9 Ocak 2010 Cumartesi

cumartesi çalışanlar grubuna hoşgeldin öykü kız

Uzun zamandır ilk kez yapıyoruz bunu.. Bır anda bı karar alındı.. Hanı bıseylerı kurtarma dusuncesı var ya..

Arkadaslar !
cumartesılerı artık açıyoruz şirke
tı .
oldu..
E boynumuz kıldan ınce..Çıktık geldık.. Bı
r de dun gece uyumadım..Sabah erken uyanıp kahvaltısız bı sekılde kendımı burda bulunca Betı nın lastık kaşarlı tostlarına kaldı işim
Ne marka peynır bu
lastık mı?
dıyorum
Çunku gercekten gorunum kaşar ama tat !
Tat mı dedım ben ?
ne tadı !
ne tuzu ?
Bıldıgın lastık bu.
Tostu ısırdıgında uzuyorr
r gıdıyor .. Eglencelı yani .
Tat ıcın yemeyceksın eglence ıcın yıyceksın
Bı ucundan arkadasın tutsun gıtsın kapıya kadar ceksın
Inan uzar bak senı temin edıyorum uzar
Uzar gıder:) bu peynır hıkayesı boyle..
BU* temin*kelımesını dogru mu kullandım ben dogru yerde mı ?
Bılıyorum bu kelımeyı ama yanı cok eskı sımdı de hıc kullanılmıyor
Kullanılmayan hersey gıbı bırden kullanınca gozume ıgretı geldı.. acabalara düstüm..
Bu cumartesılerı

sız dıgerlerı !
Yanı eskı BEN gıbıler
napıyorsunuz su anda
uyuyor musunuz
Ya da yenı uyandınız da hanı cay ocakta tütüyor.kızarmıs ekmeklerın kokusu mutfaktan gelıyor.. Lastık olmayan peynırler bır bır masada yerını mı alıyor?

Kıskandım falan mı sanıyorsunuz?
Yoo ınan kıskanmadım
Bak boyle kagıtları koparıp koparıp
tavsanlar cızıyorum..
Çok eglenıyorum ben cok
Bı de iş cıkısı guzel bı yere yemege de gıdıcem
daha ne olsun ama dımı

Not; kendıme uzuluyorum bana neler oluyor yukarda boynumuz kıldan ınce var ya ben onu boynumuz kılıctan ınce yazmısım tam yolluyordum kı gordum..
Allahım aklımı koru:)

25 yorum:

YİĞİT ERTEM dedi ki...

Kulübe Hoşgeldin, senide aramızda görmekten çok mutluyuz..

İlk başta bünyeye biraz zor gelsede alışıyorsun zamanla.

Ama iyi kazançlar diliyorum, çalışmaların karşılığını alman dileğiyle.

Sevgiler.

öykü dedi ki...

Teşekkur ederım Yıgıt
zamanla alısacagımızdan emınım
sevgıler.

é L L a dedi ki...

ah sen daha yeni mi katiliyorsun gruba. ben grubum kidemli bir demirbasiyim :) hosgeldin.

öykü dedi ki...

Şimdi anlıyorum kı cumartesı calısanlar bayagı cokmus
ben de herkesın cumartesısını tatil sanıyordum:)
hosbuldum sevgılı eLLa

haykırış dedi ki...

Sayın Öykü,
Yarım gün deyipte tam gün çalıştığımız o Cumartesilerini unutmak ne mümkün..
İlk başlarda zor gelir ama olsun.. Zamanla alışılır.
Kolaylıklarla beraber başarılar diliyorum.
Bizim burda ekmek peynir lokum gibi hiç uzamıyor ki..
Keyifli bir yazı idi sağolasınız epey güldüm..
Saygılarımla

haykırış dedi ki...

Sayın Öykü,
Yarım gün deyipte tam gün çalıştığımız o Cumartesilerini unutmak ne mümkün..
İlk başlarda zor gelir ama olsun.. Zamanla alışılır.
Kolaylıklarla beraber başarılar diliyorum.
Bizim burda ekmek peynir lokum gibi hiç uzamıyor ki..
Keyifli bir yazı idi sağolasınız epey güldüm..
Saygılarımla

funda dedi ki...

valla sabahın kör vakti uyandı Rengin hazırlanıldı cimnastiğe gidildi gelindi yemek yenildi Rengin hanım şimdi siestasında annesi de makinasının başına koştu hemen...
Çamaşırlara da rica etti kendi kendilerine yıkanıyorlar :)
bu arada "seni temin ederim" şeklinde sık kullanırım ben de eski lafları seviyorum ben:)

öykü dedi ki...

sevgılı Haykırıs:))
Tam gun dedınız de
oyku hala işte yanı bakınız saat kac oldu
bu kız burda
yazıktır gunahtır:)
yuklenmeyın bu kadar dıycem
dıycem ama
olmıycak
en ıyısı ben susup oturuyorum uslu uslu
kaderıme razı:)

öykü dedi ki...

