29 Ocak 2010 Cuma

ben artık inanmıyorum..


Uzun süredir sevgiye , aşk a dair bir şey yazmadıgımı farkettim...
Nedenini sordum kendime
ve anladım...
Ben artık aşk a inanmıyorum..
Aşk,
Nazım Hikmet in de dedigi gıbı
* vuslat yaşanmadıkca*
AŞK kalır..

Tanıdıkça onu
gördukce gercek yüzünü,
yaptıgı marifetleri..
o aşk paspas olur üstüne basılır.
Bazılarında, agızlarda çignenen ciklet olur ..
.Klişe ,herkese söylenen sozlerle ögütülür..
Biter.
Başka birisine aynı sözleri söylemekten utanmaz..
Yeni heyecanlar peşinde koşar
Ucuzlaşır.
Kandırır insanoglu kendisini .
Inandırır .....yapısında vardır bir şeylere tutunma, sarılma içgüdüsü.
Ve der ki ;
Gerçek aşk bir süre sonra yerini sevgiye bırakır ve ölümsüzleşir..
YALAN!
Neden yalan?
çünkü bahsettıklerı şey aynı şey degıl .. O artık AŞK değil.. Onlar da bılır bunu.. Ama ınanmak ıster..
Oysa o aşk ın ıkı tarafa sundugu heyecanı ..
hayata o dolu dolu mutlu bakıs hali kalmamıstır..
Büyü bozulmuş , sırları dökülmüştür aynaların.. O senın sen onun gercek yüzünü göreli anlar geçmiş
Ve o gercek yüzler
o heyecanları yok etmiştır..
Bu mudur? bu muydu benı benden alan ? diye ağıtlardasındır..
Kendıne yenı savunma mekanızmaları cıkış yolları ararken
bır turku söylersın ANONİM..
dersın kı
AŞK sevgiye dönüstu... ölümsüzleşti.
Yalan !
Cünkü o yaşadıgın aşk degıl artık.. Sen aşık degılsın.. Bir aşk yoktur ortada..
Not;
yanlış anlamaları önlemek amacıyla küçük bir detay..
Yazar aşk ı kötülemıyor .. Ama aşk a inanmıyor.

46 yorum:

beenmaya dedi ki...

inan öyküm inan, devam et inanmaya. bak kendinde söylemişsin zaten "o büyü bozuluyor, gerçek yüzler çıkıyor diye" bunu yapan bizler değil miyiz, aşkı bu hale getiren, her yaşanana "aşk" deyip de adını bu kadar küçülten insanlar değil mi...o zaman aşk'ın suçu, günahı ne de sırf insanlar onu bu hale getirdi diye inanmıyoruz ona...

öykü dedi ki...

Arımayacım
aşk ın kendısı buyuk ulasılmaz ve çok ozel benım gozumde..
Belkı de dogru cumle
*o aşk ın hayatın ıcındeki gecerlılıgıne ınanmıyorum*
olacaktı
Senın de soyledıgın gıbı
onu bozan
kırleten yıne kım?.....

kara kitap dedi ki...

aşk,yavaş yavaş usulca sevmek.çağımız öyle hızlı ki aşklar da o yüzden yok.

öykü dedi ki...

Evet ....
Yok.

mit dedi ki...

Ben aşka inanmayı uzun zaman önce bıraktım. Çünkü bugünkü aşk, gerçek aşk değil. Modern zamanlardaki aşk, bize anlatılan, öğretilen o eşsiz duygu değil. Her hoşlanmaya, her bakışmaya aşk der olmuş insanlar. Aşkı gözlerde, kalplerde değil ten uyumunda arar olmuşlar. Aşk bu değil.

Her zaman söylerim bizim nesil çok farkı diye. Sevginin, dostluğun ve aşkın yeri bizde çok farklı. Manası daha derin, daha güzel... O değerler şimdiki kuşaklarda yok maalesef.

Gerçek aşk orada bir yerde yeniden keşfedilmeyi bekliyor. Bir gün karşılaşacağız inşallah.

öykü dedi ki...

mit
bu konuda pollyanna olamaycagım..
hersey oylesıne yoz ki..
ben ınanmıyorum.

Ece dedi ki...

