20 Ocak 2010 Çarşamba

herkesin bir derdi var durur içerisinde...

" Bazı şeyler var çok özel ..Anlatırsam dogru olmaz bende kalmalı dıye yıllarca sakladım içimde..
..
dedı sozlerıne baslarken..

Dınledıkce ıcımdekı agrı yogunlastı yogunlastı.. Onun hıc dınmeyen gozyasları ıle bırlesıp kapkara yaptı ıcımı..

Anlatmalıydı..

Anlatması gerekıyordu..

Çunku oylece o bırıkımlerı tasımakla zaten cok buyuk bı hata yapmıstı kendı ruh saglıgı adına..

Örtmesı sorunlarını .. dusunmemeye calısması
kurtulus degıldı..
Hep taze kalmasına nedendı..
Oysa konusulsaydı zamanında
bu kadar yıpratıcı agırlıkları da hafıfletmıs olacaktı..

Annem !

dedı hıckırırken

Annem hıc normal degıl artık.. Bılırsın melek gıbıdır dısarı vermez ıcındekılerı.. Bırı bısey ıstese anında cıkarır verır.. Herseyı saklar hiç dertsız tasasız gıbı davranır..
sanırsın kı mukemmel yasıyor herseyı.. Oysa bı bılsen ıcyuzumuzu

Hıckırıkları kestı burda sozlerını
pespese gelen gozyasları yuzunu ıslatırken hıckırıklarının tesırı ıle sarsılıyordu..

Maddı durumları cok ıyıydı onların.. 3 katlı bı evde yasıyorlardı.. Gırısın bı altı bodrum..
Annem bodrumda uyuyor dedı..

Kaldım oyle once bı an
nasıl yanı bodrum??!
nasıl yanı
O normal degıl
sankı halusunasyonlar goruyor.. Bıseylerden korktugunu ıddıa edıyor ve gece bı bakıyoruz kı bodrumda

butun ısrarlarımıza ragmen yukarı gelmıyor..Orda yatıyor.

bı psıkologla gorussenız dedım..

Kabul etmıyor dedı.. Konustum..
ne hastalandıgını kabul edıyor.. Ne psıkologla gorusmeyı..

Su an gelsen hersey cok normal
gunduz hayatında hiç bir sorun yok cıkıyor gezıyor ınsanlarla gorusuyor..
hersey normal seyrınde devam eder gıbı..

Gundelık hayatının ıcındekı rolune aıt gorevlerı
hersey hersey cok normal

Ama gecelerı bı korku gelıyor.. evde kalamam asagı ınıyorum ben dıyor..

Ve bodrumda yatıyor kac gece ındım yalvar yakar yukarı almak ıcın
gelmıyor.. Orda esya yok bısey yok
evın
fazlalık olan herseyınin ust uste yıgıldıgı bıldıgın orumcek aglarının sarktıgını bodrum...
Gozlerım buyumustu sanırım ona bakarken
Bı an durdu gozlerıme bakarkenve sustu..
Oyku ne olur bısey deme olur mu
baska da bısey konusmayalım bu konuda..
Bunu da unutalım
Olur mu?
ne dıyebılırdım kı
olur dedım..(9 yıl öncesi)
*
Bu olay güneyde bir yazlık evde oturan bir ınsanın basından gectı.. Onlar babalarını kaybettıkten sonra İstanbul dan guneye göç ettıler.. O donem bızım de orada yazlık evımız vardı.. zıyarete gıttıgımde bunları paylastı benımle ılk kez .Tuylerım dıken dıken ayrılmıstım ordan ..
X teyzeyı cok sevıyordum yakındn tanıyrodum.. Cok kulturlu dingin son derecede normal sosyal bır ınsandı..
Urktum..
cok korktum ınsan ruhunun dengesının bozuldugunda neler yasayabılecegını ılk o teyzede gordum bu kadar yakından..
Ve cok korktum
Bazen gorursunuz sokakta normal gıyımde şık şıkırdım yaşlı teyzelerı yerde bı sey gordugunde bu bır dugme
ne bıleyımbir ıp parçası bir paket kagıdı bazen de bırılerının eskı atılmıs esyaları kırık bı fıncan bı kasık catal bıle olabılır..Onlar...
boylesıne eften püften bır seylerı gorunce çantalarına atarlar.. Bu da bır hastalık bılıyor musunuz
Onun ona ıhtıyacı oldugundan olmuyor bu.. Insanlar yaslandıgında yalnızlık duygusunun getırdıgı bıseyler bunlar .
Farklı durumlara sevkedıyor ınsanları
Bazen mesela çöp evler goruyoruz.. Onları yapanlarda ıste boylesıne psıkolojık travmalar yasamıs ınsanlar..
Dun aksam o arkadasım aradı benı .. Konustuk.. yenıden İstanbul a donuyor..
Annesını kaybedelı 3 sene oldu..

