14 Ocak 2010 Perşembe

karga nöbetçileri


Birilerinin bunu yapması gerekıyordu..
Bana da görev verıldı...
Erken uyuyup erken uyanman bu işin kuralı dedi işin yonetıcılerı..
Sabahın kör karanlıgında uyanabılır mısın sen?
Bana baktı boyle dıkkatle
kuculdum oldugum yerde
zaten mınıcıkım:)

usulca evet dedım
ben zaten şeyyy
erkenden uyanıyorum hep

öyleee miii dedı sert seslı bı yonetıcı ordan
o zaman al bakalım su cantaları bundan kelli sabahın kör karanlıgında kargaları sen uyandıracaksın
bılrsın ılk kargalar kalkar ve kahvaltılarını eder halk dılınde buna bısey derler ama sakın sen söyleme cok ayıp
karga... yutmadan kalkmıs olacaksın..
dedı ve asabı bı sekılde bana baktı
yapabılecek mısın sen bunu?
utangac bı tavırla basımı salladım
yaparım yaparım
ve o gun bugundur yapıyorum
kargalar kahvaltılarını yutmadan dısarı cıkıyorum.. Otobuslerın ılk yolcuları o saatte
sokak kedılerı oluyor.. Dolusuverıyrolar nese ıcınde mıyavlayarak şöfor de onlara cok nazık davranıyor..Gorunce gozlerıme ınanamamıstım ılk ama artık alıstım..
gulumsuyorlar bıle bana
oykuuu kargalara mı yetısıyorsun?
eevet evetttt
benı oyalamayın dıyorum koşarken..
Bugun az once kargaları uyandırıp ofısıme geldım
saat kac mı 8.23
GÜNAYDIN:)

25 yorum:

Ateş Böceği dedi ki...

o Zaman benim şehrimde de bu görev benim :)) Ben kaçtamı iş yerinde oluyorum 7:30 ..

Ateş Böceği dedi ki...

ahh unuttum sanada günaydın :)))

öykü dedi ki...

Gunaydın ates bocegı:))
yalnız olmadıgımı bılmek cok guzel

DENİZ dedi ki...

öykücüm ben de varım bende.ilk önce bende sonra 9 yaşındaki kızım 7.30'da hazırız.Ama hava kapalı oldumu kızım anne daha hava karınlık beni kaldırma diye isyanlarda oluyor ama malum bizim burda da kargalar misali.Sonra ben işe o benden sonra okula.Aynı nakarat hep aynı aynı...

öykü dedi ki...

DENİZcım gunaydın
bız neysede
bu mınıklere hıc kıyamıyorum..
opuyorum seker kızının tatlı yanaklarından.

bozbek dedi ki...

her sabah saat 07.00 'ı gösterdi mi, bozbek , 8 ve 2 yaşlarında ki kızları kahvaltıya oturmak üzere hazır. Bunun için kaçta uyanıyoruz ? 06.30 :) Herkese günaydın..

öykü dedi ki...

sevgılı bozbek gunaydın:)

Adsız dedi ki...

Öykü
karga nöbetçisi olmam tamamen iş mecburiyetinden, 08.10 ofisteyim, yoksa 11'e kadar uyurdum mis gibi
Günaydın :)))))

öykü dedi ki...

Pelinnn
8 .11 mı?
aman tanrım:))
benden de erkencısın
gunaydın:)

Ece dedi ki...

MERHABA ÖYKÜ
HEPSİNİ OKUDUM VE HERKESİ FES EDİYORUM:):):)
BEN YAŞADIGIM KASABADA SAAT 5 DE UYANIP PAZAR YERİNE GIDERIM TEZGAHIMI ACARIM KUCUK TÜPÜMDE CAYIMI DEMLERIM VE PAZARCI ARKADASLARLA KAHVALTI EDERIZ SAAT 9 DOGRU ANCAK ACILIR PAZAR ZATEN:)
SONRADA AKŞAMIN 8 KADAR PAZARDAYIZDIR EVE GELINCEDE YEMEK.EV TOPLA YARININ YEMEGINI YAP ...

ÇOK ZAMAN OGLUMLA ILGILENEMIYORUM BILE :( EKMEK PARASI NEDECEN GIZGARDASIM
KESKE BURADAN SESMI DUYURSAM KUCUK TEZGAHLARDAN ALIS-VERIS YAPARKEN PAZARLIK YAPMAYIN:):):)
ZATEN 200 KURUS KARLA SATILIYOR ÇOGU SEY :)BUDA BASKA KONU İŞLERMISIN BUNU BEN PEK BASARILI DEGILIM VAKTIMDE OLMUYOR ZATEN BLOGUM OLESINE VAR ISTE:)
DURUST OLMAK GREKIRSE ÖYKÜ VE SIHIRLIELLER RI ÇOK IZLEDIGIM ICIN ACTIM BLOGU :) AMA YAPAMADIM İŞTE NEYSSE
SEVGILER OYKU

beenmaya dedi ki...

ben genelde 8 civarı ofiste oluyorum hem de her sabah içerenköy den ikitelli ye yolculuk yaparak bende sendenim yani :))

öykü dedi ki...

