14 Ocak 2010 Perşembe

aşk bi sudur



Aşagıdakı satırlar gercektır..
Bırbırını sevdıgını iddia eden
Bırbırıne aşkım hayatım sevgilim bırtanem dıyen ınsanların bırebır yazdıklarıdır...

*seni çok seviyorum aşkım sana aşıgımmmmmm bunu sen hariç herkesin bilmesini isterim.
HAMDİ SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMM.(nie o hariç?)

*seLam arkadaşlar benim konuştugum evli bayan bir arkadasım var ve cok mutsuz oldugunu biliyorum ve onu mutlu edebilmek için herşeyimi verdim o da bunun farkında fakat bir türlü güvenmiyor bana ben ona sevgimi göstermek için kendimi öldürmem mi lazım

*ya ben onuu cOKK SEVİYOM AMA O BENİM YÜZÜME BİLE BAKMIYO NEDENNNN...

*aşkım emre seni tahmin edemeyeceğin kadar cook seviyorum beni duyy artıkk ve bana cıkma teklifi et seve seve kabul ederim.

*cannn askım kusura bakma senı nerdeyse gunde ıkı kere aldatıyorumm.ama kendıme hakim olamıorum...ama senıde cokk sevıorumm. off napcammm :(((
ama suc benım deıl:(((

*niye nişanlanıyoruz ki biz?Şimdi işin yoksa uğraş dur,yok yüzüğüydü yok gelinliğiydi yok davetlisiydi... Oysa ne güzel geçinip gidiyoduk. İnanamıyorum biz miyiz şimdi bu evlilik kararını veren.Bazen biraz daha bekleyelim mesajı vermeye çalışıyorum sana

*mrb ahmet sana bı ıtırafta buluncammm ben senı artk sevmıom.eskı erkk arkadasımla senı cokk alldattım ama cok enayısın anlamıon hıc.

* CANIM NOLUR BENİ AFFET SENİ EKTİĞİM BİGÜN EvDE YATIYODUM ÇOK CANIM SIKILIYODU HİÇ BİŞİ YAPMAK İSTEMİODUM NE OLUR BENİ AFFET

*canım askım bıtanem ozur dılerım senı cok sevıyorum fakat senle mutlu değılım senden bu yuzden ayrıldım.cunku bana aldıgın hedıyelerden nefret edıyodum

*BEN 38 YAŞINDA EVLİYİM FAKAT MÜDÜRÜME AŞIĞIM ama onun sevgilisi var ama ben onu okadar seviyorumki onun benden soğumaması için ona bunu söyleyemedim onun her istediğini anında yapıyorum ona birisi bir şey söylese yamultmak geliyor içimden

* seni çok severken sen benden aayrıldın:(hayır şöyle bide hayatta her istediğim şeye sahibim bitek ona değil.ailem her iştediğimi alıyo.ama ben o giitğindn beri hayatta çok hırçınlaştım.ailem öyle diyo bana ne yapsalar yaranamıyolar çok unutkan oldu

*aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii seni çoooookkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm niye bukadar tatlısın yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!?

*ben eşimle daha 1 senedir evliyim ve onu 4 kişiyle aldatım ve şu an hayatıma son vermeyi düşünüyorum ben eşimle parası için evlendim onu hiç beğenmiyordum ama şu anda onu canımdan çok seviyorum allah beni kahretsin ben dünyanın en kötüinsanıyım

*bütün sevgililerim ve eski karım kusura bakmayın hepinizi aldattım çünkü bana bi süre sonra eziyet vermeye başladınız basit şeyleri kafanıza takıp gereksiz keyfimi kaçırdınız sıradan basit hiç bişey sizi memnun etmedi

*osmanla cıddı uzun suralı(1 senelik) bi beraberlıgım vardı (gercı o ole sanıyrdu). taakı askerden yenı donen suleymanla tanısana kadar. ondan okadar etkılenmıstım kı osmanı hıce sayıp bı beraberlıge basladk.ama ikisininde birbirinden haberi yoktu
***
Bu satırlar ve benzerlerı bırbırıne sozum ona adına aşk dedıklerı
aşk oldugunu sandıkları duyguları tasıyan ınsanların ıfadelerıdır..alıntıdır.

4 yorum:

mit dedi ki...

Aman yarabbim, bu ne? :) Okudukça oha üstüne oha çektim resmen, rezalet :) Ben de aşkı niye bulamıyorum diyordum kendi kendime. Ama sonuç ortada... aşk bu diyardan kaçmış!

öykü dedi ki...

:) bencede

sarp kaya dedi ki...

Şaşırsakta işte gerçek... Herşey gerçek... Neden insanoğlu hep işine geleni görmek isterk i!... Hatta aldanır, gerçekler gözüne batarkennnn... ağzına sağlık öykü, müptelan olacağım....

öykü dedi ki...

Hosgeldın sarp:)