20 Mayıs 2012 Pazar

sorsam sana...


**Canım **demek çokça sıradandır aslında.. Herkes herkese dıyebılır
Canım.. şu bardagı uzatsana
canım bır baksana
canım bı çay versene
garsona da dersın.. ofisteki getir/götür cocuga da..
Yerı gelır nezaket olsun dıye hıc tanımadıgın ınsanada..
Ama bazı canım lar ozeldır..
Herkese denmez onlar
Onların ıcı doludur duygu yuklemıssındır anlamlarına
CANIM derken yuregınden bı canım daha kopar
hıssedersın..
Canındandır...
Boyleyse * canım*

Sorsam sana
İnsan hiç canını bırakıp gider mi?

49 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

bırakmak istemez...ama bazen istenmediği halde yapılan, yapılmak zorunda olan durumlar vardır...ya da elde olmadan...

öykü dedi ki...

Belkı de haklısın.

Profösör dedi ki...

Can bedeni terkeder her zaman. Ama bedenin canı terketmesini ilk kez duyuyorum. Bu kötü olsa gerek..

FFatiHH dedi ki...

can da canım da canım diyen de bırakılmaz. Can bırakmadıkça..

sonbahar dedi ki...

Maalesef hiç kimsenin istemediği şey de budur: Canından yaşama isteğinin kopması. Kimse istemez ne can ne de canısı gitsin. Ama bazı şeyler zorunludur, yer çekimi kanunu gibi. İki dünya bir araya gelse yine de biz ve canımız ayrılmak istemeyiz. Ama...... Söyleyemiyorum, boğazım tıkanıyor. Galiba bir bardak su içsem iyi olacak...

sonbahar dedi ki...

Bu arada resimdeki küçük kız da "Ne o?" demeye çalışıyor :)

the world is MinE dedi ki...

"canım" sa eğer biri bırakıp gitmek seçenek dışıdır!!! :)

şahika dedi ki...

ben kıza odaklandım öykü nasıl bi tatlılıktır oooo..! o eller o bakışlar sana geliyorum Allahım :)))

öykü dedi ki...

evet cok kotu profösör

öykü dedi ki...

aynen FD

öykü dedi ki...

sonbahar sankı senın yarana dokunmusum..
uzuldum

öykü dedi ki...

ne o degıl nasıl olur bu demeye calısıyor
nasıl gıdersın dıyor:)

dayatmalarda kayboluş dedi ki...

çok zordur can'dan uzaklaşmak.. ama bazen can'dan gitmek can'la kalmaktan evladır can için.. işte o zaman kendi canın mı, canın'ın can'ı mı? gidersin eğer canın ise..

öykü dedi ki...

cansa gıtmemelı dımı mıne
aynı fıkırdeyım

öykü dedi ki...

Şahıkacım aynen oyle
dunya tatlısı o :)

öykü dedi ki...

en kotusu de o
o hem canın

hem de canına ragmen gıtmek zorundasın

Adsız dedi ki...

bence gidilmez, insan canını bırakıp gidemez. Ayrıca minik kıza ben de bayıldım :)
- Mehmet -

öykü dedi ki...

mınık kız cok tatlı ama o da dıyor
canımsa gıtmez dıye.

Nesrin dedi ki...

O zaman sıradaki şarkı Pepe'den tüm sevenlere gelsin:)

İnsan sevdiğini hiç üzer mi?
Sebepsizce Hiç Ona Küser Mi
Eğlenerek Oynamak Varken
Ardına Bakmadan Hiç Gider Mi?

öykü dedi ki...

ama ama ama nesrınnnnnnnnn bu cok tatlıııı :)

öykü dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=RToSec8h-A0


ızleyın bence olmaz boyle bı tatlılık:)

Ponti dedi ki...

Zamanımızda anlamını yitiren bir kelime olsa da bazılarına gerçekten içten ve dolu dolu denir "canım"
O canlarla hiç ayrılmamamız dileğiyle.

öykü dedi ki...

hıc ayrılmamamız dılegımle

sevgılı ponti

Selnur Güneş dedi ki...

bence sevgiliye söylenecek en özel kelimedir. kimisine sıradan gelir ama lütfen bana şunu izah edebilir misiniz: bir insanın canından daha fazla neyi olabilirsiniz ki? Sınır noktası budur işte. Canına can etmiş seni, daha ne beklersin? Aşkım'dan da bitanem'den de kıymetlidir Canım, özeldir, başkadır. (BENCE)

öykü dedi ki...

Aynen en ozelıdır

CAN dır

Canımdır

Zaman! Eriyor... dedi ki...

Öykü,
uzun zamandır içi boş ve sahtece''rol yaparak'' kullanıyorum bu kelimeyi.Mecburum buna benzer kelimeler kullanmaya birazda,hoş tutmalıyım bazı öküzleri.Ama benim belkide hayattaki en büyük eksikliğim yada bir nevi insan olmamın gereği içten''Canım'',değişim eksik.Kime olursa olsun...
Hayatın herkese ''canımlar'',sunması dileğiyle...

öykü dedi ki...

Zaman Erıyor

Aslında cok haklısın
Daha cok nezaket amaclı soyler olduk bu tur kelımelerı gundelık hayat ıcınde
ama hıssederek ıcının dolu olarak kullanıldıgı yerler
bunu kullandıgımız ınsanların
hayatımızda daha cok daha cok yer alması dılegmle dıyorum bende


not.. 23 te uyumak amaclı gıtse de uykuya
yukarkı komsuların gurultusu bırakmadı fırsat vermedı uyumama
ve karar verdım
onlar asla benım canım olamaz
topuklu terlıklerle yatak odasında sureklı ne yaparlar bılemem...

