13 Mayıs 2012 Pazar

01.10

ıssızlık bu olsa gerek.

14 yorum:

Adsız dedi ki...

03:05

Asıl ıssızlık bu ! :)

öykü dedi ki...

Benım ıssızlıgım uykusuzluk degıl kı
annesızlık.

FFatiHH dedi ki...

benim ıssızlığım da senin yüzünü asman. Üzülmen. Ağlaman. Sen seni sevenleri de ıssızlaştırmaya meylediyorsun. etme.

Nesrin dedi ki...

annesizlik :((
bir tarafın eksik gibi işte, her anne deyişimde gözlerinin dolması işte...özlem demek anne ...

guguk kuşu dedi ki...

ıssız değilsin kardeşim, O heryerde ve en çok da acı diye hissettiğin şeyin içinde

Nini Nileud dedi ki...

annem, anneannem ve sevgilimin annesini kutladım...

durdum

ve

sen aklıma geldi. sen ve bugün neler düşüneceğin.

hep dediğim gibi, bu çok ilginç bir bağ. yani bir blog arkadaşıma duyduğum bu hisler...
annen ne güzel bir insanmış ki, sen yüzünü bile görmeyen birine kendini bu denli sevdirebilmişsin!

annenin anneler günü kutlu olsun Öykü'm!

Unknown dedi ki...

Annesiz bir anne olarak geleceğin en güzel annesinin anneler gününü kutlamak istedim en içten duygularımla....Senin mahzunluğunu,mahrumluğunu,kanadının kırıklığını çok iyi biliyorum...Kader ne yapalım biz de mezarlık ziyareti yaparız...
Nice mutlu anneler gününe erişmen dileği ile öpüyorum öykücük.....

Adsız dedi ki...

Anlayşsızlık işte...Kusura bakma...Utandım şimdi :/

papatya dedi ki...

:(((

sonbahar dedi ki...

Ben ne yapıp edip de ıssızlığına su döksem asla yetmez. Ama hala umudumu kesmedim. Bir nebze olsa da şu kuraklığı giderebilsem ne mutlu bana...

sonbahar dedi ki...

Öykü, hiç sana tavsiye ettiğim Beyaz Tavşan blogunu takip ediyor musun? Ediyorsan yorumlardaki "öykü" sen misin? Eğer o isen takip ettiğine çok sevindim.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

sevgiyle kucaklıyor ve öpüyorum seni Öykücüm
kabul edersen...anne gibi...

wolkan dedi ki...

insan annesi olmayıncamı ıssız kalır?yoksa...ıssız kalıncamı annesini özler?...

öykü dedi ki...

Oldukca moralsızım

Lutfen benı ılk kez boyle toplu yanıt verdıgım ıcın bagıslayın

kendımı toparladıgımda yazacagım

sunu bılın
hepınızı cok ama cok sevıyorum


en ıcten saygı ve sevgılerımle