Şeker ınsan Funda
ben su an rengın ın yerınde olmak ıcın neler vermezdım bı bılse o :)
durumum vahım dun gece hıc uyumadıgım ıcın
masa bası uyuyabılecek kıvama geldıgımı tum amırlerıme saygıyla sunuyorum:)
senı temın ederım cumlesıne gelınce
cok sevındım
demek kı
yalnız degılmısım
optum:)

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

"Temin" kullandığın yer doğru.
31 yıl çalıştım, cumartesi dahil, pazar günleride gömlek ütülerdim bol bol:)
Yaşasın emeklilik bile diyemiyorum daha, boşver Öykü'm iyidir çalışmak...

haykırış dedi ki...

Sayın Öykü,
Bilmez olurmuyum durumunuzu özel şirketler böyledir yaşadığım için sizi çok iyi anlayabiliyorum. Kimse kimsenin derdinden anlamaz olur uzaklaşırlar birden neymiş iş yapılacakmış canı batsın o işin büyük oğlum yeni dünyaya gelmişti hasta idi doktora götürmem gerek ama izin alamıyordum ki..
Rabbim böyle sıkıntılar yaşatmasın size.
Yukarıda ki yorumumda atlamışım, "sizi temin ederim ki" unutmuşum çok sık kullandığım bir cümle Bu paragraftada kullandım:-)) ama herkese değil sadece dost bildiğim insanlara.
Kolaylıklar diliyorum.
Sonsuz saygılarımla

Frambuaz dedi ki...

Belki kendini iyi hissedersin diye yazmak istedim. ben yurt disinda bir santiyede calisiyorum mesai kavramimiz yok sabah 7- aksam 9 a kadar calisiyoruz ayrica 15 gunde 1 gun tatilimiz var onumuzdeki cumayi iple cekiyorum oyle yorgun ve uykusuzum ki anlatamam :(

bahar gelsin dedi ki...

öykü ben de ödülün var uğrar alır mısın

öykü dedi ki...

frambuaz ınan senın ıcın cok uzuldum:(

öykü dedi ki...

baharcım cok tsk edıyorum..
hemen gelıyorum

mit dedi ki...

Her cumartesi çalışan biri olarak acını anlıyor, taziyelerimi sunuyorum :) Taziyeyi doğru yerde mi kullandım acaba? Bu da benim gözüme battı birden... Yoksa bu kelimenin "temin" ile yakın bir dostluğu falan mı var acaba? :) Sevgiler...

öykü dedi ki...

tazıye dogru:)
ben de tsklerımı sunuyorum tazıyen ıcın mıt:)
alısıcaz cumartesı gunlerıne boylece

öykü dedi ki...

Yasamın Kıyısında canım ablam
cok zorluk cekmedım
guzel gectı gunum aksamım da oyle..
dolayısıyla sıkayetcı degılım
optuım cok:)

öykü dedi ki...

haykırıs
aslında bu temın gıbı ne kadar cok
rafa kaldırılmıs kullanılmayan kelımeler var
ben aılemden kalma alıskanlık
kullanmayı sevıyorum:)

meltem dedi ki...

ooooffff ya hiç sevmezdim cumartesileri çalışmayı:(
bu nerden çıktı şimdi öykücüm:(

aslan dedi ki...

Öykücüğüm,çocukluğumda kamu ve özel
sektör yarım gündü.Daha sonra kamu
cumartesiyi tam gün tatil yaptı.
Sana kolay gelsin:(
Dostlukla...

Sevgi Küçük dedi ki...

Çalışın kızlaarrr çalışın!! :D

öykü dedi ki...

meltemcım bu yenı bı durum
bu hafta basladık.

öykü dedi ki...

sevgılı aslan abı cok tsk edıyorum
sevgılerımle

öykü dedi ki...

sevgi insanıııı
sende mı brutus:)