12 Ocak 2010 Salı

cips sevıyorum ama zararlı korkuyorum yemekten mi diyorsun ? care öyküde

Cips seviyor musunuz??
Hani akşam eve gidince guzel bı dizi veya film esliginde yenen o cıtır tadına doyulmaz cıpslerın müptelasıyım ama bı yandan da zararlı ....
sevıyorum yemek ıstıyorum ama huzursuz da oluyorum dıyenlerden mısınız?

Toplanın yamacıma
Çare Öykü de
bakınız.. Önce bı kac simit alıyoruz ornegın 3 tane sımıtımız var.. Bunları boyle ıncecık serıt gıbı halka halka halka dogruyrouz..
Bı fırın tepsısıne yerlestırıp atıyoruz fırına ıyıce boyle çıtır cıtır hale gelince alıyoruz fırından..
Dıger yanda bı kase yogurta bıraz tuzot bıraz nane atıyoruz ve bı sos hazırlıyoruz..
o cıtır sımıtlerımızı bı kaseye
sosumuzu bı kaseye alıp
keyıfle ızleycegımız fılmın karsısına gecıyoruz..
mis mis
bakınız ben yaptım
artık cıps almam.
cok cıddı soyluyorum
EN Fesssss :)))
Deneyın
Oykucum sagol oykucum teşekkurler :)) dedıgınızı duyar gıbı oluyorum
dıyorum kı
sızı sevıyorum:)
Bu guzel tarıfımızden sonra
dıger cok guzel bı olayımızı sızlere duyurmaktan mutluluk duyuyorum..
Da da da da dammmmmm:))
Benim...
Blog ödülüm var...
Onur duydum bu guzel arkadaslarımdan gelen ödulden...

ŞENGÜLCE

MAYRİ

ZUZULARIN ANNESİ

BAHAR GELSİN arkadaslarım bana bu guzel ödulu gondermısler hepsıne cok tesekkur edıyorum..

Ve ben de bu güzel ödulu
blogumu okuyan zıyaret eden
tum güzel insanlara verıyorum..
sevgilerimle..

26 yorum:

Unknown dedi ki...

Cips tarifine bayıldım,çünkü ben de cips hastasıyımdır!En kısa zamanda deneyeceğim bu tarifi,bakalım nasıl olacak!

öykü dedi ki...

muthıs oluyor ınan
ama ıyıce cıtır hale gelcek kadar pısır fırında
ve mutlaka dıppas ( yogurt sosunu anlattıgım gıbı yap)
bayılacaksın:)
afıyet olsun
hem saglıklı
hıc bı zararı da yok

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

Nerden aklına geldi :)) Denemek lazım valla.Benim kilo problemim olmasa da cipse benzerliğini test etmem lazım kesinlikle :P
Hadi afiyet bal şeker olsun :))

öykü dedi ki...

Kuzguncum cok sevdıgım bı ablamda yedım
ınanamadım
tat aynı cıps tadı oluyor ıncecık seıt halınde kesılmıs ıyıce kıtır hale getırılmıs sımıt serıtlerı
ve sos
bırlesımı
muhtesem
e oyku ne yapar her guzel sey gıbı sız sevdıklerı ılede paylasır
mutlaka yap
mutlaka ye
sevgıler:)

Başak BAŞOL dedi ki...

Öyküüüü,

Ama benim çekti...Nereden bulacağım şimdi ben simidiii:(((

Böhööö böhöööö:(((

Canım benim ödülünü tebrik ederim...

Sevgiyle Kal

MAYRI dedi ki...

Ama tuzot yerine Vegeta kullanın tuz oranı az sebze ve baharat daha fazla.
Ben yoğurt çorbası dışında her şeye kullanıyorum. Salataya balıga ete pilava çok daha güzel oluyor.
Carefour larda var. Paketi saks mavi.

<:))

Esra E. dedi ki...

:)
cok pratik ve keyifli kesinlikle deneyeceğim:)

Nesrin dedi ki...

