25 Mayıs 2012 Cuma


16 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

günaydın Öykücüm
doğum günün kutlu olsun canım
sağlıkla geçireceğin nice güzel günlerin olsun inşaAllah
kocaman öpüyor, sevgiyle kucaklıyorum seni

BALLI LOKMAM dedi ki...

benim genç kızlık dönemlerimde sevgililer müzik kutusu hediye ederdi... O günlere götürdün beni:))

sonbahar dedi ki...

En iyi, en güzel şeyler mazide unutulmuş bir sonsuzluk içinde kaldı :(

öykü dedi ki...

Aynurcum ne seker bır ınsansın sen
Nasıl hatırladın

cok tsk edıyorum guzel dıleklerın ıcın

SEVGIYLE KUCAKLIYRUM SENI

öykü dedi ki...

BALLI LOKMAM
BENIM VAR BOYLE BIR MUZIK KUTUM
ASLINDA O ANNEMIN


BU EKLEDIGIM PARCANIN DA ANLAMI VARDIR BENDE
BOYLE OLSUN ISTEDIM BUGUN

öykü dedi ki...

SONBAHARCIM HUZUNLENME NE OLUR

eFLaTuN dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun :)

Nice mutlu yıllara..

öykü dedi ki...

Eflatuncummm canım kardesım benım cok teşekkur edıyorum

hep bırlıkte dılıyorum

Zaman! Eriyor... dedi ki...

Aaaa,bugün senin dogum gunun öylemi? Nice senelere,hersey gonlunce olsun! ;)))

öykü dedi ki...

Çok teşekkur ederım Zaman Eriyor

En guzelı bu sene kımseye haber bıle vermedım
boyle hatırlanması
o kadar buyuk surprız oldu kı
Çok tsk edıyorum:)

EQ dedi ki...

Demek dogum günün? E kutlu olsun ozaman? :) Coook uzun, saglikli ve mutlu bir ömür diliyorum sana Öykü'cüm. Dilerim 90 yasina geldiginde ve söyle geriye dönüp baktiginda "ufak tefek inisleri cikislari olsa da, nekadar güzel , nekadar mutlu, dolu dolu bir hayatim olmus simdiye kadar" dersin.

Bunu hakeden insanlardan birisin cünkü.

Kucakliyor ve öpüyorum seni güzellik...

öykü dedi ki...

Canımmmm canım benım
canım EQ cum

bu guzelım dıleklerındekı ıctenlıgı hıssedıyorum ve bu benım ıcımı ısıtıyor
hedıyelerın en guzelıdır bu

ıyı kı varsın
Iyı kı varsınız
hepınızı gercekten cok cok sevıyorum

B-aşk-End dedi ki...

Abloşşş :)

Bugün doğum günün ve sen bunu bana söylemedin.

İyi ki doğmuşsun. Valla adına yazılan bir doğum günü yazısı olmasa ablamızın doğum günü bilmiyor olcaktık.

Seni seviyorum.

Adsız dedi ki...

Depech Mode sevilir ,dinlenir :)))

öykü dedi ki...

B-Ask-End

ablacımmm ben hıc kımseye soylemedım kı
sagolsun varolsun htırlayanlar oldu
boyle cıktı ortaya

bende senı cok sevıyorum optum cok:)

öykü dedi ki...

Gök Türk aynen ...

sevılır ve dınlenır.