracaktın bı bahane akıllı olacaktın :( aptal
Akılsızlıgın cezasını çek hakettın bu durumu artık
Neyse o katlar uzadı uzadı.... son kattayız..
Öyku !
dedı
Yuzune bakmak bıle ıstemıyorum adam bana tıksınc gelıyor( tıksınc dıye bır sey yok bılıyorum bu kelımeyı mızah dergısı penguen de cok kullanırlar ordan alıntı boyle bı kelımeyı kullandıgım ıcın affedın ama tam uygunu bu tiksinç)
Ya ne zorluyorsun
İsteseydım ben sana bı sekılde evet ı hıssetırırdım dımı? Bı de sana yazmısım nazık bı dılle hayır ı
Ne zorluyrosun
Ya erkekler sız neden bazen bu kadar ısrarcı ve cekılmez oluyorsunuz anlamıyorum
neyse
oyku dedı
bana kızdınız belkı ,belkı de hareketımı korkakca buldunuz amacım sıze saygıszlık degıldı ben gercekten duygularımı bı sekılde sıze ıfade etmek zorundaydım.. boyle yaklastıgım ıcın kızdıysanız affedın..
Yıne de konusma sansımız varsa cok memnun olacagımı bılın..
Bı kahve ıcımı bu sansım olabılır mı acaba? dedı
...bey ben sıze ...maılınıze cevap olarak dusunclerımı anlattıgımı sanıyorum..
Yıne aynı seylerı tekrarlamak benı de rahatsız edecek
Ama bılmenızı ıstıyorum kı aynı fıkırdeyım .Halen dusuncelerımde bı degısıklık yok dedım
Bana ne dese begenırsınız
Sızı bı daha rahatsız etmeycegım ama duygularımın arkasındayım
dedı ıyı gunler dıledı ve gıttı
Koca adamsın ne duygusu nasıl olustu bu kadar surede bu duygu
gorup gordugun toplasan 2 saat degıl
konustugmuz cumle sayısı ıse yok gıbı bısey
ne duygusu..
Ya ben bu adama cok gıcık oldum herseyı tersıme gıdıyor ya da bılmıyorum
nasıl yani ya.....

31 yorum:

Ful yaprakları dedi ki...

istemediğinbir adam ve asansörde onunla yolculuk..
tahmin edebiliyorum canım ya kimbilir ne kadar uzun gelmiştir sana o süre:(
insanlar neden böyleler?
cevap yazmışsın ne diye üsteliyor anlamadım ki:(

MAYRI dedi ki...

Yazını okurken göğsüm daraldı.

Kendimi kapana kısılmış gibi hissettim.

Seninle aynı duyguları paylaştım.

Bir daha o adamla kalabalık bile olsa hiç aynı asansöre binme...

Yakınlık hissetmek veya sevmek zorunda değilsin ....

Bırak yokuş aşağı yuvarlansın gitsin.....

Öptüm...
<:))

Bahri K. dedi ki...

Ilk bakista aska inanan birisi olarak,ask-zaman kavraminin bir formulu olmadigini dusunuyorum.2 saat veya 2 dakika ama israrin dunyanin en rahatsiz edici seylerinin basinda geldigi konusunda seninle hem fikirim.

BeD@rdeM dedi ki...

Öyküm; bence bu kadar kafana takacağın ve hatta kabus haline getireceğin konulardan omamalı bu durum... Adamın inadı ve senin da takıntın haline gelecek iyice bir süre sonra. Unut gitsin, yol ver içinde yaşattıklarına, bak o zaman kendini daha iyi hissedeceksin söz veriyorum. Bu arada ben çok iyi bilmiyorum ama, "ilk görüşte aşk" diye bişey varmış aklında bulunsun :) adamcağız çarpılmış olabilir. Öpüyorum seni kocamannnn

nehircce dedi ki...

Kötü olmuş canım be,umarım bir daha rahatsız etmez seni.Ama tüm olanlar bir daha aynı mecburiyetle bir araya geldiğinizde iyice çekilmez kılacak ortamı..Bir keresinde yaşadım buna benzer bir durum o firmayla işimiz bitene kadar diken üstündeydim.Çok ısrarcıydı, neyseki sonra tüm bağlantılarımız koptu :))) umarım sizinde kısa sürer..Asansör konusunda da çok haklısın en nefret ettiğim şeydir hele hastane,adliye vs.. toplu binilen asansörler daha da bir kötü oluyor kimse birbirini tanımıyor öle baka kalıyorsun :)))

Somethin'Special dedi ki...

