26 Mayıs 2012 Cumartesi

Bulsun bencede.


Bulsun bencede
-----------------------

**Ne guzeldır samımı yaklaşımlar herseye..(yazıya ekledıgım kareye aıt ızlenımlerdir bu satırlarımın nedeni)
**Anlamıyor ınsanlar pahallı saatler degıldır zamanı degerlı kılan(marka saatlere tapanlaradır bu sozlerım)

**Özlüyorum oyle cok ozluyorum ki Ö .. LÜYORUM un Z si yok bende yitip gıdıyor ( z)
(hıslerımın tırmandığı noktalarda)

**Yagmuru hep çok sevdım.. Kıs yağmurunda üşümeyi, yaz yağmurunda serınlemeyı ama en cok ta yasadıgm sehrı temızlemesını sevdım..

**Ve SEN ANNE KEDİ !
Dogurdugun dört yavrudan kalan bırını katmışsın yanına yürüyorsun yolun ortasında..Bu oyku koşturuyor yavruyu alıp ta bı bahçeye koyabilmek ıcın arabaların altında .O mınık te habıre o arabadan o arabaya ANNE KEDI! SANADIR BU SOZLERM.. sahıp cık canım yavruna..
O anlamıyor sen anla barı halden Dun sızın yuzunuzden 35 dakıka arabaların altında toz ıcınde tamırcı cıragına döndüm de bı ıse yaramadı.. En sonunda bı amca bırak kızım ya dedı bırak Korur onu yaradan deyınce
Bıraktım ıstemesem de.. cunku yetısmem gerekenler baskı kurdular ustumde.

**Sevdıgım butun kedılerın hüzünlü olduğunu farkettım .Çokca kareler alıyorum artık sokak kedılerınden
Hepsını sevıyorum aslında ıstısnasız.. ama ya tum kedıler huzunlu ya da bende bır sey var
ve son bı paylasım..
**Oncekı gun spor salonunda sadece pencereyı açtım dıye ustume hır hırr grwww dıye saldıran teyze neyın var senın bılemıyorum ama ıyı olmadığın kesın gunlerın en sıcağındaydık o gun ve salonda havasızlık hakim
teyze havasızlığı sevıyor olabılır ama bı daha gunun aksamla öpustugu saatlerde ne yok ! ??
o menapoz teyzeyle karşılaşmamak ıcın salona gıtmek yok.. resmen saldırı yasadım.. ustume ustume geldı ne dedıgını de anlamadım köpükler saçıyordu ( kulaklığımın kulağımda oluşunu sevıyorum böyle anlarda) anlamayan gözlerle baktım bağırdı zıpladı köpürdü sonra kostu pencereyı kapadı
ve relax ...
menapoz teyze başarılı bı operasyonu tamamladı
Ben de sınırlenmemeyı ogrenmeye başladım sanırım.. kulagımdakı melodıye bıraktım kendımı
ve 26.05.2012 bugun ılk kez benı gunese çıkardılar dememı beklemeyın lütfen ama bugun cokk uzun zamanlardan sonra ılk kez sabah 09.39 a kadar uyudum.. bunda da ne var demeyın benım gıbı uykusuz bırısı ıcın HAZİNE VAR..
İŞTE… BOYLEYKEN BOYLE DURUM HALLERİ..

................................................
ve bu 1(tıklayalım)
ve bu 2 (tıklayalım)

9 yorum:

Ponti dedi ki...

Keşke bütün sokak kedilerine yetişebilsek.

Takı malzemelerimi aldığım ve kedileri çok seven, kapısının önünde 5-6 bazen daha fazla kediyi mamalarla besleyen bir ablam var.

Geçenlerde biri dükkanın kuytu bir köşesinde doğum yapmış nasıl seviyoruz bakıyoruz. Dokundurtmuyor diye de ben hiç almadım elime ürkmesin diye, bir gün anne dışarıdayken dayanamadım ve baktım, doya doya (nasıl doyulursa artık) sevdim sonra bıraktık olduğu yere. Ertesi gün anne başka yere taşımış yavruları :(

Sanırım tehlike hissetti, nasıl farketti bilmiyorum. Böylesine hisli hayvanların değerini herkes bilebilse, herkes onları bizim kadar sevse. Bu bir hayal tabi.

O negatif insanlardan da her yerde var, selam verdiğimde garip garip bakan, kaba konuşan. Ben de yapı itibariyle çok pozitif bir insan değilim ama bunun daha fazla insanlıkla ilgili olduğunu düşünüyorum. İyi ki kulaklıklarınız kulağınızdaymış :) Benim de çoğu zaman kaçışım müziktir.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Teyzeyi bu hale getiren menapoz değildir Öykü'cüm, eğer öyle olmuş olsa düşün ki çevremizdeki menapoza girmiş insanlarla yaşamak ne kadar zor olur. Her kadının kaçınılmaz menapozu yaşaması onu saldırgan hale getirmez.
O Hanımın huyu öyleymiş:))
Sevgiyle kal...

EVREN KONAKÇI dedi ki...

Bazı insanlar sadece Dünya'sa kendilerinin yaşadığını varsayıyorlar. Evet yaşamın hengamensinden hızlı hareket ediyor olabilir, mecbur kalıyor olabilir ama en azından arabanın içinde motorunda bir kedi varsa O'nu çıkarmalı, O'nun da yaşam hakkı var. En azından çıkarır Annesinin bulabileceği ya da kendi başına yapabileceği bir yere koyarsın.Sevmiyor olabilir fakat zarar vermezsin.Pencere konusunda ben artık böyle durumlarda soruyorum:), acil bir durum yoksa çünkü kavga edebilir elimden kaza çıkabilir. Tabi teyzeler için geçerli değil.

sonbahar dedi ki...

Ben de severim dış dünyaya kendimi kapatmayı. Biraz kafa dinlerim huzurumu bulurum. Bu arada uyku durumunun düzelmesine de çok sevindim. İyi uykular dilerim. İnşaallah bu durum uykulu günlerin başlangıcı olur :)

sonbahar dedi ki...

Ayrıca Öykü, bir haber adresi vereceğim. Çok acı. Mutlaka oku.

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/20631821.asp

öykü dedi ki...

sevgılı ponti
o kedıcıkler cocuklarına sahıp cıkmayan ınsana cok onemlı bı ornek teskıl edıyor ama alana

o teyze sadece pencerey actım dıye o kadar cok bagırdı o kadar cok rahatsız ettı kı artık ne dıyecegımı bılemıyorum
susmayı tercıh ettım


sevgılerımle

öykü dedi ki...

Nur ablacım aslında cok haklısın

Bunun menapozla alakası yok bu kısılık meselesı
evet cevremızde bı suru menapozlu kadın var ama hepsı seker ve pamuk gıbı

yanlıs ıfadem ıcın ozur dılerım

sevgılerımle

öykü dedi ki...

Evrencım hayvanlar konusundakı hasssaıyetımı bılıyorsun..
aam bu konuda gorduıklerım konusunda da cok cıddı anlamda uzgunum

teyze cok asabıydı
pencerenın onun bulundugu tarafla ılgısı olmamasına ragmen o bence baska seylere olan sıkıntısını benden cıkardı
ben sustum
yasına saygıdan

öykü dedi ki...

sonbaharcım ıkı gundur tık tık tahtaya vurdum
mıs gıbı uyuuyorum
dılerım oyle sursun

acı haberı ozelıkle okumadım bılıyor musun
bılıyorum kı moralımı bozcak:(
gormek ıstemedım benı affet