14 Ocak 2010 Perşembe

bir korku filmi izliyor gibiyim ...



Haiti de deprem...
Kötü göruntuler..
Tanıdık,
huzursuz
bir duygu
yüregimde...
anımsadım
bu duyguyu
*
ensemdeydi..
hiç bırakmadı...

12 yorum:

funda dedi ki...

Allah yardımcıları olsun :(

Ece dedi ki...

İYİ AKŞAMLAR ÖYKÜ...
BU AKŞAM KI KONUMUZ DEPREM
17 AGS.1999 DAKI DEPREMDEN HERKES GIBI BENDE DEPRESYONA GIRDIM VE OYLE SINIRLERIM BOZUKTUKI BIR GUN KENDIMI DEPREMLE KAVGA EDEKEN BULDUM. O DEPREMDEN SONRA ISTER INANIN ISTER INANMAYIN HER GUN SABAH AYNI SAATTE AZCIK SALLANIYORDU ÇOK HAFIF KORKUYORDUM VE EN USTTE OTURUYORDUM IKI ÇOCUK VE IKISINIDE KORUMAK ZORUNDAYDIM BIRISI 7 YASINDA KUCUGU DAHA 6 AYLIKTI.HATIRLAMAK ISTEMIYORUM DEMIYECEGIM ,CUNKU UNUTMAK DAHA KOTU HEP HATIRLAYALIM KI ONLEM ZATEN ALAMAYIZ NEYIN NE ZAMAN OLACAGI BELLİ OLMAZ AMA BELKIDE HATRIMIZDA KALACAK OLAN SEY O ANDA NELER YAPMAK GEREKECEGIDIR YANI HIZLI DUSUNMEK
VEEE... SIYASET MEYDANINDAN HATRIMDA KALAN TEK KELIME ÖZÜRLÜ INSANLARIN BI KELIMESIYDI BENI KORKUTTU URKUTTU ASLA UNUTMAYACAGIM
BACAGI OLMAYAN BIR ADAM ARAMIZA KATILACAK OLAN YENI ARKADASLAR DIYE BASLADI SOZE YANI DOGUSTAN DEGILMIS KIM BILIR KIMLER NE OLDU NE OLACAK NE OLACAGIZ
HER GUNE SUKRETMEK DUA ETMEK VE ICIMIZDEKI KOTULUKLERI EN AZA INDIRMEK ALAKASI OLMASADA BEN YAZDIM WALLA
CUNKU HERKES KOTULUKTEN FENALIKTAN ,IHANET VE ÇOK SEYDEN BAHSEDIYOR INSANLAR KOTU DIYOR HERKES IYIYSE KOTU KIM? KIMLER KOTULUK YAPIYOR TABIKI HEPIMIZ ZAMAN ZAMAN BENDE SENDE ODA O YUZDEN BIR BIRIMIZI SUCLAMAKTAN VAZGECIP ZOR ZAMANLARDA BIRLIK OLALIM VE BI NEBZE KALBIMIZDE BEYNIMIZDE INSAN OLDUGUMUZU HATIRLAYALIM...
ÖYKÜ NE ALAKA DIYECEKSIN KONUYLA AMA NE BILEM BEN YAZDIM ISTE:)
MASKEE CANIMCIGIM:):):) SEN BENI DINLE EN AZINDAN BAHARA KADAR :D

dwarfwaves dedi ki...

1999 depremini tam göbeğinde yaşayan bir insan olarak ne görüntü izleyebiliyorum depreme dair,ne de duyabiliyorum...çok acı bir olay......

SMİLENA dedi ki...

canım...bazen sözler tükeniyor:(((

ben sadece canım demek istedim.sıcacık bir canıııııııım

sufi dedi ki...

Ben de bu filmi çok iyi hatırladım.İnsanoğlu insanları uyutma projeleri hazırlayacağına, hadi gelsin de depreme çare bulsun.
Kargalar daha uyanmadı. ben güneşi sevgiyle dürtmeye gidiyorum.sevgilerimle.

öykü dedi ki...

ECecım
Yazdıklarını okudum..
Deprem ınsanı gerıyor
cunku ne zaman gelecegı bellı olmayan
ne yapacagı bellı olmayan bı canavar gıbı
ölmekten korku degıl benım kı
sakat kalmak
ve sahıt olacaklarımdan korkuyorum
ıste Haıtı de gorduklerımız gıbı
cıglıklar
kayıplar
yaralılar
ve ....
neyse..
korkunun ölume faydası yok
opuyorum senı canım benım

öykü dedi ki...

dwarfwaves
çok kotu gercekten cok kotu
sırf seyırcı olarak ızlerken bıle kotu
o kadar teknoljı ama baktıgında
bı deprem karsısında bıle caresız ınsanoglu

öykü dedi ki...

SMİLENACIM
sen en guzelını soylemıssın
sen de benım canımsın...

öykü dedi ki...

ah sufı ah
99 depremınden bu yana
ne yapıldı
ıstanbul bıtecek demelerınden baska?

bazen dıyorum bıtmesını mı beklıyrolar
hanı daha az ınsnın yasadıgı
kotu bınaların temızlendıgı
daha rahat yonetılecek bı istanbul...

agresifboy dedi ki...

gölcüğün tam ortasında an be an saniyesi saniyesine depremi yaşayan biri olarak Allah yardımcıları olsun diyorum..

öykü dedi ki...

AH :(
Buyuk gecmıs olsun....
Ordakılere de Allah yardım etsın ..

MAYRI dedi ki...

Aynen bizdeki gibi tek farkı yardımsever halkımız yok onlarda ya da göçük altında ...

Her yere küt küt asker indirenler(tv kanallarına göre) hava alanı yok, yol yok ların arkasına sığınıyorlar... kendi menfaatiniz için her yere iniyorsunuz ama....

<:((