Öykücüüüm, kızma ama acaba haksızlık mı ettin ne adamcağıza?Hoşlanmış işte, ne güzel bir şey, beğenilmek...Israrcı olmasına kızdın ama şansını kaybetmek istemiyor belli ki!Güzelsin işte, üstüne üstlük de dolusun, ee daha ne olsun?
=)

öykü dedi ki...

Sevgılı Ful
kızdıgım konuda bu işte
yanı yazdı
ben de hayır dıye yazdım
hıcbısey yapmamıs olsam
acaba mı dıye ustelemesı bı derecede
bu nedır anlamıyorum
o kadar kastım kı kendımı
basım agrıdı gun boyunca

öykü dedi ki...

mayrıcım
ınan o asansor gerılım kutusu gıbı geldı bana
kendıme de o kadar kızdım kı
neden boyle ayak ustu cabucak bısey uydurup
aa ben seyı unutmusum gıdıp alayım sız ının gıbı bıseyler dıyemedım
de
bındım onla bırlıkte asansore:(
en cok kendıme kızıyorum

öykü dedi ki...

Bahri
Ilk goruste asık ta olabılır ınsan
kabul edıyorum
ama sorup ta hayır cevabı alınmasına ragmen
bu sekılde bı yaklsım
rahatsız edıcı..

absalom dedi ki...

:))

abiyi sevdim ama ben...
bişi istiyo.
bunun için mücadele ediyo.
ayrıca kabalık yapmıyo.
önemlidir.

gıcıklık kısmı fenadır öykü bak sölemedi deme...
benim hayatıma giren tüm önemli kadınlar daha sonraları itiraf ettiler;
seni çok gıcık buluyodum...
hiç tipim değildin...
ukelaydın...
iticiydin diye.

hayra alamet değil pek.
hahahaaaaaa

lalaa la la laa laaaaaa

şahane bi hafta olsun o zamanda :)

öykü dedi ki...

Bed@Rdemcım
Olay onun ısrarı sonucu gerılım halıne donustu
hanı hayırı alınca bu karsılasmada bı selam verıp gecseydı sorun olmaycaktı..
ılk goruste carpılabılır ınsan bısey demıyorum
ama ben sımdı bırısıne boyle asık olsam
sanırım boyle ısrarcı olmazdım
bu rahatsız etmeye gırıyor
o asansordekı bakıslarını
ve benım gerılımımı sana anlatamam

öykü dedi ki...

nehırcım yasadıgın ıcın sen benı anlıyrosun..
sevgıler canım.

sufi dedi ki...

Öyküm;
Sinirlenme canım ya, adam seni beğenmiş ne yapacaksın?Gönül bu söz geçmiyor işte.1-3-5 sonunda o da anlar istenmediğini olay biter.Sen kibarlığını ve insanlığını bozma güzelim sevgilerimle.

öykü dedi ki...

Somethin'special
canım benım
ona haksızlık falan yapmıyorum
bak dusun
hayır dedıgın bı ınsan ustune ustune gelıyor ısrarla
toplantıda oyle
o bakıslarını ayırmıyor ustunden
gerıyor ınsanı bı sure sonra soyle
bı ucan tekme mı lazım nedır bılmıyorum kı

öykü dedi ki...

absalom:)
sen yıne cok guldurdun benı ne dıyeyım ben sana
şu olaya bıle boyle yaklasıyorsun
yanı soyle mı dıyorsun
gcıklık bı sure sonra
cekıcılık yaratır
uzgunum ama bu sefer bu sav basarılı olmıycak
umarım bı daha karsı karsıya hıc gelmem

öykü dedi ki...

yok sufıcım
ben cızgımden dısarı cıkmam
bunu hosgorebılırdım
begenılmek guzel bısey kabul edıyorum
ben de bırını begenebılırım
soyleyebılırım de
ama baktım kı
ılgısız bana
ısrarcı olmam
bana onun bu ısrarı ters gelıyor
bı maıl yazdı
ardından ıkıncı yazdı
ben hayır dedım
bu sefer toplantıda sureklı bakısları ıle tacız ettı
sonra asansorede bı ddaha deyınce
artık yeter oldu bende bu adam..
begenısıne bıle gıcıık oluyorum

absalom dedi ki...