37 yorum:

haykırış dedi ki...

Sayın Öykü,
İnsanın sır saklayan bir dostunun olması ne güzel.
Ve,
Yaşlandıkça bir çok hastalığada duçar kalacağımızı unutmamalıyız. Hoş Tıpta tedavisi var lakin ya o davranışlar sanki öcü varmış gibi işte insanı ürküten yanı da o.
Yaşlanınca öcüde olunuyormuş etiketi değilmidir ki tedavi edilmesi gereken rahatsızlığı olumsuz hale sokan.
Neyse bende kederlendim şimdi...
Mutlu ve sağlıklı bir gün diliyorum kardeşim.
Sevgi ve saygılarımla

öykü dedi ki...

Sayın Haykırıs
Bu yazıyı
bu eskı anıyı
yazmamdakı maksat
o ınce cızgının tespıtı ıcındı...
Hanı hersey yolunda gıderken ınsan
yolun obur tarafına nasıl gectıgının farkına bıle varamıyor..
anlayamıyor..
Bunu dusundurebılmek
ve sahıp cıkabılmek adınaydı..
saglıklı olmak
saglıklı kalabılmek
gercekten de cok buyuk bı nımet
sevgılerımle..

haykırış dedi ki...

Sevgili Öykü kardeşim,
Yazınız çok hoş tabi anlayabilene bende sizin yazdığınız gibi anlamıştım oysa ben farklı bir pencereden bakarak yorum yaptım sakın ola üzerinize alınmayın alınırsanız blog yaşamım son bulur zira sevdiğim kardeşimi üzme hakkına sahip değilim.
Sevgi ve saygılar

öykü dedi ki...

Yok nıye boyle dusunuyorsunuz lutfen..
aklıma hıc baska bısey gelmedı
bu artık bır sırda degıl cunku..
arkadasım da bunu
artık rahat teleffuz edebılıyor
bunun bı saglık problemı oldugunu
herkesın basına gelebılecegını
utanılacak bısey olmadıgını dusunuyor kı
dogrusu da bu..
hepımız ınsanız
bı gun ne olacagımız mechul
o yuzden
ruh saglıgımıza da kesınlıkle sahıp cıkmalıyız..
bızı ruhsal acıdan
yanlıs yerlere goturecek seylerden uzak drumalıyız
ve haykırıs
lutfen rahat olun
herhangı bı yanlıs anlasılma yok
yorumunuz cok kıymetlı
cok tskler.

Ece dedi ki...

