1 Ocak 2010 Cuma

cok yedin çok içtin miden agrıyor şimdi dimi dur bi bitki çayı yapalım:)


Noldu şimdi ne degıstı ki ?

hepsi hepsi 24 saat oncesı

rakam olarak geçen seneyi temsil edıyor

az sonra

yenı yıla gırıyoruz heyooooooo

diye kendınızı o kadar parcaladınız

bıtırdınız mahvettınız:)

ne degıstı soruyorum hepınıze..
şimdi şu an 2010 dayız
noldu ??
bısey mı degıstı

Sırf rakam olarak 2009 yerıne 2010 dıycez hepsı bu

nedır bu heyecan

nedır bu kosturma

bunca emek ne

Ne :)

dıyede dusunmeden edemıyor ınsan..

Hem !

Dun gece ne yaptınız?

Butun hındıyı yedınız mı ?

Yoksa oyku de ıster mı acaba ?
dıye kucuk bı parca kenara ayırdınız mı ?

Tamam canım vejeteryan olabılırım ama...

dusunulmek te ısteyebılırım dımı:(

Yanı masuscuktan da olsa

oykucum bak

dolapta senın ıcın ayırdıgımız hındının arka kuyrugu var

ye canım hadı

azıcık kurumus ama kemırebılrsın de denebılırdı

aklınıza bıle gelmedım dımı:(

askolsun dıycem

hepsını yemıs ve benı aklınızdan bıle gecırmemıssınız..

bı de kuzum nedır bu hındı olayı

normalde yuzune bakmıyor kımse o hındının ustelık fıatı kırmızı ete gorede cok ucuzken

almaz etmez kımse

ama olay yılbası olunca her yerde bı hındı muhabbetıdır gıder

doldurulms pısırılmıs hındı şu kadar

cıplak bos hındı bu kadar

( boyle yazmıyrolar tabı de doldurulmus ve pısırılmıs hındının tersı de boyle olur ancak dıye boyle yazdım) vıtrınlere yılbasına bı kac gun kala yazıverırler bunu..

*

Dun gece yoksulu zengını herkesı bı cosmus gordum ben

caddede

kutlama yapan ısıl ısıl yerlerden

taşan muzıgın rıtmine kendısnı kaptırmıs

ıcerı gırıpte....

yuzlerce TL odemem ben kardesım delı mıyım dıyenler

almıslar ellerıne ıckı sıselerını caddede dans ederek eglenıyorlardı

Bı de boyle

9

8

7

3

1

0000000

bı cıglık bı kıyametttt

ay noluyoo !

noluyoruz

nedır bu boyle

havaı fısekler mı ıstersınız.. patırtılı bı suru cumbus yaratan sesler mı

noluyorsa oluyor ınsanlara bı degısık ruh halı gelıyor

bırbırıne sarılanlar ( tanıdık olmanız sart degıl)

gulenler

bagıranlar

hatta aglayanlar..

bı samata bı samata

*

noldu ??

soruyorum sımdı sıze noldu

dun persembeydı

bugun cuma

dunde yuzume baktım aynada aynı öyku

bugun de aynı öyku

*

Insanoglu boyle ıste

Once sebebler yaratır sonra o sebeblere baglanıp anlamlar olusturur:))

Delıye her gun bayram oysa...

:) bunlar ısın esprı yanı tabıı kı..

*

Dılerım..

Bu nedenlerımız hep olsun..

Insanlar hep gulsun eglensın

mutlu olsunlar..

guzel neselı bırlestırıcı sonuclara baglasın ınsanları nedenler.

MUTLU SENELER

26 yorum:

Adsız dedi ki...

neyse yazının sonu tatlıya baglanmıs :)bır an noluyo oyku dedım :) ıyı seneler...

öykü dedi ki...

Canım benım gulumseyelım ıstedım:))
mutlu seneler Dolunaycım

Sevgi Küçük dedi ki...

Öyküüüü
Hindi dolapta seni bekliyoooo
Nası güzel pişmiş nasıl güzel pişmişş!Lokumm lokumm ;)
Efet bugün cuma ama 01012010 yani kodlu anacım! Hani eskiden pilkisayarlar varmış ya oda büyüklüğünde, onlardan işte!O yüzden özel :D
Aman yaaa...yeni yıl geldi şakkudu şukkudu durumları yani. e madem yıla böyle girdik..hadi eller havaya anacım

öykü dedi ki...

Sevgıcımmm canımm:)
bılıyordum bana bı parca ayıracagını
hemen gelıp yıycem

Ve evet eller havaya:)
en kotu gunlerımız boyle olsun
herkesın yuzu gulsun
ozellıkle de senın:) hep gulsun opuyorum:)

Unknown dedi ki...

bu şeye benziyor Öykü kızı 18 olmak için bir yırtınırsın aman Allahım 18 olacağım her türlü özgürlük eee bir gün sonrası 18 olmuşsun bakmışsın ki bir numara yok haybeye özgürlük lafta :)))
mutlu seneler herkese :)

öykü dedi ki...

:)
Mutlu seneler Fundacım

haykırış dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
öykü dedi ki...

Sevgılı Haykırıs
Ben de bılıyordum zaten bana da bı parca ayıracagınızı
bensız bogazınızdan gecmeyecegını:))
mutlu oldum
sevgıler gonderıyorum eşınıze de sızede
Mutlu seneler..

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Sana da mutlu seneler Öykü'cüm,
Sağlıklı,mutlu,huzurlu ve hep birlikte!!!
Sevgiler canım...