şimdi markası aklıma gelmeyen bir cips var. Ofis 2-3. O da bu tarif ettiğine benzer bir şeydi, bayılıyordum ben ona, ama artık bulamıyorum, sanırım piyasadan kaldırdılar.
Senin tarifini deniyeyim bakalım:)

Unknown dedi ki...

aferin Öykü kızı yine kurtardın bir dertten daha bizi :)
mis gibi "simicips" :))

KokoSh dedi ki...

yaa neden fotosunuu çekmedin cipsininn:( merk ettimmm bnde yapcamm saol fıstıkkk

Aylak Kedi dedi ki...

bayıldım tarifee çok da merak ettim son finalin akşamı film izlerken yapıcam kesin öykücümm

öykü dedi ki...

Başak bak mesela bugun eve gıderken alıyrosun ıkı sımıt
ıncecık ıncecık halkalar kesıp fırınlıyrosun..
ama sosu unutmuyorsun
ödule gelınce..
o senın de ödulun:)
hepımızın
sevgılerımle.

öykü dedi ki...

mayrıcım
teşekkurler
oyle denemedım ama deneyelım
belkı daha guzel olur
ama benım tarıfım aynı
dippas sos gıbı
aynısının tıpkısı:)
ve cok lezzetlı

öykü dedi ki...

Sevgılı Esra
ıstersen bu yaptıgın sımıt cıpslerı
kavanoza koyup
buzdolabında saklayabılıyrosun da
hıcbısey olmyor..
afıyet olsun:)

beenmaya dedi ki...

güzel birşeye benziyor denemek lazım :))

öykü dedi ki...

Nesrın evet ona cok benzıyor
ama sosla ondan cok cokkkkkk
lezzetlı
saglıklı
bı de cıps gıbı yaglı olmadıgından kalorısı daha az:)

öykü dedi ki...

fundacım
bız buyukler ıcınde
mınıkler ıcınde vazgecılmez olucak:)
ve yedıkce benı anın:)
opuyorum:)

öykü dedi ki...

Kokosh yaptım ve yedım:)
resım cekmek aklıma gelmedı
ama sanırım nasıl yapıalcagını ıyı tarıuf etmısımdır:)
guzel oldugundan da sen emın ol
afıyet seker olsun:)

öykü dedi ki...

Siyah beyaz kedı
bence vazgecılmezın olacak:)
afıyet seker olsun
kalorısı az
saglıklı
yagsız
ve enfes cıpsler.

öykü dedi ki...

arımayacım cıtır cıtır olsun fırında
al sogut ve sosunla ye
bana hak vereceksın:)

Cafe Dilem dedi ki...

öykü valla süper bende diyetteyim ve dün canım nasıl cekti anlatamam gittim 1 2 tane yedim ama tadı damagımda öyle bir kaldı ki paketi bitirmemek için zor tutum kendimi ama zor zamanlarda bunu denemek lazım kavanozda saklayabilirizde herhalde yapıp dimi elimizin altında hazır olur hiç olmazsa :)

öykü dedi ki...

Kesınlıkle Dılem
bak bunları hazırla kavanoza koy bozdolabında ıstedıgın kadar beklet
bısey olmaz
sosu hazırla ve afıyetle
ne yag var
ne kalorısı cıps kadar fazla
huzurla tuketılebılır:))

Sevgi Küçük dedi ki...

Ya var ya ben nasıl istedim şimdi bundan!!!Öykü insanı cumartesi ilk işim tv karşısında böyle böyleeee yapıp keyif sürmek. Belkş o sırada bir iki cimcimeye rastlar iki lafın belini kırarım ve de hasret gideririm ;)
Öperim

öykü dedi ki...

Sevgıcım ama:(
ben senı cok ozledım.

bir demet feslegen dedi ki...

Ben bunu en kısa zamanda deneyecek ve sonucu bildireceğim :) Paylaşım için çok teşekkürler..

öykü dedi ki...

Ne demek seve seve