GÜNAYDIN ÖYKÜ...
İSTANBULA GİTTİM GELDİM HALA KENDİMDE DEGİLİM HELE BAKAM ÖYKÜ NE YAZMIŞ BİDE NE GÖREYİM BENİ YAZMIŞ:)
35 YASINDAYIM AMA İÇİM BEYNIM 80 KALBIM 9 YASINDA
YILLAR ONCE BİRİSİ...ÇAPADA 1 SENE PSİKOLOJIK TEDAVI GORDU YATIRACAKLARDI YATMADI ZORLADILAR YOK POLIS ZORU YOK BILMEM NE DINLEMEDI CUNKU DOKTORLAR OYLE TV DEKI FLIMLERDEKI GIBI DEGIL INSANA INSAN MUAMELESI YAPMIYORLAR EN MAHREMINE GIRIYORLAR VE 20 KISI SENI DINLIYOR BITTIKTEN SONRA DIYORLAR..
-CIKARKEN OTEKI HASTAYI CAGIR :(
BU MUDUR?
O GUN O BINADAN CIKARKEN ONCE BI SIGARA YAKTI SONRADA KOCAMAN AGACLARA BAKTI VE ÇANTASINDAKI BEYNINI UYUSTURAN ILAÇLARI ATTI ÇÖPE VE BEN KENDI KENDIMIN DOKTORUYUM DEDI ..ASLINDA KENDISI GAYET NORMALDI AMA SURDUGU YAŞAM ANORMALDI,EVE GITMEDI DUSUNDU İLK TEDAVISIYDI BU KENDI KENDINE
-BU DERT DEGIL SADECE SORUN DERT ARASAN GIT ACILE YADA ONKOLOJIYE GIT OTEKI BRIMLERI GEZ..
OYLE OYLE TESELLI ETMEYE CABALADI VE GELMIS BU GUNLERE HALA YARASI TAZE HALA PSIKOLOJISI BERBAT VE BIR SEYI ATLATAMAMIS AMA GENEDE FENA DEGILDIR KENDILERI IDARE EDIYOR.HERKES NE KADAR GULERYUZLUSUN ALLAHIM NE DERT NE TASA YAAAAA DIYORLAR :):):)OYSAKI 35 YILA NELER SIGDIRMIS KIMSELER BILMEZ BILMESINLER DE ANLATMAYI DENEDI KAÇ DEFA ..BU DEFADA BASKA BASKA GOZLE BAKTILAR SANKI O INSANLAR GITTI YERINE BEYINLERI MUTASYONA UGRAMIS INSANLAR GELDI
BU DEFA DA ANLATSAM ANLATTIGIMLA KALACAM ,ONLARDA BILDIKLERIYLE KALACAK VE ZAMANI GELINCE BUNU KULLANMAKTAN CEKINMEYECEKLER KI OYLEDE OLDU:)SIMDILERDE INZIVAYA CEKILMIS EN IYISINIDE YAPMIS AKRABALARINDAN NEFRET EDIYOR (ABLALARI HARIC)KENDI KENDINE BI DUNYA KURMUS BAZI BAZI KENDISINI HALA CEZALANDIRIR BAZENDE AGLAR BAZI BAZIDA BUDA GECER DER DURUR.
ASLINDA KAFAM HALA BULANIK OLDUGU ICIN YAZMAK ISTEDIGIM YAZIYI YAZAMADIM.AMA TEK BILDIGIM NE DOKTOR NE BASKASI BIRISININ SORUNU VARSA ...AILESI YAKINDAN ILGILENECEK KONUSACAK ONU RAHATLATACAKSIN.O ZAMAN INANIN KI YARI YARIYA INIYOR... ONUN RAHATSIZLIKLARINDAN ONA SEDEF KALDI GERIYE BEYNININ BIR KISMINI KULLANAMIYOR CUNKU YORGUN VE USANMIS.OTEKI YARISI CALISMASA NE OLUR ONUDA BILMEM WALLA:)
CANIM DEDIKLERI GUVENDIGIM DEDIKLERI HEP SIRTINDAN VURDU CANIN CIKSIN DEDI ODA EYWALLA DEDI SADECE ...
BENIM DUSUNCEM INANLAR YAPTIGI KOTULUK YANINA KAR KALMIYOR
ONU BILIR ONU SOYLERIM
SEVGILER GIZ GARDASIM

birfincankahveiçinbirpenny dedi ki...

güzeldi

öykü dedi ki...

Ececım canım benım kızkardesım..
neler neler yasamıssın sen kıyamam ben sana..
ama bıseyı kesfetmıssın en sonunda
her tur hastalıgın
tek ılacını
o da
SEVGİ
samımı ınsan ılıskılerı
hepımızın aslında bırbırımızden bekledıgı bu degıl mı
her hastalıgın tedavısı bu degıl mı...
Canım..
Insallah bundan sonrakı hayatın
olumlu guzel seylerle dolu dolu yasansın
cok optuım senı.

