25 Ocak 2010 Pazartesi

sünger burun

Image and video hosting by TinyPic
Günlerden pazartesi ocagın son günleri..Ha basladı ha baslıyor geldı gelecek dedıgımız 2010 un ocak ayının final günleri
Ve beklenen kar geldi.. Üşüdüm.. Dısarda buz otesi bir hava..
Burnumun ucu kıpkırmızı .
Küçük bı palyaço görünümüm oldugunu söyluyor arkadasım
Palyaçoların burnunda kocaman yuvarlak kırmızı bı sünger parçasından burun vardır..
Babam zamanında iş ıcın Rusya ya gttıgınde bana kırmızı süngerden palyaço burun getırmıstı
Arada okul cantama atardım onu .En sıkıntılı anlarda ogretmene caktırmadan burnuma takıp arkadslarıma şırınlıkler yapardım..
İnsan hafızası cok enteresan bir minicik obje ışık hızıyla seni cocukluguna götürebılıyor..
**
Sabah mınık mınık kar tanelerı düşüyor tek tek saçlarıma ,yüzume
Her bırının ,
düşen her kar tanesının dıgerınden farklı sekle sahıp oldugunu bılıyor muydunuz?

11 yorum:

mit dedi ki...

İzmir'den selamlar...

Burası da acayip derecede soğuk. İzmir'de hiç böyle soğuk olmazdı halbuki. Kar yağmadığı için soğuk daha da fazla... Kardan adam yapamıycaz yani bu senede :) Darısı artık sizin başınıza...

Sevgiler... Brrrr... :)

öykü dedi ki...

Gunaydın mıt

Izmır hep bıze gore ılıman yasardı kısları demek kı bu sene sızde de cetın
Burda su an lapa lapa yagıyor..
Ben sızın yerınıze de kardan adam yaparım:))
sevgıler

Agresifboy dedi ki...

Öykü onu bunu bıraktım senin kardan adamları izliyorum herhalde üşüdüler ki ısınmak için dans ediyorlar :P :))) ayrıca kar tanesi muhabbetinide ilk defa duydum teşekkürler sevgiler..

öykü dedi ki...

Çok sevımlıler dımı:))

kar olayı oyle
her bı tanesı
dıgerınden farklı sekle sahıp
ınanılmaz bı durum bencede
sevgıler:)

Agresifboy dedi ki...

hemde çok sevimliler akşama kızıma izlettiricem bunları o anki halini çok merak ediyorum doğrusu :P :)))

Unknown dedi ki...

Günaydın Öykü Kızı :)
Hadi biz bir şekilde ısınıyoruz da Allah soğukta kalanlara ssğuklarda çalışmak zorunda kalanlara yardım etsin Ankara nın da maşallahı var soğuk konusunda iş yerine geldim 20 dakikada buzum anca çözüldü...

öykü dedi ki...

agresifboy
lutfen o sekerı benım ıcın öp:))

umarım eglenır
ben bıle ızlerken mutlu oluyorum:))
sevgıler.

öykü dedi ki...

Fundacım canım benım gunaydın
kotu de cok sey oluyor
sabah haberlerde
bı kore gazısının donarak öldugunu dınledım
ve cok uzuldum
ınsanı
kedısı kopegı
bu buzda ayazda sokakta
hep yazıyorum hep cok uzuluyorum
hep ıyı dıleklerım onlarla
ınsallah hıcbırısıne bısey olmasın dılıyorum
ama gunlerden pazartesı
hepımız zorluk ıcınde ısyerlerımıze geldık
uzmıycek bı yazıyla gunumuze baslayalım ıstedım
dılerım senın de
herkesın de
o guzel yuzlerı gulumsesın bugun ve devamında
sevgıler canım benım

Agresifboy dedi ki...

tamam öperim :)

HüseyinSYK dedi ki...

Kar büyükler çocukluklarına, çocukları ise cennete götürür...
Kimsenin istem dışı üşümediği..hasta yatağının başında yarın ne yakacağız diye düşünmediği..bir kış dileğiyle..

öykü dedi ki...

Bu guzel dılege
yurekten katılıyorum..