MERHABA ÖYKÜ...
AŞK BİR SU'DUR İÇ İÇ KUDUR...
ŞİMDİKİLERIN AŞK SANDIKLARI BUDUR,
AŞK BAMBAŞKA BIR SEY,AŞK FEDAKARLIKTIR,SAYGI DUYMAKTIR,KOŞULSUZ ,BEKLENTISIZ SEVMEKTİR,İGNELEYICI OLMAMAKTIR,DAHASI VAR.
AŞKA BENDE INANMAYANLARDANDIM AMA VAR.SEN CEVRENDE BELKIDE CIKAR USTUNE KURULMUS İLİŞKİLERE ŞAHIT OLDYSAN ONUN ADINADA AŞK DEMISLERSE ONUN ICIN INANMIYORSUNDUR BELKIDE,BENDE ÇOK RASTLADIM MIDEMI BULANDIRDI.EŞİMİN ESKIDEN İŞİ HARIKAYDI(BUYUK BIR FIRMADA MÜDÜRDÜ) MADDİ GELİRİMİZ YUKSEKTİ,SIRF BENIM DURUMUM DÜZELSİN DAHA IYI OLAYIM DIYE TASINDIK İSTANBULDAN İŞTEN CIKARILDI BUNUN ICIN SIMDI ISE GRAN TUVALETMI DERLER OYLE DOLAŞAN ADAMIN HALINI GORUN...
BEN ESKIDEN KUAFORUM GIYECEKLERIM,NE BILEYIM BEN HERSEYIM HARIKAYDI GUNU BIRLIK PIKNIGE GELDIGIMIZ YERLERDEN SIMDI YAKACAK ODUN TOPLUYORUZ..ARADA YAD EDERIZ GECMISI GULERIZ..SIMDI BIRBIRIMIZE DAHA SIKI SARILDIK ESIM ESKIDEN PARALIYDI SIMDI PARASIZ AMA ONU DAHA ÇOK SEVIYORUM(ODA BENİ)TEK DIYECEGIM BUDUR ZUGURT AMA MUTLUYUZ...
PEKİ BU YAŞADIGIMIZ NEDIR?
AŞK MI SEVGIMI SADECE...???
GIZ GARDASIM DOGRU INSANI BULDUKTAN SONRA AŞK VAR AMA OYLE HERKESE NASIP OLMUYOR ISTE...
KIMSE FAKIR ADAM ISTEMIYOR O YUZDEN AŞK OLMUS ÇOCUK OYUNCAGI :D
BENCE BU YUZDENDE AŞK PASPAS OLMUS SURUNUYOR YERLERDE

haykırış dedi ki...

Sayın Öykü,
Şimdi bana güleceksiniz ama ah bu teknoloji yokmu her şeyi allak bullak etmiş ne aşk bırakmış ölümüne yaşanılacak, ne de sevgi..
Her şeyi tarumar edip geçen teknoloji herkesin aşkı olup çıkmış ortaya.
Çünkü hiç kimseyi kandırmıyor ne verirsen onu alıyorsun seversek o da bizi seviyor arızaya geçmiyor sinirlendirmiyor bizi.
Vallahi garip bir dünyadayız herşeyin denklemi bozuldu. Allah sonumuzu hayra çevirsin.
Sevgi ve saygıyla

Adsız dedi ki...

Öykü
ben hala inanıyorum aşka tüm saftirikliğimle de niyeyse karşıma çıkanların hiçbiri inanmıyordu sanırım, ortak paydada buluşamadık sonuçta....

öykü dedi ki...

Ececım senın bıraktıgın her yorumda ayrı bı mesaj ayrı bı gercek hıkaye var..
ve ıcınden cok sey ogrenıyorum
Teşekkurler canım benım
mutlulugun daım olsun...

öykü dedi ki...

Haykırıs
ben de aynı dusunuyorum
Allah sonumuzu hayır etsın
sevgılerımle

öykü dedi ki...

Pelincım
aslında bılıyor musun
aynı seyı soyluyoruz
Aşk ın varlıgı var
bız buna ınanıyoruz
Ama o bahsedılen aşk ın
hayatın ıcınde gecerlılıgıne ve
varlıgına rastlamıyoruz
adına ask denen seylerın ıcı boslugunu goruyoruz
sen de aynı dusuncedesın aslında..

Şirin dedi ki...