öykü dedi ki...

Teşekkur edıyorum
birfincankahveicinbirpenny

Ece dedi ki...

CANIM ÖYKÜM
SAMİMİ INSAN ILISKILERI BEKLENTIMIZ AMA SANMIYORUM KI ARTIK INSANLARIN ICINDE SAMIMIYET KALSIN ...
YOK YANİİ YOK SADECE YOK..
SIMDILERDE INSANLAR INTERNETI KESVETTILER MSN YI CHATI VE BLOGLARI ETRAFINDAKILERLE KONUSAMADIKLARINI BURADA RAHAT RAHAT ANLATIYORLAR VE IYIKIDE VAR BU DEDIKLERIM EN AZINDAN BOYLE DERŞAJ OLUYORLAR EN BASIT ORNEGI BENIM...O TEYZEDE BELKIDE BILSEYDI BUNLARI SONUC DAHA FARKLI OLABILIRDI.
EVET SEVGI ONEMLI AMA INSANLAR SEVMEKTEN VE ILGI GOSTERMEKTEN KORKUYORLAR ARTIK KORKULARIDA BU
-YAAA BASIMA KALIRSAA
SEYTANLIGA BAKSANA,NEDEN DOLAYI SEVMEKTEN VAZGECIYORLAR..YADA-
-BENIMDE OZEL HAYATIM VAR BENIMDE SORUNLARIM VAR AMA BEN HIC YAKINMIYORUM DIYENDE VAR BU SEKILDE KIVIRIYORLAR:):):)
GUZEL DILEKLERIN ICIN TESEKKUR EDERIM CANIM BENIM UMARIM KI GUZEL OLSUN AMA BENDE BU APTALLIK VARKEN(SEVGI)SEVGIYE APTALLIK DIYORLAR VE AKRABALARIMDA INSANLARI KULLANMA POTANSIYELI VARKEN BEN MUTLU ZOR OLURUM...AMA KAÇTIM ABLALARIMDAN 3 KISI HARIC KIMSE YERIMI BILMEZ:)))SIMDI DAHA MUTLUYUM İŞTEEE....

öykü dedi ki...

Ece
cok dogru bı tespıt yapmıssın
bloglar ozellıkle gercketen samımı paylasımlara zemın yaratabıldıgı ıcın
bır anlamda hepımız ıcın bı terapı
ıyıyı de kotuyu de paylasıp
bırbırımıze yerı gelıyor fıkırler bıle verebılıyrouz
ve ısın en saglıklı yanı da
objektıf kalınabılıyor bı cok konuda
yakınındakılere nazaran dıyecegım..
sana gelınce
hayat senı gercekten zorlamıs ama bunun yanısırada bence cok buyuk recrubeler de senı cok olgunlastırmıs..
bundan sonrakı hayatında
bu tecrubelerının ısıgında daha az yara alacagına ınanıyorum
bunu temennı edıyorum
sevgıler canım benım.

Başak BAŞOL dedi ki...

Yawrum,

O kadar çok şey biriktiriyoruz ki akıllarımızın kıyı köşelerinde ve o kadar çok can kırıklarımız var ki kimse görmesin diye perdelediğimiz...

Varsan baksan kadıncağız son derece duyarlı bir kadındı bir zamanlar senin gibi benim gibi...Allah hepimizi korusun...O'na da Allah'tan rahmet diliyorum..

Sevgiyle Kal

Ece dedi ki...

:):):)TEŞEKKÜR EDERİM ÖYKÜ:)))
HEP GÜZEL SEYLER YAZ BENDE OTEKI IZLEYICILERDE DEŞARZ OLSUNLAR BEN ZATEN DEDIGIM GIBI BLOG BAHANE YAZILARIN ŞAHANE,,, SEN HARIKASIN PSIKOLUGMSUN NESIN:):):)İNCE DAMARI BULUYORSUN :)
BEN KAHVALTI YAPACAGIM GIZGARDASIM LABADA TOPLADIM YUMURTALI YAPACAM GEL BERABEK YIYELIM:) GORUSURUZ SEVGIYLE KAL SENDE FAZLA TAKMA ÇOK SEYI INCE RUHLU KARDESIM

öykü dedi ki...

