19 Mayıs 2012 Cumartesi

YER GÖK 19 MAYIS












Dün tv de sokaktakı ınsanlara mıkrofon uzatıyorlar..Soru şu?
19 mayıs nedir neden kutlanır ??
..cevaplar...
18 yaslarnda bı genc hafıften mahcup oluyor gulumsuyor **bılmıyorum ** deyıp gecıyor
30 larında bı adam valla bı seydı ama su anda unuttum diyor.
Şaka gıbı !!!,
Insan ...bı yerlerden kamera sakası !!!
dıye bırılerı fırlayayacak sanıyor
Çunku kıme sorsa bılmıyorum dıyen ya da bambaska seyler soyleyen var
Ilk defa bı ınsan hmmm
neydı neydı neydı dıye gokyuzune bakarak dusunuyor
Hah ! ..genclık ve spor bayramıydı !
Bu cevabı alınca tv gorevlısı
neden ?? hangı olayın ustune ılan edıldı?? dıye soruyor
CEVAP YOK
mıkrofonu uzatan devam edıyor sorusuna pekı 23 nısan neydı??
cocuk bayramı
sevınıyor soruyu soran..pekı ne zaman ılan edıldı ?? neden sonra oldu??
Ah ! keske bu soruyu sormasaydın
KAPI DUVAR !!
Karsı taraf kalıyor oylece
Bır kadın gelıyor karsıdan elınde torbaları bellı kı eve bıseyler almıs elı kolu dolu
soruyor ona
19 mayıs nedır bılıyor musun
kadın okuldakı ogrencı kıvamında saygı durusunda
''genclık ve spor bayramıdır
ATATÜRK un samsuna cıkısı dusmanı yurttan kovusundan sonra bu tarıh genclık ve spor bayramı ılan edılmıstır..''
O teyzeyı kucaklayasım gelıyor
sonrasında genc kusaktan kac kısıye sorduysa Cevap alamıyor
gencler kapı duvar hele 18-20 yas grubu bılmıyor
lıselılerden de bılenler yok Ne acı
(neden acaba?)
..
















19 MAYIS GENÇLİK VE SPOR BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN...
Her ne kadar kutlamaların yapılması engellenıp cesıtlı nedenler uydurulsa da
BU ulusun ıcınde varolan ATATÜRK sevgısı daıma yaşayacak
Bızler varoldukca unutulmasına asla ızın vermeyecegız..

23 yorum:

can dedi ki...

saat 3'de yolun düşerde dev yürüyüşe istiklal caddesine bekleriz

Adsız dedi ki...

Bayramımız kutlu olsun.Nice 19 Mayıslara..Atatürk'ümüzün ve tüm silah arkadaşlarının ve tüm şehitlerimizin ruhu şad olsun.

Begonvilli Ev dedi ki...

Aslında 19 Mayıs, bir ulusun uyanışının bayramı. Tarih bilgileri aktarmak istemiyorum; içinde vatan ve millet sevgisi olanlar zaten ülkemizin geçip geldiği zorlu yolların ne olduğunu bilirler. Ne yazık ki, genç kesimde bilgi ve ruh eksikliği var. Aslında böyle olması Atatürk'ün izlerini silmek isteyenlerin arzu ettiği bir durum. Bence, gençliğin hiç olmazsa Atatürk'ün Gençliğe Hitabı'nı okuyup anlamaları şart. Çünkü Gençliğe seslenişte ne söyleniyorsa çıktı. Lütfen satır satır okuyun ve etrafınızda olup bitenlere bir bakın sevgili gençler..

öykü dedi ki...

CAN ORDA OLUCAM

HERKESI DE DAVET EDIYORUM

öykü dedi ki...

KAMİKAZECIM

BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN

can dedi ki...

o zaman saat 7'de konsere de bekleriz :)

öykü dedi ki...