Ah Öykücüğüm ahhhhh..
Öyle bir uzun ah çektirdin ki bana...
Dökülmekten korkuyor insan bazen. Hele hele aşk konusundan. hep eveler geveler dururuz ama herkes çektiğini bilir. Aşka inanmasaydın inan bu kadar kâl'a alıp da yazmazdın :)
Bende hep uzak durmaya ve hatta inanmamaya uğraştım aşka... Ne yapsan olmuyor. Gelip seni buluyor. Kâh uçuruyor kâh yerin dibine sokuyor... Ama inan sen istesen de istemesen de o isterse gelip seni buluyor. Tek sorun aşk kapıyı açldığında karşında görünen suretin yolculuğunda ne kadar yol kattetiği. duygusal olarak senin aldığın yolu alamamışsa işte o zman daha acı çekiyorsun. Çünkü aşk bir okul değil ki.. Eğitimli eğitimsiz ayırt etmiyor:))
Ama inan sefasıyla da cefasıyla da aşk yaşanılası bir şey...
Geldik gidiyoruz bak. Ben otuz küsür yıllık fosil aşkımı geri aldım bugünlerde. Bu yüzden kimseye aşksızlık dieyemem..
Aşk seni de gelip bulmazsa kimi bulur ki:))
Sana AŞK OLSUN!
Bu da sana cuma duam olsun:)
Öptüm...

gribulut dedi ki...

boşver inanma inansan nolcak sanki :) inananları görüyoruz ağlıyorlar hep

öykü dedi ki...

Şirincim
Öncelıkle o aşkı geri aldıgın ıcın mutlulugunu buradn hıssedyorum
Ve gölgesız olmasını dılıyorum artık..
bana gelınce
Ben gercekten ınancımı kaybettım bu anlamda
hanı cok sevmedım degıl sevdım..
ne oldugunu bılıyorum yasadım..
Ama geldıgım noktada
aşk ın aslında anlatıldıgı gıbı olmadıgını da anladım..
Insanlara bu anlamda guvenmıyorum..
Yıne de benı dusundugun ıcın:) cok cok teşekkur edıyorum sana
opuyorum.

öykü dedi ki...

Eksık olsun dımı gribulut:))
en guzelı boyle
ohhh huzurlu huzurlu dertsız
mıs gıbı:)

Ece dedi ki...

YOK ÖYKÜ HATANIZINDA BIR DEFA OLSUN AMA SAHICI AŞK OLSUN...
BEN YORUMLARIMDA INANKI YAŞADIGIM SEYLERI YAZIYORUM KENDIMDEN KESITLER VERIYORUM,SIMDI ANLATMAYA KALKSAM SENDE USANIRSIN KIMSEYE YER KALMAZ .AMA SUNU BIL KI ERKEKLERI BOZAN INAN KI KADINLAR...ESITLIK HESAP ODEME V.S ÇOK SEY ,TAMAM BAZI SEYLERDE ESITIZ AMA HER KONUDA DEGIL,SIMDI ERKEK KIZ ARKADASIYLA BIR YERE GITIGINDE HESAP ODEYECEK KIZ ARIYOR(YALAN MI?).KIBARLIK GITTI NEZAKET YOK OLDU NERDEYSE SIMDI ERKEKTE ZENGIN KADIN ISTIYOR KADINDA...
UNUTMUŞLAR KI GERCEK ZENGINLIK INSANIN BEYNINDE KALBINDE...UFAK SEYLERIN PESINDEN KOŞAR HALE GELMISLER,INSANLAR UFAK HESAPLARLA SAHICI AŞKI SEVGIYI YOK EDIYORLAR.
BANA BU YAZDIKLARIMDAN KIZACAK KISILERDE OLABILIR AMA BU BENIM FIKRIM
LÜKS ARABA.YAT ,KAT HEPSİ BOŞŞŞŞŞŞŞŞŞ
ŞU 3 GÜNLÜK DÜNYADA

öykü dedi ki...

Ece
kadınlar da cok paragoz oldu
erkekler de
hersey duygudan cok cıkara dayalı yasanmaya baslandı cok haklısın..
sevgı ya da bızım dusundugumuz anlamda
manevıyata baglı seyelr gıderek yerını farklı ama
yanlıs seylere bırakmaya basladı
yazdıklarından sıkılmak ya da bıkmak dıye bısy olamaz
tam tersıne
cok hayatın ıcınden yazıyrosun
bence cok dogruları
gerceklerı tasıyorsun buraya
cok teşekkurler Ececım

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Ama.. .ama.... :/

Ece dedi ki...

BEN SANA TEŞEKKÜR EDERIM BANA DÜNYANDA YER VERDIN GIZ GARDASIM
DİLERİM HER SEY GÖNLÜNCE OLSUN
INSANIN MENEVİYATI GÜÇLÜ OLSUN...
HAYAT DAHA SIKI BAGLANIR INSAN :)

öykü dedi ki...

