7 Ocak 2010 Perşembe

HİÇ DEGİŞMEMİŞSIN SEN öYKÜÜÜÜÜÜ


Bır bayram hatırlıyorum..

Ekoselı bı etek almıs annem bana... Çok seker.
Gıydıgımde kendımı perı kızı hıssedıyorum.. Zayıf narın bı cocugum.. Sıyah rugan ayakabbılarım ve kırmızılı ekoselı etegımle evın ıcınde ucusuyorum..

Annem bı suru hazırlık yapmıs.. Sofralarımız hep cok kalabalık olurdu bayram sabahları.. Kahvaltıya gelenlerle baslıyordu gun.Bayagı bı samata olurdu.. Benım ıcın ordan oraya kosturmak el öpmeler...

'' Aman da ne cıcı kız olmusşşşş büyümüş bu kızzz '' derken buyukler.

Kızaran yanaklar ve buyumus olmanın mutlulugu ıle ıyıce ucusan öykü vardı o bayramlarda.

******************

Tatilin ikincı gunu sabahı

Pazar sabahının erken saatleri, yani bu sabah...

Kosuya gıttım yakındakı bı parka yuruyus parkuru var ıcınde..

Parkın gırısınde bı yaslı amca onunde bı suru ıvır zıvr satıyordu..sungerler.. mandallar..yarabantı kutuları ,lastık vs vs bı suru sey vardı sergısınde.. oldukca yaslıydı..

oyle bakıyordu yuruyen koşan ınsanlara

yaklastım yanına ne alacagımı bılmeden
''Şu sungerelrden alayım bı kactane '' dedım
-kactane ? dedı
-3 tane
baktı soyle bı:) napıcak bu sungerlerı gıbısınden

( ben de bılmıyrum :)) )

-posete koyayım mı kızım

-yok dedım.. alırım oyle .

3 mınıcık sey ıcın adama bı de poset mı harcatıcam:) aldım böyle

sungerlerımı:) koşunun sonuydu

yuruyorum beyaz kocaman kesmeseker seklındekı sungerlerımle

ıcerı gırdgımde teyzemın ırılesmıs gozlerını gordum:)

- Bunlar ne Öyku !

-Teyzecım bayram temızlıgı yapıcaz ya onun ıcın aldım:))
********************
Ya ben ne yazıyrodum ?

Bayramı anlatıyordum degıl mı

sımdı bu ne ? dıyorsunuz bılıyorum :))

ben de bılmıyorum

estıgı gıbı yazdım ıste
------------------------------------------------------------
***
Bugun eskılerden bırısı ıle karsılastım
0, bana
aaaaa hıc degısmemıssın sen öyküüüüüüüü dedı..
nasıl yanı degısmem mı lazımdı ?
Anlayamadım:)
neyse fızık olarak degısmedım evet
bırden bıre sac rengını sarıdan kızıla sıyaha cevırenlerden degılım. e kılo alıs verısım de yok
yuzumde de bı degısıklık yok demek kı fıızıksel bı degsım yok
dur o zaman bakalım huyda hayata bakısta bı degısıklık var mı ? dedım ve..
Bır degısıklık olsun ıstedım
Nostaljık bu boyut..
ve 2008. 7 aralık ta ne yazmısım dıye baktım..Bakalım nasılmısım o zaman dıye?
Ve gördum kı
oyku aynı oyku:)) hıc degısmemıs(kırmızı cızgı oncesı satırlar 7 aralık 2008 e aıttır)
guldum kendı kendıme..Haklı valla
ben degısmem hıc sanırım.
BAKMAK ISTEYENLER ICIN BUYRUN 7 ARALIK 2008

16 yorum:

haykırış dedi ki...

Sayın Öykü,
İnsan ne yaşta olursa olsun iyi, kötü çocukluğunu yaşar, dileğim içinizde ki o çocuk ruhu kaybolup solmasın o ruh değilmidir ki bizi hayata bağlayan.
Mutluluk ve sağlık dileklerimle..
Saygılarımla

öykü dedi ki...

Sevgılı Haykırıs
aynen oyle ıcımızdekı cocuk yasamalı
Ben de bıraz fazlaca hakım oluyor bana:)
ama olsun
dıyorum
sevgılerımle..

Adsız dedi ki...

Öykücüm sakın değişme değişmeyelim zaten, böyle çocuk kadın güçlü naif kırılgan kalalım, mutlu olalım, hayatta bizede ihtiyaç var.....

öykü dedi ki...

Pelıncım aynen oyle..degısmeyelım..
bız boyleyız.

Ful yaprakları dedi ki...

canım ya ne güzel ifade etmişsin:)
hep çocuk kalalım biz,
anı yaşayalım...

öykü dedi ki...

Şeker Insan Ful
Canımsın benım:)
bız bu halımızle ıyıyız kesınlıkle..

lezzettabağı dedi ki...

Sevgili öykücüğüm, yazılarını çok ama çok beğenerek okuyorum ama yorum yazmaya gelince bencillik ( yaşıma ver birazcık birazcık ta işyerinde yorumlara geçerken başka bir işe dalınca olanlar oluyor)ediyorum gibi... ben senin sezsiz takipçilerindenim... Mutlu yıllar kuzucuk...şükran.

öykü dedi ki...

SEVGILI şÜKRAN
oRDA OLDUGUNUZU takıpte oldugunuzu bılıyorum.. hıssedıyorum
ve bu bana gercekten mutluluk verıyor
ama boyle arada sesınızı duydugumda
mutlulugum büyüyor
Iyı kı varsınız
kocaman sevgıler gonderıyorum..

beenmaya dedi ki...

yürek aynı kaldıktan sonra nasıl değişebilir ki insan öyle değil mi...

öykü dedi ki...

Evet canım benım yuregın bı tarafı hep cocuk..

Unknown dedi ki...

değişme öykü bu daha güzel
kuzumm sen benim yeni bloguma niye gelmiyosun yeni dediysem sadece kendi öykü ve denemelerimden seçkilerden oluşan bir yer hep soruyorlardı sizin mi alıntı mı diye kendiminkilerden beğendiklerimi topladım bir yere bende
seni de beklerim
http://www.sensizyildizlarabakamam2.blogspot.com/

öykü dedi ki...

sevgılı bahar hemen bakıcam..
sevgılerımle.

Şengülce dedi ki...

ÖYKÜÇÜĞÜM CANIM SAYFAMA GELİRMİSİN ÖDÜLÜN VAR..

Ayca Karaoglan dedi ki...

Gülümsettin yine gece gece yüzümü peri kızı :) İnsan değişir mi ya :) Aynı Öykü, aynı Ayça işte. Hatta daha da hassaslaşıyoruz günden güne. Öpüyorum yanaklarından.

öykü dedi ki...

Şengulce hemen gelıyorum:)

öykü dedi ki...

Ayca hep aynı ayca
Melek yureklı bı ınsandı yıne aynı melek:)
optum senı canım benım..