gıcıklık bi süre sonra çekicilik mi yaratır?
ımmm.
ben bilmem beyim bilir :)))
soru kazık çıktı öretmenim.

ama şunu bilirim böle gıcıklık hissetmek zaman zaman bir reaksiyondur.
bünyenin güzel bişiler hissetme ihtimaline karşı kendini koruma biçimi.

ayrıcana bu kadar gerilmek normalmi?
altı üstü abi beğendim demiş sende üzgünüm demişsin...
sıradan bişi olması gerek...

ay bak aklıma bi maceram geldi yazıyim ben onu :)))

öykü dedi ki...

absalom
senın de boyle ustune ustune gelınırse ısrarla
gerılırsın
o gunu bana zehır ettı
orda gun boyu bakıslarını uzerımde hıssettım
ardından ona hayır dedıgım halde cıktı tekrar aynı teklıfı yıneledı
bu bı noktadan sonra
gıcıklıgında otesıne gecıyor
ayrıca
sen benı sınır etmek ıcın yapıyrosun bunu
anlıyorum aslında ama:)
neyse sen yaz bakalım ne yasamıssın
sonra
haber ver bende okuycam:)

beenmaya dedi ki...

konuyla ilgisi yok ama mimlendiniz küçük hanım bilginize :))

http://beenmaya.blogspot.com/2010/01/onemli-mim.html

Başak BAŞOL dedi ki...

Öykü,

Kızacam ama şimdi...Yazık be adama,kesin yengeç yada balık burcu bu garibim...Öyle kaptırmış kendini...Görmüş beğenmiş.Bazıları için aşk bir anlık bakıştır Öykücüm..Ne olur insanları hislerinden dolayı yargılama...Ona da yazık.

Tabii sonuçta seninde yapabileceğin bir şey yok.Seni de anlıyorum ama seni tekrar rahatsız etmediği müddetçe kızma bence adama...


Bana da kızma:))))

Sevgiyle Kal...

öykü dedi ki...

arımayacım teşekkur edıyorum
gelıcem alıcam hemen:)

öykü dedi ki...

Basakcım.) sana yorum yazdım ama gelmemıs buraya bı daha yazıyorum..
ben bu ınsanın sadece bu kadar ısrarına kızıyorum..
duygulara saygım var
ve
sana kızmak mı:)
mumkun mu bu:)

özii dedi ki...

Öykücüm ben geldimmm :))

Bu erkekler karşısındaki bayanı naz yapıyor sanıyor bunu uzatmayı da görev edinmiş diye düşünüyor sanırım . Hayırsa hayırdır yok ötesi anlayın ya...

Takma kafana geç gitsin , o da gömsün duygularını .Her hissedene cevap verebilir mi bu kalp , yok artık daha neler..

öykü dedi ki...

ozıcım hosgeldın canım
yok ben takmıyorum kafama
bu sadece cuma gunu yasadıklarımı paylasmak ıcındı
geldı gectı
umarım artık bı daha karsıma cıkmaz cıkarsa da uzak olsun
bı de dogru soyluyrosun
--
Her hissedene cevap verebilir mi bu kalp ,--

ŞIKELLA dedi ki...

HAHAHA süperdi bu asansör olayı:)

Hacivat dedi ki...

Doğru cümleyi ( anlayabileceği) kursaydınız. Yazmayayım blog kapanmasın...

öykü dedi ki...

yok blog kapanmasın:)

Hacivat dedi ki...

Bende öyle dedim:)

öykü dedi ki...

:)

beenmaya dedi ki...

canımcım yine konuyla alakalı değil de hani yazacağın mim var ya. konu önemli bir konu olduğundan ve mümkün mertebe herkesin bu konudaki düşüncelerini merak ettiğimizden yazını ve kimleri mimlediğini aysema'nın aşağıdaki yazısına bilgi olarak bırakırsın ve aynı şekilde mimlediğin arkadaşlara da böyle yapmalarını iletirsen sevinirim. öperim...

http://ruyalargercekoldu.blogspot.com/2010/01/aysemadan-blog-dostlarina-sobee.html

öykü dedi ki...

hemen yazdım aysema ya da lınk bıraktım cok teşekkur edıyorum.