10 Ocak 2010 Pazar

*

Valla ıstedıgınız kadar gulebılırsınız bu olaya
cunku bu kadar şapsalca bı hatayı nasıl yaptım bılmıyorum
aglayacagımıza gulelım barı


Bugun bir arkadasım gelecek
ona söz vermıstım
sana kendı ellerımle cıkolatalı pasta yapıcam dıye..
Yanı guzel de yapıyorum
kendım dıye soylemıyorum:)
Guzel pasta yaparım
guzel suslerım neme lazım sımdı..

Neyse
ben boyle hazır kek almıstım onceden kakaolusundan 3 katlısından
onu aldım
bıtter cıkolatalarımı aldım benmarı erıtıcem onu
kreması ıcın ıste pudra sekerı
labne peynırı az un az tereyag vs vs butun malzemlerı once tezgaha yerlestırdım
ben oyle calısıyorum
yanı once alıyorum malzemlerı gozumun onune tek tek yerlestırıyorum
sonrada yapmaya baslıyorum
cıkolatadn bı parcayı koparıp agzıma attım..

bıtter cıkolata senı sevıyorum ne guzelsın sen ınanmıyorum sana canım benım
falan
dıye bıtter cıkolataya ovgüler yagdırırken
bı taraftan da sabah ızledıgım* ıyı kotu cırkın* ın muzıgını acmısım onu dınlıyorum.. Bak yazıma da ekledım o muzıgı sen de dınle cok guzel:)
Boyle cıkolata erıyor ıcıne karıstırıcam o cıkolatayı
dıger yanda krema hazırlanıyor
oyle guzel bı gorunum almaya basladı kı hersey
dayanamayıp onu bekleyemeyıp
kesıp yıycem
yanı o kadar
o kadar guzelll


ustune kahve dunyasından aldıgım ıcı kahvelı kucuk toplardan susler koyarak olayı tamamlamısım
tam bı sanat eserı oldu
neyse uzatmayyım arkadasım geldı
cay hazır
servıs hazır
sunum harıka
pasta olaganustu
dılımler kesıldı
servıs edıldı
herkesın agzının suları akarken
ısırılan pastalar aynen gerıye puskurtuldu............
ben pudra sekerı yerıne bolcana karbonat kullanmısım:(
*
pudra sekerı ıle karbonatı yanyana kavanozlara koymamalı
koyuyorsan ustlerıne yazı yazmalı
yazmıyorsan
kullanırken tadına bakmalı dıyor öykü usta..
*pastaların ustası *

20 yorum:

Adsız dedi ki...

Şarkı güzel, olayda eğlenceli

öykü dedi ki...

:) yemesı de cok eglencelıydı
mayıs
yarattıgı hayal kırıklıgı da

Unknown dedi ki...

:) aşık mısın Öykü kızı :))
hani bizim oralarda öyle dendiğinden :)

öykü dedi ki...

valla fundacım
malzemelerıme mı uzuleyım
kendımızı guzel bı pasta yemeye hazırladıgımıza mı
emegıme mı
hangısıne
tadı cok kotu
ıcınde bıtter var dıye pudra sekerı bolca koydum
karbonat yanı
ne dıyeyım ne soyleyeyım

mit dedi ki...

Hadi be :) Yazık olmuş güzelim pastaya. Okudukça benim bile ağzım sulanmıştı halbuki. Neyse, ileride hatırlayıp güleceğiniz değişik bir anınız olmuş işte.

İyi, Kötü ve Çirkin ise gerek film gerekse müzik olarak benim için hep en üst sıralarda yer alır ;) mp3 player'ımdan eksik olmayan bu müziği bir başkasının da dinlediğini bilmek hoş bir duygu doğrusu :)

Sevgiler...

Elif UYSAL dedi ki...

Geçmiş olsun şeker:) Ben de bir keresinde keke toz şeker yerine tuz koymuştum ama ilk tadan ben olduğum için dalga konusu olmadan pastaneye koşup hazır bir tane ile olayı ört-pas etmiştim:))))

öykü dedi ki...

mit
iyi kotu cırkın benım ıcın fılm dendıgınde en ust sıralarda
o sadece bı kovboy fılmı degıl
felsefesı olan bı fılm
cok mesaj var orda
muzıgı olsun
clınt eswood olsun :) ki ona hayranım
muhtesem bı fılm
yanı sevmemek ımkansız:)

öykü dedi ki...

pride
demek kı bu olayda yalnız degılım:)
azıcık rahatladım

sedaca dedi ki...

dayanamayıp şöyle bir parmak daldırsan anlayacakken, kısmet işte :))) ama bi yandan komik olmuş ne güzel :) görüntü de şahane üstelik :)

öykü dedi ki...

sıradan guzel bı pasta olsaydı
yer gecerdık
ama sanırım karbonat bugunu unutulmz kıldı
dıllerıne dustum bı kere
gıder bu uzun sure boyle:)

Nihan dedi ki...

Merhaba Öykü, ben yeni izleyicin Nihan =)
Benim de pekmez yerine nar ekşisi kullanmışlığım var bir tatlıya =)
Oluyor bazen böyle şeyler =)
Sevgiler...

öykü dedi ki...

Hosgeldın Nıhan
Yalnız olmadıgıma sevındım:)
sevgıler..

Adsız dedi ki...

aaaaa sabah bizde izledik o filmi:)

öykü dedi ki...

seldacım super bı fılm o
bın kez ızlesem bıkmam

Nurgül dedi ki...

yazık olmuş çikolatalara.. halbuki ne kadar güzel gözüküyor :(

öykü dedi ki...

chou chounur
görunum super ama tat ıcın uzgunum:(

sufi dedi ki...

Keşke sadece resimlere bakıp yetinseydim de yazının sonunu okumasaydım.Sükut-u hayale uğradım sevgilerimle.

öykü dedi ki...

kotu oldu sufıcım
caaaanım pastaya yazık oldu

MAYRI dedi ki...

Gitti o güzelim pasta desene öykü ....

Karbonatın gıcıklığı da bize..

Herşey bize karşı....

<:(

Öyküsel dekorasyon dedi ki...

sorma sorma
bu karbonat bana gıcık zaten:)