Canım benım
guzel dusuncesı
guzel yuregı olan herkese acık benım kapım
sen de oylesın
kocaman kucaklıyorum senı:)

absalom dedi ki...

anammmmm öykü aşk yazmış hahahaaaa.
ölsem de gam yemem artıkın.

pek kıymetli öykü...
senin aracılığınla yıllardır tibette minderde otururkene çözdüğüm konuyu açıklıyorum tüm güzide arkadaşlara;

aşk diye bişi yokturrrrrrr.
hahahahaaa
e olmayan bişiye de inanılmaması gerekir doğal olarak.
var ama ben inanmıyorum demek paradoks olur.
boşuna süslü laflar aramasın kimse...
zaten yeteri kadar süslü püslü laf bulunmuş şiir yazılmış şarkı yapılmış.
kandırıyolar bizi var diye abi.

ha güzel ilişki kötü ilişki vardır...
bizler zaten aşkı tarif ederken aslında iyi bir ilişki bizim için nasıl olmalı onu tarif ederiz...
bakınız yukardaki yorumlar :)))

ha hormonal heyecanlar felan vardır.
bana inanmayan varsa darwin abinin "doğal seçilim" kuramına bi göz atsın...
ki eminim amanınnnn biz maymundan gelmedik amanınnnn felan demezler :))
koca bi araştırmayı buna indirgemezler.
indirgemezler demi?

yine de amanınnn başımıza taş yağıcak diyen varsa neyşınıl cografik seyretsinler.

doğada istisnasız her canlı üremek için sağlıklı bir eş arar.

bizler buna yakışıklı güzel karizmatik felan diyoruz....
adına da süsleyip püsleyip aşk diyoruz :)))

bana küfür edecek olan güzide arkadaşlar içinden etsin reca ederim...
küserim :)

dipnöt,
pelinnnnnnnnn
saftirik değilsin sennnnn
hem olsan bile sevdik bi kere bu saatten sonra yapıcek bişi yok hahahaaaa.

öykü dedi ki...

Valla absalom:)
Ben aşk ı yazdım yazmasına ama
basarılı oldum mu?
Hayır !
Şuraya soyle bı

*batsın bu dünya

*senı 3 yasındakı kardesımden bıle *kıs kan ı yooo rummm

*Sevdıggımmmm gız bana abi deyince

seklınde..


şarkılar formatında
tadında
guzelll bı yazı yazabılseydım
yazı daha bı guzel olacaktı ama
kahretsın:)
dıyorum ya basaramadım

absalom dedi ki...

çalış öykü çalış başaracaksın...
ya benimsin ya toprağın kısmını es geçmeyelim reca ederim el klasikodur hahahaaaa.
yannız o şahane bişidir ya seni 3 yaşındaki kardeşimden kıskanıyorummmmm ay kriz geldi kuran çarpsın :)))

ama fekat lakin...
aşk diye bişiyin olmaması

senin çok iyi bi partner...
çok iyi bi eş...
çok iyi bi anne olmayacağın anlamına gelmes...
kolay kolay yanılmam :))
temem alçakgönüllüğün zamanı değil :)
hiç yanılmam.

ehi.

öykü dedi ki...

Bakkkk
Ben de dıyorum yazdıgım sarkıların en hit boyutunda bısey vardı neydı o dıye
E tabı canım
Ya benımsın
Ya kara topragın
bunu yazmadan ask mı konusulur
E bu arada:)))
Benım ıcın soyledıgın
övücü sozler ıle onore olmus olup kendımı boyle mutlu mesut hıssettım
:)) Teşekkur ederım

öykü dedi ki...

Ve bı sey daha
bızım bı calısanımız vardı getır gotur ıslerını yapan bı amca orta yaslarda
o bazen cok tatlı seyler anlatırdı
bı gun dedı kı
boyle anlatırken coşmus
a oyku kızım
kadın dedıgın evinin zıynetı olcak
evınde kırıp dızını oturcak
hamurrlu ellerınle erkek ısıne karısmıycak
dusundum soyle bı
evının zıynetı :)) kadınları
hmmmm
hmmmm
hmmm
bısıcıkler demıycem bu noktada:))

absalom dedi ki...

vazifemiz efenim reca ederim :))
yannız küçük bi ayrıntı;
iltifat etme huyum yoktur.
iltifat olarak almayınız...


:)

öykü dedi ki...