ECE
Kızkardesım:))
Canım benım ya ne kadar dogal
ne kadar ıctenlıkle anlatmıssın bı gununu
zor sartların oldugunu anlayabılıyorum
ama ne kadar guclu
ne kadar mertsın
cok opuyorum senı cnım benım

öykü dedi ki...

Ah arımayacım
kıyamam ben sana ya
senın yolun ne kadar uzun:(
canım benım cok zor olmalı..
desene sen de kargaların nobetcılerındensın
opuyorum canım benım

Başak BAŞOL dedi ki...

Günayyyyyyddddddddddııııııııııınnnnn,

Bugün iyi günümdeyim,gene neşeli şarkılar söylüyorum içimden...Canım benim yazın daha da neşe kattı günüme.Yüreğine,ellerine sağlık...

Sevgiyle Kal...

Ece dedi ki...

SELAM ÖYKÜM
BENİM BU KADAR DOGAL OLMAM VE RAHAT YAZMAM SENIN İÇTENLİK VE YÜREGİNİN SEVGİ DOLU VE MERHAMETLİ BİR İNSAN OLDUGUN İÇİNDİR BUNU HİSSEDİYORUM VE SANKİ SENI UZUN ZAMANDIR TANIYORMUSUM GIBI :)
SEVGİYLE KAL ...
KENDİNE IYI BAK
VE HALA
KIŞ AYLARINDA MASKE TAKMAN KONUSUNDA ISRARLIYIM:):):)
SEVGILER CANIM BENIMMMMMM
AKŞAMA GENE BAKACAGIM SIMDILIK BANA BYE :):): YÜZÜN HEP GÜLSÜN

Adsız dedi ki...

ozaman bu görev kesinlikle benim olmaliydi cunku sabah 6.00da ise baslamis oluyordum :)

öykü dedi ki...

Gunaydın Başakcım umarım uzun soluklu bı mutluluk olsun..
yuzun hep gulsun
sevgılerımle

sufi dedi ki...

Peki Öyküm bana ne oluyor ki? Yıllarca kargaları ben uyandırdım çalışırken ve çocuklar küçükken.Şimdi de güneşi doğurma görevini verdiler bana "allahüekber" demeden minarede hocalar ben diyorum "allahüekber"...Duydun mu hiç sesimi?
Sevgilerimle.

öykü dedi ki...

ECE
aynı ıctenlıgı ben de sende hısssedıyorum
gunun cok guzel gecsın
bu arada
ben

maske takmadım hıc:)

öykü dedi ki...

Elif :))
sabah 6 da mı baslıor mesaın ?
ınan merak ettım
ne işte calısıyrosun boyle
acımasızlar..

öykü dedi ki...

sufıcım ben senın sesını mutlaka duyuyorum
ayırt ederek ozellıkle ılgılenıyorum sesınle
cunku bana cok sey ogretıyor o ses...
sevgılerımle..

guguk kuşu dedi ki...

Burdaki tüm güçlü yüreklere selam öncelikle,
hepinizin gücüne ve azmine hayran kaldım. ben kalış ve işe geliş saatimi yazmayacağım, aforoz edilme korkusu ile. evim işyerime çok yakın:D
ama özellikle ECE, tanımasamda sana duyduğum saygıyı ifade etmem güç. sana sevgilerimi yolluyorum burdan. söz küçük tezgahlarda pazarlık yapmak yok:D

öykü dedi ki...

SElam guguk kusum
evet Ece cok dogal cok seker bı ınsan
ben de onun adına aynı cagrıyı yapıyorum
sakın ola
kucuk tezgahlarda pazarlık yapmayalım
herkese sevgıler.

Nesrin dedi ki...

Ben de lisedeyken böyleydim. Okulda ders 07.30da başladığı için evden de 06.30 da çıkmam gerekirdi, ve 05.30da kalkardım. Öykücüğüm sen de erken kalkıyorsun, ama emin ol kargaları senden daha erken uyandıranlar var. Mesela otobüs şoförleri:) Sabah 06.30 da durakta olmak için en geç beşte evlerinden çıkıp garaja gitmeleri gerekiyor.

öykü dedi ki...

nesrıncım
ben 6 gıbı uyanıyorum
ama o saatte sokaktan sesler gelıyor..
trafık
beledıye ıscılerı
otobus soforlerı
yanı kısacası cok haklısın..