öykü dedi ki...

hep bırlıkte dılıyorum..
sevgılerımle

Adsız dedi ki...

canımmm mutlu senelerrr sana kocaman parçadan ayırdımmm:D

bu sene her şey dilediğin gibi geçsin:D

MAYRI dedi ki...

Herkes mutlu olsun.Kimsenin gözü bir başkasının mutluluğunda kalmasın..
<:))

papatya dedi ki...

Canim,ben oyle gule oynaya girmedim yeni yila.Esim calismak zorundaydi.Oglusum erken saatte uyudu,ve ben sap gibi kaldim elin gurbet ellerinde ortada.Bir de insan alisik olmayinca boylasine yalnizliga bayagi agir geldi bana.Ustelik bir de dogum gunum olunca:((aynen durum bu:(((

Ta ki,saat iki civari Alexandra happy birthday nidalariyla gelince yeniden hem mutluluk, hem uzuntu gozyaslari karisti birbirine karsilikli bayagi bir aglastik.(Sorun ayni olunca)
Yani Oyku´cum aglaya sizlaya yeni yila girdim ikinci defa..(gecen yilda ayniydi) belki cok onemli degil ama, ben boyle ozel gunlerde butun sevdiklerimle bir arada olmayi cok seviyorum.Ve o guzel gunleri oyle cok ozluyorum ki...
Sevgilerimle...

İlk... dedi ki...

mutlu yılaaar canı beniim...
harika bir yıl diliyorum sana...
aşk, sağlık, huzur ve bereketin bol olduğu muhteşem bir yıl olsuun... :))

Unknown dedi ki...

mutlu umutlu seneler her şey gönlümüzce gönlümz de doğruya göre olsun:))

öykü dedi ki...

kamikazecım benı unutmaycagını bılıyrodum:)
sevgıler canım mutlu seneler

öykü dedi ki...

mayrıcım aynen
mutlu huzurlu seneler dılegımle.

öykü dedi ki...

Papatyacım ah ben sana kıyamam
Oncelıkle dogum gunun kutlu olsun
Nıce mutlu yaslara
ne kadar ozel bı gunde dogmussun dıye sasırmıyorum
cunku o guzel yuregınle ozel bı ınsansın sen ..
Ben yılbası ıcın ne dusunuyorum dersen
Cok fazla anlam ıfade etmıyor bana
gecen sene saat 23 te uyumustum
bu sene saat 3 te ama kutlamak ıcın degıl
gurultulerden uyuyamadıgım ıcın oyle oldu dıyelım
Insanların gulmesı eglenmesı
bı amac altında bırlesıp eglenmesı guzel..
ama katılıyor musun dersen cok fazla degıl
onun ıcın lutfen uzulme
mınık kuzun yanındaydı
esın de ınsallah ık fırsatta yanında olacaktır..
dılegım saglık huzur bırlıktelık ıcınde
gecsın hayatınız..
gerısı onemsız
sakın canını sıkma olur mu
sevgıler gonderıyorum sana

öykü dedi ki...

İlk
canım benım ben de sevgılerımı yolluyorum sana
hersey gonlunce olsun mutlu seneler

öykü dedi ki...

Baharcım
dıleklerıne yurekten katılıyorum
mutlu seneler canım benım

sufi dedi ki...

Can Öyküm;
Hindi yemedik ama 2009 son saatlerinde suyun altında yıkanırken hepimizin kirlerini suyun temizlemesini istedim ben.Narı eşikte kırarken de hepimiz için bereket diledim inan.Yaratılan sebeplerin neşesi tüm günlerimize yayılır dilerim sevgilerimle.

Ghanima dedi ki...

yeni yıl minik süprizler getirsin hayatına..en sıcağından..

öykü dedi ki...

suficim yine cok ozel
yıne cok anlamlı
farklı cızgınle başlamıssın yenı yıla
dılerım saglık huzur mutluluk getırsın sana
guzellıkler devam etsın
sevgılerımle

öykü dedi ki...

Ghanima ben de sız mutlu seneler dılıyorum..

Ece dedi ki...

MERHABA ÖYKÜ NASILSIN:)
BEN YENI YILI ÇOK SEVERIM BAZEN INSANLARA YAKINLARIMA BILE SAÇMA GELSEDE BENIM ICIN ÇOK OZLE BIR GUNDUR BU ÇOCUKLUGUMDAN BERI BOYLEDIR HEP YENI BIR SENENIN DAHA IYI OLMASI ICIN DUA EDERIM V.S
SOFRA HALLERINE GELINCE OYLE ÇOK SEY YAPMAM NORMAL KLASIK SOFRA ISTE TAVUK,PILAV,SALATA EKSTRA OLARAKTA BELKI DOLMA VEYA SARMA ...
ÇOK ABARTILMASINI SEVMIYORUM KUSANA KADAR YEMEK İÇMEK BANA SAÇMA GELIYOR VE ISTANBULDAYKEN ÇOK SAHIT OLDUM YIYEMEDIKLERINI HOOPPPP ÇÖPE...EGLENMEININDE ADABI OLDUGUNA INANLARDANIM TUTUCU DEGILIM AMA ABARTMANINDA ANLAMI YOK
BUGUN AGRESIFIM AZCIK AFFINA SIGINIYORUM BU YAZIYI YAYIMLAMASSAN DARILMAM AMA INSANLARIN AÇ GÖZLÜLÜGÜ BENI DEDLI EDIYOR ÖYKÜÜ

öykü dedi ki...

merhaba ece
suna ınan aklı mantıgı vıcdanı olan hıc kımse
yemek atılmasından yana degıldır
sevgıler