COK DOGRU SEVGILI BEGONVILLI EV

DILERIM SAHIP OLDUKLARININ DEGERININ FARKINDA OLUR GENCLIK


SEVGILERIMLE

öykü dedi ki...

CAN BAYRAGIMLA

YÜREGIMLE ORDAYIM:)

can dedi ki...

o zman güzel günler :)

öykü dedi ki...

GÜZEL GÜNLER :)

EQ dedi ki...

6-7 evvel benim yazdigim bir yaziyi hatirlattin bana Öykü'cük. Ozamanlar tv'de Almanya'da bir sokak röportajinda da buna benzer sorular ve cevaplar vardi. Örnegin Türkiye'nin basbakaninin adi ne sorusuna, Erbakan diye cevap verilmisti... ya da baskentimizin adi nedir sorusuna Adana diye cevap verilmisti...ya da 23 Nisan Bayraminin anlami nedir sorusuna, en köstüsü 'Atatürk kimdir?' sorusuna 'bilmiyorum' cevabi verilmisti.... ekran karsisinda sacimi basimi yolmustum...kahrolmustum.
Ben bizim 'Alamancilara' kizarken, demek TR'de vaziyet cok parlak degilmis.... YAZIK demekten baska birsey gelmiyor icimden...

Senin gibi gencleri görmek beni öyle mutlu ediyor ki... Atatürk'le ilgili icler acisi olaylari, gelismeleri dehsetle ve kahrolarak izlerken, sizleri görmek kocaman bir umut oluyor, Ata'mizi ve onunla ilgili degerli her daim yasatacak insanlar var daha, tükenmedi, tükenmeyecegiz dedirtiyor...var olun!
Kucakliyorum seni...

Nesrin dedi ki...

gençlik bayramını kutlarım canım :) mutlu bayramlar

öykü dedi ki...

Canım EQ cum

Ben ATATÜRK sevgısını tum hucrelerımde hıssedıyorum
cocuklugumdan berı katlanarak buyudu
Onu anladıkca yaptıklarını okudukca ogrendıkce saygım sevgım sonsuzlastı..

Bugun bunun farkındalıgını yasamayan ınsanlar
tarıhıne degerlerıne sahıp cıkmayan ınsanlar
unutmasınlar ki aslında kendı degerlerının kendı geleceklerının de ustune basıyorlar..

Dılerım bır an once bu buyuk hatanın farkına varılır..
Ve cok ozel dunyada tek ornek olan ATATÜRK e ve onun ılkelerıne sahıp cıkarlar.

BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN
ÖPÜYORUM SEVGIYLE

anne eli gibi dedi ki...

hepimizin bayramı kulu,mutlu olsun,iyi hafta sonları canım..

öykü dedi ki...

NESRINCIM KUTLU OLSUN BAYRAMIMIZ ÖPUYORUM SEVGIYLE

öykü dedi ki...

ANNE ELİ GİBİ

Bayramımız kutlu olsun

Sevgılerımle

G R İ ❥ dedi ki...

Kutlu olsun !!

neslice tarifler dedi ki...

Türk Gençliği ve Türk Milleti "19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı"nı ilelebet kutlamaya devam edecektir.

Rahat uyu ATAM...

kış güneşi dedi ki...

Atatürk 23 nisanı çocuklara, 19 mayısı gençlere bırakmıştı sahip çıkın diye ne oldu acaba emanetlere.

sonbahar dedi ki...

Bu ülkede ne olursa olsun Atatürk ilkelerinin yolundan yürüyecek, bayrağımızı dalgalandıracak, Atatürk ilkelerini ve bayramlarımızı unutmayacağız, yaşatacağız!

öykü dedi ki...

ıkıncı bı ek yazıyla devam ettım bu yazıya..
yorumlar ıcın sonsuz tsklerımle

dayatmalarda kayboluş dedi ki...

bayramımız kutlu olsun... bilmeyen, bilmek ve bildirmek istemeyenlere inat..

öykü dedi ki...

Kutlu olsun