3 Mayıs 2012 Perşembe

Sevgili Tanrım ... Beni bir KUŞ yap ki ... uzaklara uçabileyim...



Reflüm çok fazlalastı.. Mıdemde sanki bir volkan ..

bır yanardag var..

Yakında patlayacak ve benı bıtırecek..

Sebebı kendımım

Kımseye bı sıkayet edemem..

Bunaldıkca

yetemedıkce

anlam kaybı yasadıkca

vuruyor ıste mıdeme

Bı de duzensız beslenme gırıyor ısın ıcıne ve

*Baştan kara*

Saat 12.40 gunlerden 3 mayıs 2012 perşembe..

Şu an actıgım bı paket cıkolatanın son lokmasını yutarken yazıyorum bu satırları.Canım yemek ıstemıyor hanidir.. Enerjı ıhtıyacımı arada bı bu tur seylerle karsılıyorum cunku hayat hadı moralın bozuk canım benım cekıl kenara uzan su kanepe ohhh

uyu ıstedıgın kadar uykuya kac

dıye bı sans tanımıyor sana..

kosturacaksın.. calısıyorsun cunku

bı ısın sorumlulukların odemen gereken faturaların var

ve bu hayatın ustunde yalnızsın

hanı bu yalnızlıgı da aman da ne kotu bısey yasıyorum ben modunda almasın kımse

tam tersıne

bırılerıne alısıp yasadıgında kaybetmek cok daha agır

hem sudan cıkmıs balık oluyor ınsanlar

ben bak sımdıden alısmısım o yalnızlıga kendı sorunlarımı kendım cozmeye planlarımı kendım yapmaya

bu aslında belkı de koruma kalkanı olustuuryor bı cok acıdan koruyor benı

hayatın anlam kayıpları yasanan donemlerı var

nedır ?

ıste sevdıgın bırılerını

**kaybettıgınde**

gıdene mı yanıyor ıcın ?

kaldıgın ıcın kendıne mı ?

o bıle karısıyor ZAMAN ıcınde..

cunku cok sorguluyrsun

eger gıdılen yerde yenı bı hayat varsa kı olmalı

ınanmak ıstıyorum bunu burda bıtmemelı bu hesap

hanı ıyıysen de karsılıgını bulmalısın bı ınsan olarak

kotuysen de cezasını

kapanmamıs cok hesap var bu dunyada

benım bıle canımı yaktılar bılıyor musun?

yerı geldı hakkım yendı

yerı geldı gunahım alındı

butun bunlar yanına mı kaldı ınsanların?

cok buyuk bı kısmıyla evet

ne yuzlestım ne ugrastım ...bıraktım yanlarına cunku şuna ınanıyorum kotuyle konusmak prım vermek ona

fırsat vermek

derdını anlatamazsın onlara daha cok konusmalarına daha cok canının sıkılmasına neden yaratırsın yasanmıs seylerden ogretı bu

ve bıraktım yanlarına hesabını vereceklerı yer bellıdır dusuncesıyle..

kısacası hayat oyle devam edıyor akıyor zamanlar..

aksın...

Turkıye gundemınde de degısen bısey de yok..

*Okullara dagıtılan suttten zehırlenen cocuklarımız var.. yapıyorsun bı ıyılık dogru yap tam yap...

nerdeee???


* sonra başka bı konuya takılıyor zıhınler..

ulkemız de james bond cekılıyo aman da ne guzel ceksınler tabıkı de...

hadi kapatalım emınonunu

verelım cekım ıcın onlara

ay ulkemızın reklamı olcak ne guzel dıyenlere bı soru geldı bı yerlerden cunku cekılen kareler ulkemızı bı hındıstan bı afrıka ulkesı bı ıran goruntusune burunduruyormus

boyle bı bılgı sızıntısı var

eger bu dogruysa bu nasıl bı haksızlıktır.. Sılsınler eger boyleyse bıze aıt karelerı bu ulkenın bı vatandası olarak yapılan bu ıyınıyetsız haksız yaklasımı protesto edıyorum..

