9 Mayıs 2012 Çarşamba

çok uzgunum.. caaanım bı yazı gıttı..
yazarsan ıkı arada bır derede
boyle olur..
bı yanlıs tusa bastım
yazının bı cok ıcerık kısmı sılınmıs..

yarısı cıktı yayında
bende hepsını sıldım.
uzgunum

15 yorum:

sonbahar dedi ki...

Benim başıma bu çok geldi. Kaç kere geldi akıllandım ama bu akıllılığı başka yerde kullanmayı unuttum. O kadar güzel bir hikaye yazmıştım ki, o kadar acıklıydı okuyan daha ilk yarısında ağlamaya başlıyordu. Ama Cd 'ye yazmıştım Cd de kırılınca öyle bir ağladım ki sorma... Hayatımda yazdığım en güzel hikayeydi ama gittiiii... Hala hatırlayınca çok pişman oluyorum (üzerinden 2 yıl geçti düşün yani...)

sonbahar dedi ki...

Ayrıca söylemeyi unuttum, Öykü, bu linkte açtığım blog, senin blogun gibi sık kullanılanlar arasında yer aldı. Teşekkür ederim bu linki verdiğin için.

Adsız dedi ki...

İçerikten falan anlmam da.Hayatta her şey öle değil mi?

uzunca bir süre uğraşıp kısa bir süre de kaybetmiyormuyuz.

Gene yazarsın güzel kızım hiç üzülme. Belki daha güzeli demiyim de belki değişik bir tarzla yazarsın.

Çünkü hep güzel yazıyorsun.

öptüm gözlerinde.

Makas eller.

Vladimir dedi ki...

Ama daha güzelini yazarsın ki sen. Üzülme :)

öykü dedi ki...

sonbahar senın yazılarını okuyabılcegımız bı yer var mı
mesela blogun var mı?

öykü dedi ki...

Makas eller:))

o guzel ellerınen opuyorum

cok tsk ederım guzel dusunceler ve yolladıgın guzel enerjı ıcın

öykü dedi ki...

Vladımır
ama ınan guzel eglencelı bı yazıydı

sıon yayınlama noktasında kaybedınce uzuldum

acıdan_geçtim_güzelleştim dedi ki...

bu ara blog yazarlarının sakarlığı üstlerinde..:)

canın sağolsun, yazarsın yenisini.

öykü dedi ki...

oyle mı

benım gıbı sakarlar var mı ki arada:)

GÖK-TÜRK dedi ki...

Kayıtlar sayfasına bir bak ordadır belki.Genelde yazarken blogger kayıt eder yazılanları otomatik olarak..

sonbahar dedi ki...

Hayır, maalesef... Blog açmam için Google hesabı lazım. Onu da bir ara hallederim diyorum ama vaktim olmuyor. Mayıs sonuna doğru boşalacağım. O zaman inşaallah açarım. Böyle blog işlerini bilmiyorum ayrıca uzun sürüyor. Biraz yaz gelince gevşerim başlarım işlere. Açınca mutlaka bekliyorum.

öykü dedi ki...

yok GÖK TÜRK varolan kaydın ıcını bosaltmısım ben

yanı akıl karı degıl benım yaptıgım ıs

öykü dedi ki...

tabıkı sonbahar


acınca haber vermeyı unutma

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

blogumda miminiz var... ilgilenirseniz beklerim...
KİTAPLARIM OLMADAN ASLA'DA...

öykü dedi ki...

Emınecım cok tsk edıyorum