Ah Basak ah
Aynen böyle...
Amin dıyecegım sadece
sevgılerımle..

öykü dedi ki...

Ece canım benım:)
cok sekersın sen
oraya bı tane daha tabak
bı de bı bardak cay koy benım ıcın
labada hıc yemedım..
ama emınım kı senın elınden
kesınlıkle cok tatlı olacaktır..
optum tatlı yanaklrından kız kardesım
afıyet olsun.

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Biliyor musun gün içinde insanın yaşadığı depresyon ve travma sayısı 1000'in üzerinde...? bunları yok saymayı başardığı, kendini başka şeylerle oyaladığı, sevgiyle ve daha başka bir sürü duyguyla onarıldığı zaman atlatabiliyor hepsini. Ya OnarılmaDığı zamanLar? BodruM katlardaki tanıdık teyze seslerine dönüşüyoR kabuslar... sevgimle canım

bilge dedi ki...

o ince çizgide kalmak ya ileriye ya geriye gitmek işte mesele orda her insanın içinde gel gitleri oluyordur muhakkak gecmişte kalan ta çocukluğumuzda bilincimizin kıvrımlarında kırıntı olarak kalanlar bir gün pat diye ortaya çıkıyor maalesef sevgidir insanların ilacı allah kimseyi sevgi yoksunu bırakmasın sevgilerim ve dostlukla..

öykü dedi ki...

Allah hepımızı
ve akıl saglıgımızı korusun Bed@Rdemcım
gercekten cok ınce bır cızgı var ıkısı arasında.

öykü dedi ki...

aynen oyle sevgılı bılge Allah hıcbırımızı sevgısız bırakmasın.

nehircce dedi ki...

Canım ya,off çok üzüldüm neler var kimbilir... Ne dertler ne üzüntüler.Allah akıl sağlığımızı hiç bozmasın..Bence en kötüsü o olsa gerek..eline sağlık öpüyorum sevgiler..

öykü dedi ki...

Çok sagol Nehırcım
sevgılerımle..

guguk kuşu dedi ki...

