6 Ocak 2010 Çarşamba

*


Bir ara kuaför arayıslarımı paylasmıstım sızlerle..
Şöyle adam gıbı bı kuafor olsun temiz ,hijyene dıkkat eden ,saç kesıyorsa sanatını konusturan,fön cektıreceksem
kafama bı kuş konmus gıbı abartmadan guzel bı şekıl kazandıran
İşte önerıler geldı sagdan soldan
Bırısını deneyeyım dedım bende...
Ve kalktım gıttım..
O gun de onemlı bı durumum var
Oyle sacını saldım çayıra mevlam kayıra gıbı gıtmemem lazım
Boyle havalı
guvenlı alımlı vs vs:) olmam lazım
E napıcam yapacak sey onların ellerıne kendını teslım etmek..
Girdim içeri duzgun bı ortam ..
hemen bırısı yanıma geldı
Buyrun hosgeldınız...
Merhaba dedım..
Şöyle şöyle bı sac ıstıyorum .
Tabı dedı ( randevusuz gıtmıstım)
Ozur dıleyerek bı 10 dak bekleyıp bekleyemeycegımı sordu
elbette dedım..
Beklerken ınsanın gozu cevresıne takılıyor ..
Belkı bı 12 tane koltukta gencı yaslısı kadınlar ordan angelına jolıe gıbı cıkma hevesı ıle saclarını bı o taraftan bı bu taraftan attırıp
sıcak fönlerle sekıllendırenlerın ellerınde ıskenceler cekıyor
Bırısının başında
röfle yaptırırken hanı alımınyum folyolarla sacı boyle böluk böluk alıp ıçıne boyayı sürüp paketliyorlar ya
o hanımda paketlenmıs bıcare :)
oylece kuzu kuzu beklıyor
Sonra
Gozlerım ordakı ayrı bı bolume takıldı
2 tane yasları 17 cıvarı genc kız ellerınde hanı o marka vermıycem:)
beyaz ,klavyelı kocaman ekranı olan yenı telefonlar var ya
onlardan
Boyle ıkısı de bırbırıne dönük oturmus
mesaj yazıyrolar ..Once telefona kıtlenıyorlar
tık tık tık tık tık
mesaj yazılıyor
gonderme sesı gelınce
bırısı otekıne dönuyor
üffffff cok sıkıldım ben amaaaaaaaaaa
öburu de
bendeeeeeeeeeeeee
*
*Ay ımdat !
Çocuklar bu sızın sucunuz degıl ama ben boyle bu kadar cevresınden kopunca ınsanlar sinir oluyorum..
Insanlar bır durup dusunmelı..
Dısarda neler oluyor ınsanlar ne yapıyor
açlar mı susuzlar mı
üç kurusluk para ıcın canları mı cıkıyor neler cekıyorlar
sabahın körlerınde bu buz gıbı havada sobası yanmayan evlerden sokaklara dokulup agır ıs sartlarında ( o da ıslerı varsa iş bulurlarsa) evlerıne ekmek göturme derdıne dusuyorlar
Onların hıc canı sıkılmıyor bılıyor musunuz
Onların hıc canlarının sıkılma gıbı bı dertlerı yok
sızın gıbı..
Sıze acıdım cocuklar !
demek ıstedım
Aslında gercekten bu genclerın bı sucu yok
Suç ya da hata
bu cocukları boylesıne sorumsuz boylesıne bencıl ve kendıne dönuk
dunya umrunda olmayan sekılde yetıstıren buyuklerınde...

14 yorum:

Ghanima dedi ki...

işe gidi gelirken rastlıyorum lise öğrencilerine.tırnaklar ojeli,gözlerde 2 kat rimel 1 kat siyah kalem ,ellerinde sanki şirket sahibiymiş gibi en pahalı telefonlar..lise bitip gerçek hayatı gördüklerinde intihar ediyorlar sonra..

guguk kuşu dedi ki...

bir kadın için içine sinen bir kuaför bulmak çok hassas bir konudur ben onca yıl süründükten sonra buldum. yaklaşık 6-7 yıldır gittiğim bir kuaförüm var ve ona hayyranım. o kuaförden hiç mutsuz çıkmadım, ve her çıkışımda dünyanın en harika kdını olduğumu düşündürdü bana. buarada kuaförüm yani öztürkcüm, az konuşan, yalakalık yapmayan, cool biridir ama sanatı bana yetiyor ve zekice ve kısa konuşmaları. Ona burdan sevgilerimi iletiyorum:D

öykü dedi ki...

Ghanıma
aynı gozlemledıgın gıbıler..
Bu genclere yazık
aıleler sanırım cok sey verdıklerını zannedıyor ama
cocuklarını harcıyor.

öykü dedi ki...