ıltıfat degıl de
gercekten boyle dusunuerek soylemıs olmanız daha da guzel bı sey
tekrar teşekkurler :)

absalom dedi ki...

hahahaaaaaa
yok yok öykü ben kadınların dizlerini felan kıramam.
karıncayı bile incitemem ben :)))

aksine kadınların evde kalmaması gerektiğini düşünüyorum.
streslerini işte atsınlar...
eve minumum stresle gelsinler hahaaaa.

çok fenasın...

böööö.

öykü dedi ki...

Valla ben demedım
O amca demıstı
*Oyku kızım erkekler boyleyken boyle dusunur
kızları evlerının zıynetı yapmak ıster
sonrada hamurlu ellerınle
erkek ısıne karısma gıs
kırmayayım kafanı *
dırler
demıstı
sagolsun bak bu sayede iç yuzlerını de ogrenmıs olduk:)

absalom dedi ki...

hahahahaa
amcaya hörmetler ne diyim...
ama devir değişti artık.
evde oturan kadın potansiyel stres bombasıdır öykü :)

ha otursa örgü örse komşularla altın günü felan düzenlese sorun yok.
hahahahaa.
ekmek yapsa...
ırmakta külle çamaşır yıkasa :)))

yok yok bak bi tibet öğretisi daha paylaşayım;
ne kadar az görüşürsen...
herşey o kadar yolunda olur.
güzel bi ilişkinin formulü budur.

temem bütün sırları döktürdün bana hahhaaaa
parayla satacaktım zengin olucektim...
ah ahhh
kır dizini otur evinde...
yorum senin neyine :)))

öykü dedi ki...

:) iste bak yazı amacına ulastı
Ben de erkekler gercek yuzlerını ortaya doksunler bızımle paylassınlar
kızlar artık akıllansın dıye yazmıstım bu yazıyı:)

Bak gordun mu
sıhırlı cumleyı soyledın

*kır dızını otur evınde *

bu ıste !
bu gercek amac budur :))

hahaha
Çok yasa emı yıne cok guldum
sevgıler.

Başak BAŞOL dedi ki...

Ama ama ama benim uzmanlık alanıma giriş yapılmışşşşş:))))))))))

1- Aşk maalesef ölümsüz değil,bu bilimsel bir gerçek ve her aşk elinde sonunda bitmeye yada şekil değiştirmeye mahkum.(DİPNOT :Benim gibi huzursuz bir tipsen aşk haritanıza bir ton mayın döşer bu süreci uzatırsın)

2- Aşk hakkında bööle atıp tutma ,valla hepimizden fena olursun sonra :)))

3- İyi bişeydir aşk.Çok çok mutlu eder insanı başlarda.Kimyan,fiziğin herşeyin değişir.Ciddi güzelleşirsin,dertler kederler unutulur.Güzeldir aşk!!!

Hem sadece karşı cinsede duyulmaz ki aşk; Yaradana duyulur mesela, yada ne bileyim ben Gümüşe aşığım mesela...

Öpüyorum seni...

ve diyorum ki aşk seni bulsun...

Aşkla Kal:)

öykü dedi ki...

Başakcım
:))
cok seker yazmıssın once bunu soylycem
ama
bısey eklıycem
yaradana hissetıgımız duygu
aşk degıl
sevgi
cunku aşk bır tutkudur..
ayrı bı boyuttur
gelıp gecıcıdır
ama sevgı kalıcı..
bu ısın farklı bı boyutu
tabı bana gore

dıleklerıne gelınce
canımı acıtan uzen bıseylerı yasamaktansa
olmasın aşk hayatımda
daha guzel boyle.
sevgıler canım.

*buketbuket* dedi ki...

Bu günlerde bu iki siir aklimdaydi:
Su asklara ben hayranlik duymusumdur..Belki size de iyi gelir ;-)

Canım, Sevdiğim, Yüreğim
Bu duvarlar yetmiyor bizi ayırmaya bilesin...
Bu parmaklıklar, bu demir kapılar, bu hava, inan...
Bazen bir yumrukta yıkacak kadar güçlü,
Bazen bir serçe kadar güçsüzsem, bir nedeni vardır...
Hangi zorluğu yenmemiş insanoğlu.
Hele taşıyorsa içinde bu insanca sevgiyi.
Güzel günler zorlu duraklardan geçer sevdiğim.
Damla damla birikiyor insan.
Damla damla sevgili...
Bir gün akıp gideceğiz hayata...
Duvarlar yıkılacak, açılacak bütün kapılar bilesin.
Benim yüreğim sensin şimdi, seni vurur durur...
Ve yine damla damla çoğalıyorsun içimde
Yilmaz Güney