Hay Allah yaaa,
Sevgili Öykü ve tabiki Sevgili Ece,
Benim içimde durup duran yaramı deştiniz. Yo yooo üzülmeyin, ben alışkınım, o kadar zamandır onları taşıyorum ki, dost olduk desem inanırmısınız.
Ahhh bu psikolojik hastalıklar, yer bitirir kişiyi ve ailesini.
babam şizofrendi, ilaç almayı hastaneye gitmeyi reddettiği için çok kötüleştiği dönemlerde önce kaymakamlıktan, polis talep etme izni alır sonra karakola gider polis temin ederdik. sağolsunlar o dönem bize hiç zorluk çıkarmazlardı. tek acı olan onu polis zoru ile hastaneye yatırmaktı. ve sonrası...yıllar, yıllar, gölbaşı hastanesi, bakırköy, hacettepe, ankara üniversitesi vs vs vs vs
sadece bir anımı paylaşacağım, isteyenler duygu sömürüsü desinler ama yüreği olanlar beni anlayacaktır
Babam artık iyice zıvanadan çıkmıştı ve artık işyeri başhekimi babamın emekli olması gerektiğini yoksa onun için kötü olacağını söyledi (babam doktordu, uzmanlığı da kazanmıştı ama yapmadı, pratisyen hekim olarak sağlık ocağındaydı ve sağolsun o başhekim yıllarca benim okumam ve kendimi kurtarmam için onu yıllarca idare etti) malulen emeklilik içim onu numune psikiyatriye yatırmamız gerekiyordu ve o dönem çok kötü olduğu için kapalı servisde kalması lazım dı. çünkü kaçıyordu. Neyse hastane kabul etti servise aldılar fakat cebindekki paraları vermesi gerekiyordu bize yoksa orda 5 dk içinde yok olurdu. hasta bakıcı uğraştı olmadı, inatla vermiyordu. benden rica etti, almamı. beni de demir parmaklıkların arkasına aldılar. içerisi leş gibi sidik kokuyordu. bir sürü insan vardı, sadece adı insan olan, bakışları başkalaşmış, yitik ruhlardı oysa. babama yalvarıyordum hadi baba paraları ver senin için saklayacağım, çıkınca doya doya harcarsın, kemerini, çakmağını da vermen lazım. beni duymuyordu bile. bir kadın geldi, saçlarımı okşadı, diğeri çantamı sevdi, ne güzeel benim de vardı diye. artık dayanamıyordum. kaçmak istiyordum. 17- 18 yaşındaydım sadece. patladım. bağırmaya başladım babama: geber geber sende kurtul bu sefaletten bizde, kendi sesimi tanıyamıyordum. boş boş baktı, sanki o kadar yalvaran ben değilmişim gibi paraları, kemeri, çakmağı hemen verdi. kaçtım ordan, kaçtım babamdan...ve diğer hikayeler acılar, vicdan azapları...
bu yetmez gibi canım babaannem alzheimer oldu ve onu öyle görmek, bedeni canım babaannemdi ama bakışları, bambaşka,, konuşunca sanki içine başka bişey kaçmış gibiydi.ama beni tek avutan ölene dek bizleri hatırlaması oldu. beni görünce bu benim yavrum, onu ben büyüttüm diyordu dönmeyen diliyle, konuşma merkezi de etkilenmişti çünkü.
İşte böyle, ikisini de kaybettik ne acıdır ki ölüm bazen temizlik oluyor. Bunu düşündükçe vicdan azabı duysan da biliyorsun ki böyle işte.
sevgili ece güçlü biri olduğunu anlamıştım, şimdi nedenini de biliyorum. BUnları yaşamak biliyorum çok acı ama geride sapasağlam bir yürek bırakıyor. Selam olsun sana ve senin gibi koca yüreklere.

Ateş Böceği dedi ki...

Zaman öyle hızla değişitiriyor ki insanı .. aslında diyorum hep Dünya ne yaptığın şeylerle ,nede konuşulanlarla ilgilidir dünya sadece baktığın yerle ilgilidir..

Zor seçimler dayatır ve insan ruhu o kadar karmaşıktır ki bir bakarsın çorap söküğü gibi çözülü verir elinde ..Yada o kadar çıkmaz sokaklarla doludur ki günlerini yıllarını harcarsın çözmek mümkün olmaz ..Aynı olaylar her insanda aynı etkiyi yaratmadığı gibi aksine daha büyük tepkimelere sebebp oluyor ..

Kısacası insan içindekileri söylediği an aslında gerçekten bir çok zorluğu yenmiş olarak konuşuyor ..Kendi içinde çözümleyemediği bir şeyi bir başkasına anlatmak çoğu zaman mümkün olmuyor..Çünkü korkuyorsun ya beni anlamazsa ..

Arkadaşının annesine üzülüldüm .Allah rahmet eylesin

ve çok konuştum ..

öykü dedi ki...

guguk kusum
buyuk uzuntuyle okudum satırlarını
cok buyuk gecmıs olsun sana
butun bunları bırebır yasamak
gercekten ınsanın hayatında en buyuk uzuntulerden..
ınan cok uzuldum:(
soyleyecek soz bıle bulamıyorum..


dılerım hayatında bı daha asla boylesı uzuntuler hıc olmasın
saglık ve guzellıkler dılıyorum sana.

öykü dedi ki...

Ates bocegı cok konusmadım
COK GUZEL KONUSTUN..
aslında hepımızın ıcınde
anlasılamama korkularımız var
ya ona ıcımı acarsam benı anlar mı acaba
ya da yanlıs anlasılır mıyım endıselerı
ve boylesı dusunceler de
ınsanları ıyıce kabuguna cekılmeye yoneltıyor..
dılegım
hepımızın en azından bı tane
gercek dostunun olmsı
hayattakı en buyuk zengınlıkte bu.

guguk kuşu dedi ki...

boşverin yaa arkadaşlar insanın acısını yanlış anlayan ve bununla kınayan insanların ne düşündüğünü kim takar. Ve unutmamalı ki, kimse bu dünyadan kınadığı şeyi tecrübe etmeden ayrılmaz:D

beenmaya dedi ki...

görünen sadece buzdağının üst kısmı. oysa altlarda, daha derinlerde her insanın kimi zaman kendinden bile sakladığı öyle hikayeleri var ki...