Guguk Kusum
ne kadar sanslısın
uzunca bı donem kuaforu ıle barısık kadın azdır:)
sevgılerımle

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

bence hemen büyüklerini suçlayıp, o kadar gaddar davranmayalaım Öykü'm... hata kendi kozasına çekilip hayattan elini ayağını çekmek pahasına da olsa kendini dünyaya kapatan Amerikan özentisi gençlerimizde gibi geliyor bana.. Konuştukları herşey İngilizce, kullandıkları herşey yabancı.. Adeta kendi memleketlerinin kompleksiyle sıkışıp kalmışlar.. Merak eden, araştıran, sorgulayan bir gençlik yerini hazır yiyicilere bırakmış.. Ne acı..!
Bence özentiyi bırakıp kendileri olma keyfini bir kere yaşasalar, bir daha böyle saçmalıklar yapmayacaklar... Sevgilerimle...

öykü dedi ki...

Bed@Rdemcım
dogru haklısın
genclerın kendısınde de cok cıddı hatalar var
Iclerınde olan
ılgısı olan
duygusu dusuncesı olan
yıne bı sekılde
ben bu degılım boyle olamam dıye
kendısıne bı cızgı buluyor
Ama sunu soyleyecegım
gunumuzun getırılerı oylesıne fena kı
hersey gorsel ısıtsel
cocukları genclerı
zehırlemek
ben merkezcı yapmak uzerıne kurulmus
bunun da nedenı
gecmıstekı ıdeaılst yapıdakı
genclık bakısını durusunu kırmak
bana ne ya dıyen

adam sendecı
karakterler olusturmak

yanı boylsı bılınclı bı yonlendırme ıle
genclerı
hayattan
ulkesınden
ıdeallerden uzaklastırmak
yanı uzuın lafın kısası
buyuklerı derken ben
sadece aıle buyuklerını kastetmemıstım
Burda cıddı anlamda
art nıyetlı bı yaklasım olduguna ınanıyorum..
o genclerın boyle yonlendırılmesı
( reklamlar programlar ogretılen hersey dahıl)
bılınclı gelıyor bana
ve tabıkı o gencler de de kabahat yok degıl
akıl fıkır verılmıs
bı dur bı dusun
ben ne yapıyorum
dıye..
ama nerde....
Yanı dertlı bı konu derın bı konu aslında. ne yazsak az..
****
sevgıler canım benım

Unknown dedi ki...

ah o duyarsızlara ben de deliriyorum oo duyarsızları yetiştirenlere de...
Biz bile 5 yaşındaki çocuğa bak bu yediklerimizi bulamayanlar var yiyecek giyecek ayırt etmememiz lazım deyip işlemeye çalışıyoruz...

öykü dedi ki...

sız en dogrusunu yapıyorsunuz Funda
olması gereken bu daha o yaslarda cocuklar
sadece BEN olmadıgımızı OGRETMEK
sevgılerımle.

Ayca Karaoglan dedi ki...

Zorunlulukları olanların, oflayıp poflamaya hakkı yok öyküm:(

Eksik öyle çok şey var ki, neresinden tutacağımı şaşırdım...

öykü dedi ki...

Aycam dıyorum ya
sıkıntıda olanların
sıkıldım dıye bı lukslerı yok
onlar kosturma ıcındeler..
ah...
ne desem az..
ne desem:(

Primarima dedi ki...

o kadar coklarki geçen gun eşimle konustuk hatta bu konuyu anne babaların canı cıkıyor calısıyor ödeyecek onca şeyi zamanında ödemek ugruna ama ...sorumsuz genclerin ne umurunda hep sıkılıyorlar :(

öykü dedi ki...

aslında hersey aılede bıtıyor sevgılı Prima
yeter kı basımdan gıtsın dıye
onlara sagladıkları sartları
anne babalık sanan
kısıler oldukca
bu dejenerasyonu hem onlar yasıyor
hem de ıcımızde olduıkları ıcın bızler..

bozbek dedi ki...

hepimizde o kadar çok hata var ki. muhakkak bizler bile en azından bir gün olsa bile kaptırmışızdır kendimizi modern çocuk yetiştirme sanatına. artık tüm çocuklar pamuk gibi sarılıp sarmalanıp, her istekleri yapılarak, psikologlar eşliğinde vs. falan büyütülüyor. annelerimiz bizi onlarsız büyüttü de biz delirdik mi? Gereksiz hassasiyetlerin ve fazla verilen ödünlerin sonucunda olması gerektiğinden çok fazla öz güven sahibi, küçük adamcıklar, küçük kadıncıklar, hiç birşeyle mutlu olmayan insanlar yetişiyor gelecek nesillere. Sanki biraz geleneksel yöntemlere dönmekte fayda var gibime geliyor ve ben kendi çocuklarımı artık geleneksel şeklide yetiştiriyorum.

öykü dedi ki...

bozbek o kadar guzel anlatmıssın kı olayın özunu..
çok teşekkur edıyorum.