------------------


Elele Büyüttük Sevgiyi

Birlikte öğrendik seninle
avcumuzda yüreği çarpan
kuşa sevgiyi

elele duyduk kumsalda denizin
milyon yılda yonttuğu
taşa sevgiyi

tırtılları tanıdık seninle baharda
tırtılken daha sevmeyi öğrendik
sevgiden üreyen kelebeği

toprağı evimiz gibi sevdik seninle
birlikte sevdik kuru toprakta
ev küren köstebeği

köstebeğinden toprağına taşına
tırtılından kelebeğine kuşuna
elele sevdik bu dünyayı

acısıyla sevinciyle sevdik
yazıyla kışıyla sevdik
köy-köy ülke-ülke

gökler gibi sardı dünyayı
yağmur gibi sızdı dünyaya
dünya kadar oldu sevgimiz

elele büyütüp elele derdik
elele derip insana verdik
verdikçe çoğalan sevgimizi

Bülent Ecevit

öykü dedi ki...

Ikısı de yogun duygu yuklu ve bırbırınden guzeller Buket
cok tsk edıyorum
sevgıler

öykü dedi ki...

Boyle sevgıler yok artık.

*buketbuket* dedi ki...

belki vardir ;-)
o güzel yüregince bir ask+sevgi diliyorum!
kactim ben derse ;-)
sevgiler,

öykü dedi ki...

Teşekkurler Buket
guzel dılegın ıcın:)

özii dedi ki...

valla ne yalan söyleyeyim bende inanmıyorum.
Aşk herzaman imkansız ve ulaşılamayandır bence..
çok mu kötümser oldum :(

öykü dedi ki...

ozicim aslında herkes yasadıklarınla tanımlıyor..
sevgılerımle..

Unknown dedi ki...

Öyküm;
AŞK a mı kırılmış yoksa aşkı bilmeyenlere mi? Her şey usul usul olunca kökleniyor.Gül yetiştireceğini bilerek aşkı büyütmek gerek gönüllerde, bir hafta sonra yeşeren bir ay sonra solan çimen gibi değil.Sen yine de aşk sözcüğünü zikir edin diline.Sevgilerimle.

İlkyaz dedi ki...

''AŞK sevgiye dönüstu... ölümsüzleşti.
Yalan !''

Tabiki yalan. Aşk sevgiye değil, sevgi aşka dönüşürse ölümsüzleşir, sevgi bir durum, aşk bir duygudur. Sevgi koşullu, aşk koşulsuzdur. Sana da ah vah demektense burada, sana bunu acz ile söyleten aşka kızmak lazım. Nedense ben aşka inanmayan biri değil de, aşka aç birini görüyorum...
Ama toplumcek aşk denilince pek bir romantiğiz, bir mistik hava hakim, sorulunca da inkar ederiz...
Mazur gör...

Sür atını ey aşk
Eğme başını ay kız

öykü dedi ki...

Sufıcım yıne yuregımın derınlıklerıne erıstın sozlerınle
*
ask a degıl
ask ı bılmeyenlere kırıldım ben*

bılınmıyor ask
adına ask denılen ıcı bos kofluklarda kayboluyor ınsanlar
bana gore degıl bu..

öykü dedi ki...

İlkyaz
gercek ask a
Yaşanan o ozel duyguya degıl sozlerım.
bır ınkar da degıl
cunku gercek aşk
hayatın en temel duygularından
herkesın bı sekılde yasadıgı ozledıgı yasamaya calıstıgı
ama coklukla basaramadıgı..
ve Atılla Ilhan sızın sozlerınızı de destekleyen cok guzel satırlar yazmıs

hem cok ıstedıgımız hem de kendımızı akısa bırakmaktan korktugumuz anları su satırları ıle cok guzel anlatmiş.
..
*Aysel git başımdan,
ben sana göre değilim
Ölümüm birden olacak seziyorum
Hem kötüyüm, karanlığım,
Aysel git başımdan,
seni seviyorum

Unknown dedi ki...

Alkın kendisinin inanılmasına ihtiyacı yoktur. Varlık yokluğa zıtlık değil eşlik eder. Birisi aşka inanmıyorsa sorgulaması gereken kendi inançlarıdır.

Gözlerinizi kör edin ve karşınızda ki bana inanmadığınızı kendinize inandırın...