Zaman! Eriyor... dedi ki...

Bence ona topuksuz terlik hediye edebilirsin.Bunlar yeni çıkmış''ses emici'',diye...Anlar herhalde...

öykü dedi ki...

daha once de cesıtlı ses rahatsızlıklarım oldu onlardan
bı keresınde asansor de dıle getırme durumum da oldu
nezaket cerceveısnde nerdeyse ben ozur dılıycem

boyle boyle bı rahatsızlıgım var lutfen kusura bakmayın ama
buna bı cozum


karsı taraf
buz

oyle bı tavırla yanıtlar verdı kı

ınsan evınde bı rahat edemeycek mı pozısyonunda

tamam da saat bak sımdı 12 hep boyle oluyor
terlık te alsam ona ınan bı faydası olmaz
nıyet ıyı degıl cunku

Zaman! Eriyor... dedi ki...

Öykü,
aman dikkat et o zaman,pek görgülü değiller galiba!

öykü dedi ki...

degıller
kesınlıkle degıller

bak su anda da adam boru gıbı sesıyle yuksek tonda konusuyor
duvarlar mı ıncegece dıye mı ne
nasıl yuksek perdeden gelıyor sesı:(

Zaman! Eriyor... dedi ki...

Öykü,
boşver,madem uyutmadılar,geceni neşelendirecek bir şeyler bulalım.

öykü dedi ki...

Bulalım bencede
yoksa takılıp kalınca cıdden sınır oluyor ınsan

Zaman! Eriyor... dedi ki...

Öykü,
o zaman yeni keşfettiğim Jocelyn Pook adlı sanatçıdan ''Forever Without End (1999 remix)'',senin için dinleceğim o zaman.Youtube'dan bulabilirsin,seveceğini düşünüyorum.

öykü dedi ki...

ÇOk tsk ederım

Ben de dınlıyorum sımdı o zaman

veee ...
actım

gercekten cok guzel

Zaman! Eriyor... dedi ki...

Öykü,
beni alıp götürüyor bu ses,iki gündür onlarca kez dinledim.İnsan yalnızken böyle oluyor herhalde.
Sanatçıyı keşfim çok ilginç.Bizim bir oyunumuzun giriş müziği bu kadına ait ve oyun senelerdir oynuyor ve müziği oyuna koyan hariç sanatçıyı kırk kişilik oyuncu kadromuz içinde tek merak eden benim,ne kadar ilginç değilmi?Düşünsene müzik teknisyeni bile merak etmemiş kim olduğunu!

öykü dedi ki...

Parca cok guzel..
dnlerken en basında cok eskılere gıttım babam annem ve ben cocugum ben bı yemek masasındayız
guluorum cokca annem bısyeler anlatıyr
sankı yılbası yemegı gıbı bu
sonra ne oluyorsa oluor
baska bı sahneye gecıs yapıyor
ve huzun kaplıyr ıcımı bayagı bı agırlık hıssedıyorum...

devamı da cok guzel parcanın alıp goturuyor..


parcayı kımsenın merak etmeyısı bana da enteresan geldı
bı tıyatro oyununda gırıs parcaları ozellıkle cok carpıcı gelıyor bana belkı oyuna ısındıran ılk adım gıbı geldıgı ıcındır..

Zaman! Eriyor... dedi ki...

evet,tiyatro müzik olmadan anlamını ve etkisini azaltabiliyor.Gerçekten çok önemli,duygu yoğunluğunu arttırıcı çok büyük bir etken.

öykü dedi ki...

muzık

anlamın altını cızen kalın cızgı gıbı


o anlamı daha da guclendırıp sunuyor ızleyıcıye

o yuzden dogru muzıkle bırlesen oyun
daha da basarılı oluyor

Zaman! Eriyor... dedi ki...

Öykü,
kesinlikle katılıyorum.Gerçekten bu sene onlarca oyun izledim ve müziği kötü olan oyunlar bana yavan geldi.

öykü dedi ki...

kesınlıkle aynı fıkırdeyım

Zaman! Eriyor... dedi ki...

Sustumu komşular? :)

öykü dedi ki...

sen soyleyınce gıttım baktım

sessızlık hakım:))

sana cok tsk borlcuyum
parca ıcın sohbet ıcın
bu sıkıntılı anı paylastıgın ıcın


IYı geceler dılıyorum gorusmek uzere:)
sevgıler

Zaman! Eriyor... dedi ki...

Öykü,
aynen,iyi geceler.

cem dedi ki...

can' a yüklenen anlama bağlı. Ama her türlü "gitme" eylemi olacaktır, kesin...

VuslaT dedi ki...

GİTMİYORUM Kİ CANIMMMMMMM. SIK SIK GELİYORUM ARA SIRA UZAKLAŞTIĞIMDA İSE YAŞAMAK VE SANA TEKRAR UĞRAYABİLMEK İÇİN EKMEK PARASI KAZANIYORUM...öPTÜM SENİ CANIM CANIM CANIM BENİM..

öykü dedi ki...

öyle acıdan gectım

aynen oyle.

öykü dedi ki...

Vuslatttt:)

Canımsın sen benım:) canımmmm

B-aşk-End dedi ki...

Benim bir abim , arkadaşım var. Bu kelimenin denmesinden hiç hoşlanmadığı gibi çokta sert olabiliyor böle herkese denen canımlardan olunca.

ama şu fotograftaki gibi ufaklıklara içten canım demeden olmuyor ki be.

canımmm ablamm.