Ece dedi ki...

NASIL OLMUSTU LABADA:)
SEVGILI GUGUKKUSUMA BURADAN TEŞEKKÜR EDERIM VE SUNU EKLEMEK ISTERIM..
ANINI PAYLASTIN BIZIMLE TEŞEKKUR EDERIZ AYRICA DUYGU SOMURUSU DIYENLERE SOYLENECEK SOZ YOK ZATEN INSAN OLAMAZLAR YAŞANILANLARI SEN BILIYORSUN SEN YASADIN BEN BURADAN HAYAL EDEBILIRIM EMPATI KURARIM AMA ICINDEKI YARALAR VE FIRTINALAR SENI YARALAMISTIR VE BIRAZ DAHA SAGLAM OLMAYI BAŞARIRSAK TECRUBE OLUYOR BIZE...GUZEL SOZLERIN ICINDE AYRICA TEŞEKKÜR EDERIM :):):)KENDINE IYI BAK GUGUKKUSUM SEVGILER
ÖYKÜÜÜÜ SENIDE ÇOK SEFIYOM :):):)

sufi dedi ki...

Öyküm;
Sen ne can bir arkadaşsın! Arkadaşının derdini ve sorunlarını paylaşıp onu yüreğinde saklamayı bilen kaç kişi kaldı dünyada?Ayrıca o arkadaşının derdi gibi dertleri olan ne çok insan var yeryüzünde değil mi?Herşeyi olduğu gibi kabul edip "Allah akıl yoksunluğu vermesin" demekten başka birşey gelmiyor insanın aklına.Sevgilerimle.

öykü dedi ki...

guguk kusum
aslında cok haklısın onemsememek lazım bu tarz ınsanları
ama ıste yıne de ınsan uzulebılıyor..
degmeyecek ınsanların sozuyle bıle
ve o yuzden onlara konusma sansı vermemek ıcın susmayı tercıh edebılıyor.

öykü dedi ki...

arımayacım aslında
her ınsan bı öyku desem
yanlıs olmaz dımı..

öykü dedi ki...

Ece canım labada sahane olmustu
yedıgım en lezzetlı yemeklerden
cunku sevgıyle hazırladın
ellerıne saglık
sevgıler canım benım

öykü dedi ki...

Sufıcım
9 sene once yasandı bu olay
ve bır sırdı
ben o sırrı
o kendısı artık olayla barısıp ınsanlarla paylasana kadar hep sakladım
bana verılen bır sır
benımle olume kadar gıdecek demektır..
asla paylasmam
ne zaman o paylasmayı terch ettı anlattı..
ben de burada hayattan bı ornek dıye sızlerle paylasmayı sectım
cunku bu oylesıne carpıcı bı gercek kı
oylesıne cok kı bunu yasayan ınsanlar.

cok zor durumlar bunlar gercekten cok zor..
ve dılegıne tum kalbımle katılıyorum
hepımız ıcın..
sevgılerımle.

guguk kuşu dedi ki...

sağol öykücüm,
insanlar doğru arkadaşlar bulunca, onun sayesinde yenilerine de ulaşıyor:D

öykü dedi ki...

aynen oyle guguk kusum

SMİLENA dedi ki...

ne kadar acı bir hikaye.benim ananenimin annesi 95 yaşında öldü.
hep o hüznü gördüm gözlerinde.o yaşarken tüm sevdiklerini kaybetmişti ,çocuklarını,kocasını....
ne zor olmalı böyle hayat,ne büyük bir yalnızlık....

öykü dedi ki...

Çok zor SMİLENAcım gercekten cok zor...

GeCe dedi ki...

hayatta hepimizin başına gelebilir allah cevremizden dostlarımızı eksik etmesin