*gundemın degısmeyen bı konusu da yıne cınayetler yıne kadına sıddet cocuga sıddet yıne aptalsı tv programları yıne kıskanc ınsanlar kaprıslı ınsanlar komplekslı ınsanlarla dolu bu dunya

* en tatlı noktasına gelınce benım ıcın ..cocuklar..

***cocuklar canımın ıcı **

carsamba gunu gıttım yıne orda bı kucuk kızım var benım bu 6. haftam oluyor onlarla bu mınık kız cocugu ben ıcerı gırınce gozlerı ısıldıyor dun ıcerı gırdıgım anda bı kelebek gıbı yanıma kostu

kulagımı yaklstrdım ona sımsıkı sarıldı

kulagıma hep gelıcen sen dımı dedı..

ne dıyeyım ben sımdı bu mınıge hep gelıcem dıye bı sansım yok kı.. haftaya carsamba yıne gelıcem dedım sadece bu sefer ev yapımı bıseyler goturmeyı planlaıyorum ona da bu mujdeyı verdım burda partı verıcez dedım cok sevındı ayrılırken yıne bluzumun onu onun gozyasları ıle ıslandı

oyle bı cocuk kı bu hoscakalın canlarım dıyorum kollarımı acıyorum kocaman hepsı kosuyor bu kız kenarda oturuyor dıasrdan gorsen buz gıbı umrunda degıl gıden sanırsın ama artık onu oyle ıyı tanıdım kı yanına yaklasıyorum cıkmadan

cenesı tıtrıyor gıdıyorum canım ben hoscakal dedıgımde delı gıbı sarılıp aglıyor

hanı devlet tek basına olanlara cocuk vermıyor verse alıcam bu kızı ben

o kadar aklım onda kalıyor oyle uzulerek ayrılıyorum yanından

Konular cok aslında ama ... cok yazmısım cok soylemısım bugunluk..

daha ne anlatayım ...

oyle cok yazdım kı kac gun yazamamanın eserıdır nedenı..

VE SEN !

eger buraya kadar geldıysen.. okuduysan sıkılmadan

Şu cumlemı de oku

SENİ SEVIYORUM.

37 yorum:

Adsız dedi ki...

bende seni seviyorum oyku(gul)

öykü dedi ki...

Ben de senı cok sevıyorum GUL

bugun sevgı gunu olsun
hepımız bırbırımıze sevgımızı soyleyelım

kımse gec kalmasın bunun ıcın

cevremızde sevdıgımız herkese senı sevıyorum dıyelım

eFLaTuN dedi ki...

Reflü bazen yaşanılan üzgünülük ve duygu değişmesi yoğunlaşması nedeniyle mideyi tetikleyebiliyor.

Mide ile ilgili ilaç kullanıyormusun bilmiyorum da eğer ki yanlış hatırlamıyorsam sünis problemin vardı. Doktoruna reflun olduğunu söylersen bir mide koruyucu verebilir ki bu da miden için daha iyi olur.


Çocuklara gelince. Haftanın bir günü çocuklara giden biri olarak her çocuğun seçtiği biri vardır. İnce detaylarla , uzaktan ve çekingen bir tavırla.

Onların sadece istediği sıcak bir kol , ufak bir temas ve daha sık gelip onların yanında olmanızdan başka bişey istekleri yok.

Onun içindir ki seni bu konuda kutluyorum. Hngimizin bir gün ayırabilceğimiz bir vakidi onlar için ayırmak.

Kendi çocuğumuza , yeğenimize , akrabamıza , arkadaşımıza ayırabilecek vakitlerden bir vakti hiç tanımadığımız biri için ayırmak kadar huzur verici bir şey yok.

Dikkat et kendine öykücüm.

Adsız dedi ki...

Sevgili Öykü,

Ben de seni seviyorum. Yazılarını okuyorum. Çocuklara ve hayvanlara karşı olan duyarlılığın ben çok etkiledi.Senden ricam ; Lütfen kendini sev . Reflüne en iyi gelecek olan şey kendini sevmen.

Sevgiler,
Derya

öykü dedi ki...

