17 Ocak 2010 Pazar

Hiç bir şey bu yalnız akan gözyaşlarıma engel olamaz.

Kendıne yabancılaşmak..
(yaşadın mı bu duyguyu bilir misin? )


Öyle çok özledım ki

kaygısız gecen zamanları..

O mu bendim?

Yoksa şu an
olan mı
bir başkası ..








Beklesem
çok beklesem
gelir mi ki ?

Varsa öyle bir şansım

sonsuz beklemeye razıyım..




..









Kız sorar ;
-bir kutu mutluluk istıyorum forte olsun lutfen

eczacı ;
-kalmadı
ilaç depolarına bir sorduralım bakalım..
ama maalesef..

bir kapı sesı duyulur..
omuzları düşmüş bir kız sıluetı sokak lambasının altında bir
görunur
bır kaybolur
hayal gibi..

9 yorum:

Başak BAŞOL dedi ki...

Öykücük,

Ne oldu gene sana???Eczanaye gerek yok ben kendi ellerimle yapar getiririm sana mutluluk hapınını,sen yeter ki gül...Hep gül..

Sen böyle mutsuzlaşınca hüzün çöküyor bana da..

Sevgiyle ve MUTLU kal

Adsız dedi ki...

Öykü Günaydın
Başka eczanede kalmıştır belki, banada alırmısın bulursan mutluluk forte ama duble olsun....

Unknown dedi ki...

İnsan kendisini bir başka yerde arıyorsa alacağı ilaç ağrı kesiciler olur...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Mutluluğu satın alamazsın Öykü'cüm
sadece yaratmaya çalışırsın, anlık olsun farketmez. Görmek istersen görür, tutmak istersen tutabilirsin bile.
Hadi iste ve başla!

öykü dedi ki...

Başakcım gunaydın
oluyor arada bılıyrosun sende..
Tatsız bı haftasonu gecırdım..
dılerım guzel bı hafta olur hepımız ıcın

öykü dedi ki...

Pelıncım
seve seve
buldugumda bol bol alıcam hem sana hem bana
sevgıler canım benım kıyamam ben sana

öykü dedi ki...

Sevgılı Yasamın Kıyısında
yaratmaya calısıyorum
yaklamaya gormeye calısyorum
ama sanırım arada bı hayata karsı gardım düşüyor..

MAYRI dedi ki...

Kendi kendime uğraşlar yaratarak mutlu olmaya ya da kendimi üzüntülerden uzak tutarak kafamı rahatlatmaya çalışıyorum.

Kendini dinleme.

Sevgilerimle.
<:))

öykü dedi ki...

mayrıcım
bazı anlar oluyor bu
bı duraklayıp kendını dınlemek
o zaman da sanırım agırlasıyor zaman
sımdı sılkınme anı...