28 Mayıs 2012 Pazartesi



Bazı duygular vardır anlatılamaz, anlaşılır sadece.
Sevenin sevdiğini bilmesi kadar, sevilen de anlar sevildiğini.

Sevgi her zaman belirli kelimelerle söylenmez.
Çoğu defa bir bakış yeter de artar ..


Sevmek çoğu zaman var olmaktır.
Sonunda bizi yok olmaya götürsede.

Sana gelinceye kadar... sonu gelmez bir arayıştı sevgilerim.
Bir zaman başkalarında aradım seni,
Başka yüzlerde, başka ellerde aradım.
Aldandım,
.
Nasıl olsa gelecektin birgün.
Ve işte ...
Bana tatmadığım hüzünleri tattırmaya,
bilmediğim kederleri öğretmeye geldin.
Bu selin akışını durduramaz hıcbırsey
Ummadığım ve
ummadığın bir anda çıktın karşıma.
Mutlaka yıkarak
ve benden birçok şeyleri Beraberinde sürükleyerek gideceksin.

İşte o zaman yoklukların
En dayanılmazı ile karşı karşıya kalacağım.
Ergeç gideceksin; beni anlayamadan,
Beni sevemeden gideceksin.
Yalnız bir iç kırıklığı kalacak senden,
Tesellisiz bir hüzün kalacak.
sen gittikten sonra başkasını aramayacağım.
Gelmeyecek bile olsan, ömrümün sonuna kadar

Ümit Yaşar OĞUZCAN
(bu ılk kez okudugum umıt yasar ın sıırını ben gıbı ılk kez kesfedecekler ıcın sunuyorum.. )

18 yorum:

Zaman! Eriyor... dedi ki...

Hem geleceğininin hemde gideceğinin farkında...Senden başka kimseyle senin kadar yaşayamam diyor.
Uzun zamandır ilk defa gök gürültüsüyle uyandım..Sizin taraftada duyuldumu ?

öykü dedi ki...

Burası felaket karsı bınayı goremıyorum nerdeyse

fecı bır yagmur ve arada gok gurultulerı

bence bahar mayısın sonuna kaydı ve bahar yagmurlarını sımdı yasıyoruz

bu arada sana gunaydın:)

Adsız dedi ki...

Günaydın Öykü Hanım.İlk kez okuduğum bir şiir ve çok güzelmiş.Sayenizde okumuş ve nasiplenmiş olduk :))

öykü dedi ki...

Gunaydın GÖK TÜRK bey:)

Bu guzelım sıırı cok begendıgımden benım gıbı okumamıs olanlar varsa paylasayım demıstım

sayenızde olayı ıcınde estagfurullah efendım d9ıyorum

Zaman! Eriyor... dedi ki...

Günaydın,
inanmıyorum...Burada yağmur falan yok!Ofisten çağırdılar mecbur karşıya geçeceğim.
Şemsiyemi alayım bari... :)

öykü dedi ki...

Çok yagmur var çok fecı
burası yıkılıyor

o yuzden semsıyesız cıkma gercekten

Zaman! Eriyor... dedi ki...

Karşıya geçmeden ilk sana mesaj atıyorum bundan sonra...Günaydın,şemsiyeye gerek varmı? :)

öykü dedi ki...

aynen oyle anadolu yakası hava durumu benden sorulur

durum budur

sabahtan berı kesıntısz
sıddetı yuksek yagmur yagmaktadır

semsıyesız dolasılabılemez

Nesrin dedi ki...

Sevmek çoğu zaman var olmaktır.
Sonunda bizi yok olmaya götürse de.

İşte benim hep anlatmaya çalıştığım şey bu.

Yalnız şiirin ilk kısmı ne kadar tanıdık olsa da, okuyunca heyecanlandım, Öykü bize mutlu bir haber verecek diye düşündüm nedense. Galiba ben seni çok ama çok mutlu olduğunu duymak istiyorum. Zorla evlendireceğim seni :D

architect dedi ki...

Ümit Yaşar'ın birçok şiirini bildiğimiz sanırdım :) teşekkürler paylaşım için..

bozbek dedi ki...

ne güzel bir şiir..tam da böyle bir havada okunası..

sonbahar dedi ki...

Kiminin içini döker kağıda içlendirir bu şiir
Kiminin derin düşünmesine neden olur yine bu şiir

Ben de Anadolu yakasındayım ve şu anda 15.00 haberlerini size sunuyorum. Havanın yağmuru dindi, şu anda kuşlar ve kelebekler uçacak kadar sıcak.Hava durumumuz bu kadar. Sendeyiz Öykü :)

Adsız dedi ki...

Ben gitmeli sevmeleri sevmiyorum
- Mehmet -

öykü dedi ki...

Nesrıncım:)
canımsın sen benım

öykü dedi ki...

arcitech cok guzel bı sıırmıs degıl mı

öykü dedi ki...

bozbekcım aynen oyleydı bugun

öykü dedi ki...

sonbahar ben sımdı haberlerın sonunu sunuyorum evden
daha yenı geldım aksam saat 21.02
ve aclıktan yorgunluktan öldum bıttımm...

öykü dedi ki...

Mehmet ne yazık kıı cok aşkın sonu gitmeli