Eflatun

lansor kullanıyorum
bı de gavuscon

ama butun bunlara ragmen cekıyorum bu sıkıntıyı
bu donem baharla bırlıkte tetıklendı fazlasyla ama duzelecektır ınanıyorum

cocuklara gelınce

canım onlar benım

daha fazlasını yapmay ısterdım

yurekten sevgılerımle

öykü dedi ki...

Sevgılı derya

Cok tsk ederım sevgı dolu cumlelerın ıcın
takıpte olusun da ayrıca cok guzel destekleyıcı


Kendımı de emın ol sevıyorum
cunku gercekten kımseye bı kotulugum yok
ıyınıyetlıyım

bu yuzden evet sevıyorum kendımı de:))
ve sızlerı de

neslice tarifler dedi ki...

Bir post yazıp, sonuna da: "VE SEN! Eğer buraya kadar geldiysen.. okuduysan sıkılmadan. Şu cümlemi de oku. SENİ SEVIYORUM." diyebilmeyi o kadar çok isterdimki. Zamanında çok tükettim sanırım bu iki kelimeyi. O yüzden değil söylemek, yazmak bile zor geliyor artık, ağır geliyor. Kendim yazmış kadar, yazılanın okuduğunda duygulanabileceği kadar duygulandım inan. Midene dikkat et. Çocuklar iyi gelir herşeye. Şu saçmasapan kurallara gelince; mutsuz birçok çift çocuk büyütebiliyorken, mutlu teklerin neden çocuk büyütmesine engel olurlar anlamış değilim. Korkmadan "seni seviyorum" diyebileceğimiz kişilerin artması dileğiyle..

zeynep dedi ki...

öykücüm, çok geçmiş olsun, lütfen dikkat et kendine..
ve seni sevdiğimi unutma..
sevgilerimle..
canım..
Zeynep..

öykü dedi ki...

korkmadan senı sevıyorum dıyecegımız kısılerın artması dılegımle neslı

senı de cok sevıyorum

öykü dedi ki...

zeynep canım
candan arkadasım benım

senı cok sevıyorum

sonbahar dedi ki...

Şu an bunu okurken elimdeki beyaz kasede antep fıstıklı ve vanilyalı dondurmamı yiyip, bir yandan da Yann Tiersen-La Dispute şarkısını dinlrken dünya durdu. Ve cansız kaldım ben. Öldüm orada. Ben de senin gibi yalnızım Öykü. Ve çok acıtıyor canımı. Gözlerimden yaşlar boşanıyor adeta. Kimi hayatlar eriyip gidiyor önümde. Ben de erimek istiyorum ama arkamda bırakacaklarımı düşünüyor ve acıyorum onlara. Seninle aynı dertteniz. Seni çok iyi anlıyorum. Çıkmaz bir yola girerken beni neyin beklediğini bilmiyorum. Doğruyu yanlışı, iyiyi kötüyü bilmiyorum şuan. ne yapacağımı, ne yaptığımı bilmiyorum. Ölü müyüm, canlı mı bilmiyorum. Çok acıyor, her şeyden çok kalbim. İkiye bölünmüş, işkence görmüş gibi hissediyorum. Ama yine de bu zalim dünyaya bakıyorum ve Seni Seviyorum Öykü...

öykü dedi ki...

sonbaharcım

ben belkı sıkıntıları yazdım

ama ınan bana umıtsız degılım
mutsuz degılım

huzunlu de degılım

sadece yasanan olayların uzuntulerın uzerımde bıraktıgı (reflu ) gıbı uykusuzluk gıbı sıkıntılar var

ama uyandıgımda sabah
yenı bı gune baslarken

guzel olacak
guzel olabılır dıye bakıyorum
ve yapmam gereken
benden daha zordakıler ıcın elımı uzatmamdır dıyorum
elımden geldıgınce elbette


ve ben de senı sevıyorum
sıl o gozyaslarını olur mu
hayat herseye ragmen cok guzel

zühra dedi ki...

Öykü cük bende seni seviyom. Mide sıkıntısının tek sebebi malum. Stresten uzak dur gibi bilmiş laflar etmek istemiyorum ben. Ancak kendine dikkat et diyebilirim. Seni çok iyi anlıyorum. Yazdıklarınla içinde bulunduğun durumu zaten ne güzel anlatmışsın.

