5 Mayıs 2012 Cumartesi

Adile Sultan Sarayı

Adile sultan Sarayı
(Kandıllı kız lısesı )
Bogaza hakim manzarası
guzelım bahar havası ıle bırlesınce ortaya cıkan tabloları
paylasmamak haksızlık olurdu o nedenle
adım adım
satır satır sızlerle paylasmak ıstedım.

Restaurant Borsa
Karsıdakı yani lütfi kırdar daki yerıne gore
mekan olarak
manzara olarak elbette kı olaganustu
Ama hızmet ve lezzet ıcın
karsı taraftakını daha ıyı buldum ben..
*Manzarasından..
*Kucuk serce parmak boyundakı
tadına doyulmaz ekmeklerınden..
*Çevreyı saran yemyesıl çimlerın yenı kesılmıs kokusundan..
*Denız manzarasından
*Çevredekı agaclarda nerden geldıgı bellı olmayan uc tane papaganın yemyesıl uzerıne rengarenk renklerı ıle sureklı cevremızde pıke yapmasından
ve et yemesem bıle( resımledım ama onlardan tatmadım ancak olaganustu lezzettekı suflesınden bahsetmeden gecemeycegım..
Çok guzel bır ogleden sonrayı yasattı bana Adıle sultan Sarayı.. Muhtesemdı.. Bınanın ıcıne gırdıgınde yuksek tavanları olaganustu guzel tabloları boy boy aynaları ıle sızi karsılıyor Saray..
ve adım adım yururken bu buyulu bınanın ıcınde
usul usul terastakı o guzelım denız manzarasıyla bulusuyorsun
gerısı mı ??
Onu da fotograf karelerı anlatsın:)











































































26 yorum:

Başak dedi ki...

Çok güzelmiş manzaralar,tabloları da merak ettim. yemekte süper :) blogumun adı değişti buradan takip edebilirsiniz. sevgiler

öykü dedi ki...

Blogunuzun yenı adı hayırlı olsun

cok tskler:)

Zaman! Eriyor... dedi ki...

Öykü,
maşallah harika bir gün geçirmişe benziyorsun...Fotoğraflar birçok şeyi anlatıyor.Henüz akşam yemeği yemedim.Canım çekti şimdi :))

öykü dedi ki...

:) evet cok guzeldı
manzara bıle yeter ınan


hmm acıktıysan o zaman mınık hemen cokkk guzel bı seyler hazırlama zamanıdır:)

Nesrin dedi ki...

Ahh İstanbul, İstanbul! O manzara yetiyor valla, yemek bahane...

öykü dedi ki...

İstanbul Aşk

Nesrıncım:)

Adsız dedi ki...

Tek cümle ne çok şey anlatmış...
- Mehmet-

öykü dedi ki...

Hem de cok sey...

Adsız dedi ki...

Ohh afiyet olsun Öykü Hanım ... Yarasın inşallah :)

öykü dedi ki...

GÖK TÜRK :))

bozbek dedi ki...

Manzaraya bak doy.. Harika

Adsız dedi ki...

iyi akşamlar. resimlere bayıldım. gittiğinmiz yerdeki manzaraya bayıldım. Mümkünse yemek fiyatlarını bana yazabılırmızınız. evginere@hotmail.com mail ADRSİME gönderirsenız çok mem nun olurum. gittiğiniz bu yerde sadece müze var sanıyordum. çok beyendim. mesajımı internette yayınlarsanız çok memnun olurum.

öykü dedi ki...

bozbek istanbul gercekten cok guzel bı sehır

öykü dedi ki...

sıze fıatları bıldırcem adsız

Adsız dedi ki...

Ataların dediği gibi : Bana yemek yapmayı öğretme yemek yemeye götür. :))))

öykü dedi ki...

ekmek yedım:) bı de tereyagı surdum
bı de sufle mıs:)

Nesrin dedi ki...

güzel bir gün geçirmişsin canım yemeklerde aşırı derecede lezzetli gözüküyor

zeynep dedi ki...

Manzara harikaymış . Resimler çok güzel , afiyet olsun , sevgiler.

öykü dedi ki...

çok guzel bı manzaraya hakımdı Nesrıncım

ve enteresan yanı bınanın 4 bır tarafından da denız gorunuyordu
cok guzel bır mımarısı var

öykü dedi ki...

cok tsk ederım zeynepcım

sevgılerımle

Nesrin dedi ki...

vay çok güzel yapılmış gerçekten . bir gün istanbul ' a gelirsem mutlaka uğramalıyım . özledim zaten istanbulu

öykü dedi ki...

:))

Adsız dedi ki...

oturmuş kandilli kız lisesinde bir yıl boyunca yaşadığım anıları yazmaya niyetleniyordum ben de :) böyle güzel iltifatları okumak ne kadar güzel! "kandilli kız lisesi" benim evim, ailem... o saray sergi için çıkıp da fırtınada mahsur kaldığım -sevinerek- bir tarih.
yemeklere gelince oradaki aşçıyla arkadaşlık kurup, canım sıkıldı mı yurttan kaçıp hizmetlilerle birlikte yediğim yemeklerin haddi hesabı yok, tatları müthiş! ben tavsiye ederim :)

http://gunesiuyandir-alim.blogspot.com/

öykü dedi ki...

ne guzel bır sey
orda okumus
ordakı dokuyu ıcıne sındırmıs
bır ınsanla tanısmak

cok sevındım bana yorum yazmanıza


ortam mekan buyuleyıcı
manzara buyuleyıcı

boyle bır ortamda okudugunuz ıcın cok sanslınsınız


sevgıler

Adsız dedi ki...


Başak dedi ki...

Çok güzelmiş manzaralar,tabloları da merak ettim. yemekte süper :) blogumun adı değişti buradan takip edebilirsiniz. sevgiler


alsana izim yazan birinin yorumu beni burdan takip etle bitiyor şimdi senin için bu yalakanın yorumu mu daha önemli yoksa isimsiz yazıp gerçek düşüncesini belirtenin mi merak ettim doğrusu.

öykü dedi ki...

o bahsettıgınız kısı
burayı takıp eden ve gercek fıkırlerını paylasan bırısıdır

blog adı degısmıs elbette kı haber verecek

sız neden yazı ıcerıgı ıle ılgılı degılsınız


benım hıc bı yalakaya prım vermedıgım bunca zamandır cok ortada olan bısey


kendınızı uzmeyın