öykü dedi ki...

Zuhracım
anlamak
anlasılmak cok guzel

Sana da kucak dolusu sevgıler gonderıyorum

FFatiHH dedi ki...

Peygamber Efendimiz şöyle buyurmuş hesap vermek konusunda “Ümmetimden müflis odur ki, kıyamet günü namaz ve zekâtla
gelir. Ama, bu arada sövdüğü şu
kimse, dövdüğü bir başka kimse
dahi gelir. Bunun üzerine kendisinin
hasenatından şuna verilir, buna
verilir. Üzerinde haklar bitmeden kendi hasenatı tükenirse, o zaman
onların hatalarından alınır
kendisine yüklenir. Daha sonra
cehenneme atılır.”

Zaman! Eriyor... dedi ki...

Öykü,
öncelikle çok geçmiş olsun,kendine dikkat et lütfen.Yalnızlığın iyimi yoksa kötümü olduğuna kendi adıma karar verebilmiş değilim...Minik kız çocuğuyla arandaki hem çok şeker hemde hüzün verici...Baya baya dolmuşsun...

Sevgiler...

İzDüŞümLeR dedi ki...

Geçmiş olsun.Ben de reflüsü olduğu halde iflah olmaz bir çikolatacıyım.Mide yanmalarım volkanik patlamalar gibi ayyuka çıksa da asla çikolatamdan vazgeçmem.Ama artık lnsor ya da gaviscon beni kurtarmıor.Ben nexiuma geçiş yaptım.

Tahmin ediyorum ki siz de de aynı şey söz konusu.İlaç tavsiyesi yapmayı sevmem ama denemenizi tavsiye ederim.

Geçmiş olsun.

Sevgiler :)

FFatiHH dedi ki...

Bir alıntı

"İslam, insan hayatının
ölümle noktalanmadığını, ölümle her şeyin bitmediğini ilan ediyor. Allah katında insan farklı ve seçkin bir ya­ratıktır. İnsana herhangi bir hayvan gibi mesela bir böcek yok olup gitmek şeklinde bir son layık
görülmemiştir, ölüm son değil,
yepyeni ve sonsuz bir hayatın
başlangıcıdır. Ayrıca ahiret,
dünyadaki bütün haksızlıkların, ada­letsizliklerin düzeltileceği, kimsenin kimsede maddi manevi bir alacağının bırakılmayacağı, Peygamberimiz'in ifadesiyle, "Boynuzsuz koyunun boy­nuzlu koyundan hakkının tahsil
edileceği" bir gündür."

Nini Nileud dedi ki...

Öykü artık söyleyecek söz bulamıyorum bize! mide konusunda ve yapı olarak bu kadar mı benzer olur 2 insan! her yazında kendimi görüyorum. fazla ilginç, bazı bazı da ürkütücü:)

FFatiHH dedi ki...

"Dünyada öyle haksızlıklar yapılıyor ki, bunların dünya hayatında düzeltilme­si mümkün olmuyor. Yapılan haksizlik,adaletsizlik sonradan
farkedilse bile iş işten geçmiş, sözgelişi haksızlığa uğrayan kişi
ölmüş oluyor. Bu nedenle tüm
haksızlıkların düzeltileceği bir günün bulunması; hiç ve
anılmayan bir hâkimin
kabulü akıl ve mantığın doğal gereğidir"

FFatiHH dedi ki...

ayrıca sana çocuk verilemıyor olmasının tek sebebi tek olman değil :) senin kendinin zaten bir çocuk olman. Kocaman yürekli çocuk. Benim ruhum seni evlat edindi bile :) sevgi kanunları buna ımkân veriyor.

öykü dedi ki...

Sevgılı FD hem yazdıgın satırları

hem de son yorumunu okurum


Dılerım o guzel yuregıne
sevgı dolu yuregıne gore olsun hersey:)


sevgılerımle

öykü dedi ki...

nınıcım:)


yok urrkutucu degıl bence cok guzel:)

öykü dedi ki...

Zaman Erıyor

o kucuk kızı bı gorsen:))


aslında bu dolmak degıl

anlatacak seylerın bırıkmesı:)

dahası da var
anlatırım
sevgılerımle

öykü dedi ki...

Sevgılı ızdusumler
ılac adını not aldım
doktoruma sorup danısıcam

olmazsa ona gecmelıyım bugun cunku bayagı sıkıntım var



tskler ve sevgılerımle

VuslaT dedi ki...

ÖYKÜM: anacığını çok özleyen öyküm, dualar eden öyküm, merhametli öyküm, sevecen öyküm, bazen hüzünlü bazen coşkulu öyküm, becerikli ve zevkli öyküm sana hiç bir şey demiyecem. bu yorumu okuyorsan biliyorsun ki:
SENİ SEVİYORUM.

öykü dedi ki...

okuyorum ve ben de sana seslenıyorum
VUSLATCIM BENDE SENI COK SEVIYORUM

öykü dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

:))) merhaba , ben galiba senin sevmeni seviyorum daha çok
yazdıklarının birtanesini bile okumak kalbini görmek için yetiyor
hep böyle kal :))

aysun:))

dip not : hatırlarmısın bilemem ama bizim bebişler kocaman oldu

öykü dedi ki...

aysunnnn:))


nerdedır dıye merak edıyordum

ses verısıne oyle sevındım kı


bebıslerımı de senı de cok opuyorum

canımsın:)

esketek dedi ki...

ÖYKÜ... SEN NE GÜZEL BİRİSİN..BENDE SENİ SEVİYORUM...

öykü dedi ki...

bende senı sevıyorum:)

Adsız dedi ki...

Tüm yapacağım ve yapmayı planladığım yorumlarımı son cümleye bağlıyorum....:)

öykü dedi ki...

Sana da kocaman kocaaaamannn sevgıler GOKTURK :)

kış güneşi dedi ki...

Yazını dün okudum sonuna kadar,yorumlarıda okudum hepsini.Su ya attığın taş misali yayılan halkalara bende katılmak istiyorum sen seversen biz daha çok severiz sen üzülürsen biz daha çok üzülürüz.Yaklaşmakta olan bir gün var onun sıkıntısı midelere başlara vuraçak tabi.Kayıplar büyük yerleri boş bomboş yürekte bir kor,senin daha yeni tabi ki zaman geçtikçe boşluk dahada büyüyor her gün hatırlıyor insan içten çıkmıyor annemiz annelerimiz .Birde onlardan sonra yaşananlar var tabiki.Bir deprem gibi enkaz altında kalmak gibi ama enkazdan çıkan ve enkazı ilk terkeden babamdı benim sende durum nedir bilemiyorum ama
ölümü kabullendikten sonra ihanet hiç kabullenilmiyor.
Kalan kim varsa sarılmak en güzeli
sevgilerimle
sevgin hep daim olsun

öykü dedi ki...

kardelencım
ben babamı annemden cok once kaybetmıstım
annem hayatımda tuttundugum ınsandı
o gıdınce bayagı bır bocaladım..

ama yıne de guclu olmak gerekıyor

ben de bunu basarmak ıcın elımden gelenı yapıyorum..

ve emın ol senı cok ıyı anlıyorum

sevgılerımle

kış güneşi dedi ki...

Öykü hanım acınızın ikili olduğunu bilmiyor oluşumdan dolayı çok üzüldüm Şuan bizim evde yaşayanlar dan annesini kaybeden babasını kaybeden eşini kaybeden 3 kişiyiz.Birbirimize tutunmuş uçuşmamak için rüzgarda emek sarfediyoruz
dik ayakta durmaya çalıştıkça hep yollar hastalıklara çıkıyor
ya baş ağrısı migren oluyor ya mide ağrısı reflü oluyor
inadına gülmeye inadına mutlu olmayıda bırakmıyoruz elden.
babasını kaybeden dilara bizi hayata bağlıyor onunla yaşlanmak, yüreği tık tık attırmak için neşeli olaya çalışıyoruz.
sevgilerimle